Laserliner ActiveFinder Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Laserliner ActiveFinder Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joop 09-11-2019

Laserliner AC active finder

Geschreven voor: Laserliner ActiveFinder Plus

Dit product voldoet totaal niet aan de verwachtingen. De spanningzoeker reageert ook op niet spanning voerende elektra draden, het gevolg een constant gepiep. Het apparaat zou ook spanning voerende elektra in de muur opsporen, vergeet het maar. Op het apparaat bevindt zich een knop waarmee je de "gevoeligheid" kan instellen, maar er is geen indicatie of dit meer of minder gevoelig wordt als je de knop indrukt. Toevallig een vertegenwoordiger tegen het lijf gelopen en het euvel met hem besproken. Hij verwees mij door naar een andere collega met telefoonnummer. Bij het bellen met dit nummer bleek dit een persoon was die niets met de firma Laserliner te maken had. Het product snel teruggebracht naar waar ik het gekocht had.
Mijn aanbeveling, niet kopen.

Minpunten

• Doet niet wat het moet doen
  • Gevaarlijk apparaat.