Waeco TC-21FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Waeco TC-21FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Stan34 09-06-2012
Geschreven voor: Waeco TC-21FL

Gewoon een uitstekende koelbox, kleinere koelbox. Geen bakbeest maar een fijne handzame maat. Over alle onderdelen is goed nagedacht, inclusief magnetische klepsluiting, en hengsel. Kost wat maar dan heb je ook wat. 21 liter is voldoende voor dagelijks gebruik op de camping. Paste bij ons achter de voorstoelen. Geen spijt, 4 weken gebruikt.

tommybol 28-04-2010
Geschreven voor: Waeco TC-21FL

We hebben deze koelbox nu al een jaar of 6. Prima apparaat en doet zoals de voorgaande referentie zegt wat ie beloofd. Oke, een adsorptiekoelbox is stiller en koelt nog beter, maar in qua mobiliteit/meeneemgemak wat lastiger. We gebruikte hem eerst in de boot en nu al extra koelbox naast onze Waeco RC1600 in de vouwwagen. Op vakantie doen we dan meestal de bederfelijke waren in de adsorptiekoelbox en de drank ed in deze.De koelpresetaties hangen bij dit soort koelboxen toch ook sterk af van de mate waarin de je klep steeds open doet, waardoor je koud verliest. Maar deze is aanmerkelijk (dubbel) beter als de blauwe Campingaz electrische koelboxen, die we ook hebben gehad, die gaan maar tot 18 graden beneden omgevingstemp. Maar voor een prettig gebruik is 30 graden min omgeving aan te bevelen en niet voor mindere prestaties te gaan. krijg je geen spijt van.

Busselen 21-08-2016

ik heb al vier jaar deze koelbox maar ik kan toch maar max. 11 graden onder de omgevingstemperatuur komen, zelfs al staat hij 10 uren te draaien zonder hem te openen.
(luchtopeninigen zijn heel netjes,zonder stofaanslag) Dus de 30 graden onder de omgevingstemperatuur is onmogelijk.

Jeff B. 09-08-2009
Geschreven voor: Waeco TC-21FL

Heb de koelbox gekocht voor de zomervakantie. Hij is goed bevallen want hij doet wat hij belooft: hij is stil (de ventilator maakt geen lawaai), hij haalt de beloofde koelprestaties (minimaal 30 graden onder de omgevingstemperatuur) gemakkelijk en het stroomverbruik is minimaal. Zowel in de auto (12V) als in de tent (230V) doet hij zijn werk. En zelfs als de tent in de volle zon staat blijft de inhoud koel. Wel maakt de plaats in de koelbox uit: direct bij de uitstroomopening aan de voorzijde is de temperatuur aanmerkelijk lager dan achterin. Een ventilator zorgt voor een gelijkmatige verdeling van de koude, maar als je de uitstroomopening helemaal dichtbouwt, werkt deze uiteraard niet meer goed.
Voor wie een compressorkoelbox te duur vindt (kost al gauw het dubbele) maar niet tevreden is met een lawaaiig, stroomvretend en matig presterend goedkoop apparaat, is dit een prima alternatief.