Inventum Q10 Close-in boiler - 10 liter - 2000 Watt Keuken Boiler - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum Q10 Close-in boiler - 10 liter - 2000 Watt Keuken Boiler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E. M. 05-09-2022

Bevalt goed, zeer tevreden!

We gebruiken deze keuken boiler al ruim 7 jaar! Een fijn simpel apparaat dat doet waar die voor bestemd is.

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk bedienbaar

k*************@g******** 10-03-2022

Is duur maar gaat snel stuk

Ziet er mooi uit, maar als de garantie is afgelopen gaat die lekken, Dus bewaar je aankoop rekening maar goed, misschien gaat de uwe binnen de garantie stuk. Dus koop maar een andere merk dat heb ik ook gedaan

Pluspunten

• geeft warm water

Minpunten

• gaat snel stuk
  • de water aansluiting moet je verloop stukken kopen
  • deze niet aansluiten als de winkels dicht zijn

Han 16-10-2018

Na 2 jaar en 2 maanden defect

De keukenboiler ging bij ons 2 maanden na verstrijken van de garantietermijn defect. Op de website vertelt Inventum dat de boilers bij normaal gebruik een gemiddelde levensduur van 10 jaar hebben. Die van ons dus niet. Na heel veel gedoe en uiteindelijk het opsturen van de boiler werd ons uit coulance een gereviseerde boiler aangeboden, welke nog ouder was dan de defecte boiler tegen een prijs van 100 euro. Nieuw is deze al te koop voor 175 euro. Dat was voor ons geen optie. Voor ons geen boiler van Inventum meer.

Minpunten

• Service
  • Kwaliteit