Black & Decker WM825-XJ - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker WM825-XJ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

René Simon 30-09-2019

Mooi groot werkblad

Geschreven voor: Black & Decker WM825-XJ

Geweldige werktafel. Had een oude workmate, maar deze was geheel ten dode opgeschreven. Werkblad gebroken, poten bijna doorgeroest. Dus was ik aan een nieuwe toe. Deze is nog beter verstelbaar dan de oude. Door het grote werkblad kun er ook grotere apparaten op zetten en goed vastklemmen, zoals een kolomboor. Ideaal, nu ik een stalen poort aan het maken ben en hiervoor diverse gaten moet boren.

Pluspunten

• Groot werkblad
  • Divers instelbaar
  • Stabiel
  • Makkelijk en snel op te zetten
  • Stevige klemmen

D VIsser 19-12-2018

bol staand werkbord (plank), niet opgelost

Geschreven voor: Black & Decker WM825-XJ

Deze workmate gekocht bij Alternate. 1 van de planken (werkbord) bleek bol te staan.De planken horen recht te zijn, zeker als je buizen wil zagen. Bij Alternate gevraagd of ik een rechte plank kon ontvangen of ruilen. Dit was mogelijk en ik kon zelf contact opnemen met Black & Decker, zou het snel geregeld worden. Van Black & Decker ontving ik een duidelijk geïrriteerd mailtje, dat het moet verlopen via Alternate.
Na 4 dagen heen en weer mailen was mijn irritatie behoorlijk opgelopen. Van Alternate ontving ik een mail voor retourzending voor de complete workmate. Breng hem zelf maar naar het postkantoor op de fiets, ik heb geen auto. Het apparaat weegt 19 kilo! Weer gemaild en kreeg wel de mogelijkheid om hem thuis op te laten pikken, moet ik de hele dag voor thuis zijn!

Slotconclusie: Ik heb mijn verlies genomen en heb een workmate waar ik niet tevreden mee ben. Wil er verder geen tijd en energie meer insteken. Koop al zeker 20 jaar spullen bij Alternate maar dat is nu voorbij. Wil je een workmate, haal deze meteen bij de bouwmarkt!

Ben diep teleurgesteld in Alternate en Black & Decker!

Minpunten

• werkbord staat bol, niet waterpas