Campingaz Powerbox 36L Classic - Reviews

• Slecht
  • Slecht

Robbie1221 22-06-2009 Product maand in bezit

1,5
Koelbox koelt naar behoren en is ook vrij snel koel. Groot nadeel van deze koelbox is het geluid dat hij produceert. De verwachting was dat hij wel iets geluid maakt, maar dit klinkt als een stofzuiger. Het geluid is niet alleen hard maar ook erg naar. Ik heb met kleine moeite de ventilator minder toeren laten draaien, en dit scheelt al meer dan de helft in geluid. Echter dit is niet wat je verwacht van een koelbox en zeker niet van Campingaz.

antondemarkt 01-06-2009 Product paar dagen in bezit

Enorme herriebak, wij schrokken ervan. Daarnaast is het deurtje zodanig klemvast dat de bruikbaarheid rechtop mij onwaarschijnlijk voorkomt. Zeer hard trekken. Iets te hard en je houdt de deksel in je hand.
Niet kopen. Zonde van je geld.
Prima service van Praxis, mocht het ding terugbrengen.

elisabeth40 24-05-2009 Product jaar of meer in bezit

3,3
Wat een herrieapparaat!
Er zit speling op de as van de ventilator. Zodra je het deksel opent raakt dit ding uit onbalans en begint te brommen. We hebben hem terug gebracht naar de leverancier en pas na een paar maanden kregen we hem terug. De eerste de beste vakantie daarna begon de herrie al weer. Een ander probleem van dit apparaat is dat er heel veel water uit het koelgedeelte in de koelbox lekt waardoor alles wat er in staat zeiknat wordt. Een echte miskoop. Niet kopen dus!

Kees Hofstra 31-07-2008 Product paar dagen in bezit

De herrie van dit ding is echt ondraagelijk, als je op een camping veldje staat en je neemt dit ding mee, heb ik medelijden met de buren naast je.

Koop hem niet!

Fabian2 06-07-2008 Product paar dagen in bezit

6,3
Vandaag gekocht en aangezet op 220V. Wat een lawaai, net een stofzuiger!!