Spin Master Kinetic Sand Sandcastle Playset 454 g - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Spin Master Kinetic Sand Sandcastle Playset 454 g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Backdoor 04-03-2016

Wij hebben 2 zoons een van 5 en een van 15 met een handicap.
beide spelen er mee soms alleen en soms samen de oudste is heeft er het meest voordeel aan ivm het rustgevende de jongste is erg geintresseert in de vormen die hij ervan kan maken en vraagt ook of er nog meer vormpjes zijn het bakje waarmee gespeeld word vind ik te klein maar de kinderen staan daar niet bij stil.
de oudste is erg gefocust op de samenstelling van het materiaal maar maakt er eigenlijk niets van.

Savila 04-03-2016

Mijn kinderen zijn helemaal dol op het zand! Ze spelen er elke dag mee en ze maken er van alles mee. Je krijgt er een aantal leuke vormpjes bij. Het zand is echt heel apart om vast te houden. Je kan er van alles meemaken.
Het zand wordt ook aangeraden voor kinderen met autisme/adhd. Mijn oudste zoon heft klassiek autism en het is heel rustgevend! Hoe het zand naar beneden valt vind hij geweldig om te zien. Echt een aanrader!

Edwin76 03-03-2016

Wat een grappig product. Het zand heeft een aparte structuur, soort magneet achtig, waardoor de vormpjes die je maakt mooi in takt blijven. Je kunt met de vormpjes van alles maken. Het zand laat gemakkelijk los uit de vormpjes. Ook blijven handen en kleren schoon. Leuk om de kinderen zo gebiologeerd aan het spelen te zien.

Michèlle 03-03-2016

We waren blij verrast door de zachtheid van dit zand. We hadden gehoord dat Kinetic sand ook erg rustgevend zou zijn voor kinderen met bijv een autisme spectrum stoornis. Dit klopt voor onze dochter ook. De manier waarop het uit je handen valt, hoe het voelt en hoe veel je ermee kan doen is voor haar erg prettig en rustgevend. De jongste gebruikt het weer op een hele andere manier. Hij maakt er hele zandbergen van waar zijn lego en playmobil poppetjes in wonen. Erg leuk om te zien. Het geeft eindeloos veel mogelijkheden. Wel is het aan te raden er extra zand bij te bestellen omdat het volume van het zakje wat erbij zit toch iets wat karig is. Met extra zand is het dus extra speelplezier.

kwaliteit is overigens ook erg goed. wordt niet droog of korrelig. het blijft zacht en het geeft geen rommel bij het spelen.

suus13 01-03-2016

We hebben het kinetic Sand nu een aantal weken in huis en de Kids raken niet uitgespeeld (5 en 9 jaar) elke dag pakken ze het 1 of twee keer en wordt er volop in gekneed en mee gebouwd. We hebben twee prikkelgevoelige kinderen en volgens mijn dochter werkt dit rustgevend en voelt het heerlijk aan. Het lijkt heel zacht maar het bouwsel blijft goed staan
Er zouden alleen meer vormpjes bij moeten zitten
De kleur is ook super. Je ziet het snel liggen als er wat gevallen is en het is verder heel makkelijk op te ruimen.

F Hermsen 01-03-2016

Dit zand is echt van super kwaliteit in vergelijk met andere merken. Het zand is stevig en blijft heel goed in vorm nadat je een vormpje heb gevuld of handmatig iets maakt. De vormpjes hebben een lipje waardoor je het vormpje makkelijk van je figuurtje af kan halen zonder te beschadigen. De speelbak is erg handig want alles blijft in de bak zodat er niets op de grond valt. Heel jammer is dat je geen opbergmogelijkheid heb voor het zand, deze blijft los in de bak of in een zakje. Ik had liever een deksel op de speelbak gezien. Wanneer je heel lang het zand kneed in je handen dan zie je de kleur op je handen wat je eraf moet boenen.

Willie 01-03-2016

Geweldig
Een binnen zandbak lijkt het wel.
Samen met mijn kleinkinderen 5+4+10 jaar maar ik zelf 56 jaar vond het ook nog leuk.
Het spreekt tot de verbeelding,de fantasie slaat op hol en de kleintjes maar ook ik bleven bouwen en kneden en vooral mooie figuurtjes maken.
Het zand is betoverend met een grote Whow factor.
De bijgeleverde bak en de vormpjes zijn van duurzaam materiaal.
Een echte aanrader voor alle fantasievolle zand kunstenaars groot of klein.
Nog even het opruimen is eenvoudig en snel iets wat je niet verwacht van zand maatja het is magic zand toch.
Mooie sprekende kleuren zijn het en nog meer kleuren verkrijgbaar.

Heidi 29-02-2016

Wij hebben dit zand gekocht voor onze gastkindjes. Bij het zand zat een handige bak om het zand in te doen. Het voelt heerlijk zacht aan en als je het door je handen laat glijden is het net magischezand zoals de kinderen het nu noemen. De bijgeleverde vormpjes zijn goed vast te houden voor de kinderen en maken mooie vormpjes de kinderen drukte de vormpjes in het zand en ze lukte meteen. Het zand blijft niet aan de handen plakken en is schoon en makkelijk op te ruimen, wat natuurlijk ook fijn is voor ons.
Het is sc

66.bianca 29-02-2016

Sinds een paar dagen zijn mijn dochters in het bezit van het Kinetic sand. Zij zijn heel enthousiast over dit product. Het zand voelt heel fijn tijdens het spelen en werkt heel rustgevend. Met de bijgeleverde vormpjes kunt je hele mooie gedetailleerde figuurtjes maken. Het zand blijft goed plakken als je dat wilt maar is ook weer heel gemakkelijk uit elkaar te halen. De bak die bijgeleverd wordt is ook heel handig. Daarin kan je je mooiste creaties maken. En het mooiste is dat je het binnen no time hebt opgeruimd. Wij vinden het Kinetic sand een aanrader voor iedereen. Maar in het bijzonder ook voor kinderen die hoog sensitief zijn zoals mijn dochter.

melvindevries 29-02-2016

Kinetic Sand is werkelijk een genot. Onze kinderen (5 en 2 jaar) zijn er verzor op. Het is eigenlijk een zandbak in huis maar dan zonder de rommel. Omze zoon is hoog sensitief en heeft altijd al baat gehad bij kleien of een ander sortgelijke activiteit. Met dit zand kan hij zich super concentreren en maakt de leukste dingen, met of zonder de vormen. Onze dochter is de jongste en zij vindt het ook geweldig. Opruimen is een eitje omdat het makkelijk aan zichzelf kleeft en zo weer in de bak gaat. Het enige wat ik nog niet heb kunnen testen is de duurzaamheid, dat zal dus nog moeten blijken.

Janneke Smit 28-02-2016

Toen mijn dochter de doos Kinetic Sand kreeg was ze direct erg enthousiast! Ze had er al vaker om gevraagd maar nooit gekregen, en nu dus wel. Er moest direct gespeeld worden met het Sand. De vormpjes vindt ze erg leuk, er kunnen vormpjes in het Sand gedrukt worden en ook los gebruikt worden, geeft net weer een ander effect. De vriendinnen van mijn dochter hebben er ook al mee gespeeld, dat werkt prima. Het Sand voelt prettig aan en blijt niet aan de handen zitten. En voor mij erg fijn dat het zo opgeruimd is en dat niet de hele tafel en vloer er onder zitten. Ik zou dit zeker aanbevelen, en weet zeker dat er nog veel mee gespeeld gaat worden!

Anouk 27-02-2016

Onze dochter speelt vaak in de zandbak. In de winter kan dit minder. Totdat we Kinetic Sand hadden ontdekt. Ze kan nu ook binnen spelen met zand zonder dat het zand overal op de grond ligt.
Kinetic Sand wordt beschreven als het ideale binnenspeelzand. Hier kunnen wij absoluut in mee gaan. Het zand voelt zacht aan en heeft een veel fijnere structuur dan echt zand, voelt prettiger. Het zand is kun je makkelijker opruimend door het met je hand bij elkaar te vegen.
Doordat er een bewaardoos bij wordt geleverd kun je het makkelijk bij elkaar bewaren. De vormpjes die erbij zitten zijn prettig, het zand kun je er goed uittikken en de vorm blijft goed zichtbaar.
De vormpjes waren voor onze dochter het eerste waarmee ze begon te spelen, maar daarna maakte ze ijsjes. De bollen die ze maakte bleven goed aan elkaar in tegenstelling tot normaal zand. Ze heeft er duidelijk plezier in. We zijn blij dat we Kinetic Sand ontdekt hebben.

Crien 26-02-2016

Mijn zoon van zes en mijn dochter van drie wilde binnen spelen met zand. Ik kwam uit op deze doos.

Wat een leuk spul is dit, makkelijk op te ruimen makkelijk modeleren en vormpjes mee maken! In vorm is het heerlijk zacht en stinkt niet en als je het aanraakt is het inderdaad gewoon de structuur van zand. Top!

Alberto 26-02-2016

Wat een prachtig spul ! Opruimen is zo gebeurd en mijn zoon van 6 heeft de 1e dag met niks anders gespeeld als met het Kinetic zand. Bakje is ideaal om het zand bij elkaar te houden maar geen probleem als er geknoeid wordt, je ruimt het echt zo makkelijk op als dat ze beweren. De vormpjes werd ook goedgekeurd door de kleine man. Kan het iedereen aanbevelen !