tado° Smart Radiator Thermostat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de tado° Smart Radiator Thermostat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pascale van Iersel 13-05-2020

Slimme radiatorknop

nmiddels 2 jaar het Tado systeem in gebruik. Helaas gaan de radiator knoppen spontaan stuk. De aansluiting aan de binnenkant breekt spontaan af (bij alleen gebruik via de app). Hierdoor is de knop niet meer te gebruiken. Hierover contact gehad met de klantenservice maar zeer slecht geholpen. Tado geeft hiervoor alleen een kortingscode van 20% en rekent vervolgen €10 verzendkosten waardoor deze korting in het niets valt.
Zeker gezien de prijs niet de kwaliteit die we verwacht hadden. Ik zou zeker een ander systeem aanraden.

Minpunten

• Prijs
  • Spontaan defect

Lex 14-11-2019

Best tevreden, aan uit thermostaatknop ontbreekt

Al twee winterseizoenen hebben wij Tado in huis. Erg makkelijk om op afstand je verwarming aan te kunnen zetten. Enige probleem dat we hebben is als we de verwarming ‘s ochtends in de douche aanzetten dat ook de huiskamer gaat verwarmen. De ontwikkelaars van Tado zijn heel veel bezig aan meer geavanceerde toepassingen. ALS GEBRUIKER ROEP IK OP OM OOK EEN SIMPELE AAN EN UITKNOP IN HET ASSORTIMENT OP TE NEMEN. Als die nieuwe knop te koop is ga ik de Tado aanbevelen.

Pluspunten

• Op afstand verwarming aanzetten
  • Goede telefonische hulplijn

Minpunten

• Simpele aan uit thermostaatknop ontbreekt