devolo LAATSTE STUKS Home Control Wall Switch - Reviews

Scene Controller die honger heeft 13-09-2018

Vreet batterijen

Deze Scene controller aangeschaft om icm Openhab2 te gebruiken. Nadat ik deze eindelijk werkend heb gekregen binnen Openhab2 toch maar vervangen voor een dubbele drukschakelaar icm Fibaro Dimmer 2 aangezien ik om de week de batterij moest vervangen (Duracel). Duur grapje dus.
Toevoegen aan Home Control was makkelijker maar werkte niet met meer dan 10 HUE lampen op dat moment dus daarom overgestapt.
Tevens is het vervangen van de batterij een 'enge' onderneming omdat je steeds het gevoel hebt dat je de drukknoppen afbreekt als je ze wilt verwijderen.
Verder doet hij wel wat hij moet doen zolang het batterij niveau maar boven de 40% is. Ik denk dat dat afhankelijk is van de afstand tot de controller om het signaal sterk genoeg te krijgen om te verzenden/ontvangen. Bij mij was de afstand ongeveer 5 meter.

Pluspunten

• Montage

Minpunten

• Batterij snel te zwak.
  • Batterij vervangen
Geschreven voor: devolo LAATSTE STUKS Home Control Wall Switch