Philips GC558/30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC558/30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dammer 03-07-2018

Werkt goed en bespaart veel tijd

Geschreven voor: Philips GC558/30

Ik heb dit apparaat een aantal weken in gebruik en over het algemeen ben ik er positief over. Het is zeker handig om snel plooien e.d. uit je kleding te krijgen en zorgt ook voor een frissere geur. Voor de kleding die niet erg vies is, is dit echt top. Scheelt een was- en strijkbeurt, dus tijd en kosten. Ik had snel door hoe het werkte, dus het is eenvoudig in gebruik. Wel is het een vrij groot apparaat, maar gelukkig heb ik er plek voor in het washok. De bijgeleverde handschoen is voor mijn (mannelijke) hand eigenlijk te klein, hiermee lijkt niet echt rekening te zijn gehouden. Al met al vind ik dit zeker wel een aanwinst, onder andere voor mannen zoals ik die niet van het wassen en strijken houden!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Werkt snel
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Vrij groot apparaat
  • Handschoen is vrij krap voor een mannenhand

MarielleWinden 01-07-2018

Super snel en makkelijk

Stoomgenarator van Philips.

Wat een prachtig design.
Hij is uiterst makkelijk om in elkaar te zetten. Hij is wel groter dan verwacht.

Mijn man heeft hem in gebruik vanwege de vele overhemden. Hij moest er zelf nog even aanwennen.
Maar oefening baart kunst uiteindelijk. Ik had liever twee zilveren handschoentjes gehad ipv 1. Ook geen idee of je deze los kan kopen?

Maar nu we hebben een tijdje in huis hebben wordt hij steeds vaker gebruikt. Vooral de korte opwarmingstijd is echt een pre.
De blouzen en polo’s worden er erg veel op de philips stomer gestoomd. De jurkjes gaan er ook super op.

Ik had graag wel een kinderbeveiliging op gewild omdat de stomer aanblijft als je hem weer ophangt.
Maar al met al zou ik hem zeker aanbevelen. Hij is super snel opgewarmd en in gebruik ook zeer makkelijk.

Pluspunten

• Super snel verwarmd
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• 1 handschoen
  • Kinderbeveiging

Steenstra 30-06-2018

Prima stoom/strijk apparaat

Geschreven voor: Philips GC558/30

In het begin was het even wennen hoe dit apparaat te gebruiken maar nu willen we niet meer anders! Super eenvoudig de lastigste kreuken uit je kleding.

Belangrijk bij dit apparaat is dat je van onder naar boven werk en je je kleding een klein beetje strak houdt tegen de “plank”.
Voor kleding dat iets langer is kan dit een uitdaging zijn omdat het apparaat niet in hoogte verstelbaar is.
De hoeveelheid stoom wat uit het apparaat komt kan je zelf instellen. Ook is het super fijn dat je iets van je eigen parfum aan de stoom kan toevoegen waardoor je kleding heerlijk gaat ruiken.
Wij zijn super tevreden en merken dat we hem erg veel gebruiken, het werkt namelijk makkelijk en snel.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Eenvoudig te bedienen
  • Strak design

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Fripeet 26-06-2018

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips GC558/30

De stomer heeft niet veel tijd nodig om op te warmen, is makkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen: delicate kledingstukken opfrissen en kreukvrij maken. Dat scheelt voor mij een flink aantal ritjes naar de stomerij! Een leuke bijkomstigheid is bovendien dat je zelf een geur aan de stomer kan toevoegen. Ik heb een geur van Rituals toegevoegd. Het enige nadeel dat ik kan noemen is dat de stomer iets groter is dan verwacht.

Pluspunten

• De stomer doet wat hij moet doen.
  • De stomer warmt snel op.
  • De stomer is makkelijk in gebruik.

Minpunten

• De stomer is iets groter dan verwacht.

Lisavk 21-06-2018

Eenvoudig en goed in gebruik

Geschreven voor: Philips GC558/30

Als student heb ik een hekel aan strijken en is dit heerlijk om te gebruiken. Het is eenvoudig en geeft een goed en fris resultaat, plus het is een mooi design

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Goed ruslaat
  • kleren zijn weer fris
  • mooi design

aawes 15-06-2018

Handig apparaat!

Geschreven voor: Philips GC558/30

handig apparaat. kleding is snel weer fris en kreukvrij. Nadeel is dat het vrij groot is, maar dat zijn de meeste kledingstomers.