Schrijf je review

Vaessen Creative 3 laags Diamond Painting Opberg Box met 24 Variabele Bakjes voor Strass Steentjes Diamantjes Kralen Sieraden of Knutselspullen

Leuk dat je een review schrijft! Door het achterlaten van jouw eerlijke en goed onderbouwde mening over dit product, help je andere consumenten bij het maken van de juiste keuze! Daarnaast verloten we iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Klik hier voor de actievoorwaarden.

Pluspunten
Voeg toe
Minpunten
Voeg toe

Hoe beoordeel je het product op de volgende criteria:

Veiligheid
Kwaliteit
Duurzaamheid

Hoe lang heb je het product in bezit?

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria. Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en goed onderbouwd zijn. Met een motivatie welke enkel bestaat uit woorden als ‘prima, super of goed’ help je andere consumenten niet bij het doen van een aankoop en keuren we hierom dan ook af.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie over reviews op Kieskeurig.nl.