CLEANmaxx 4016471003842 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de CLEANmaxx 4016471003842 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Direct retour 23-03-2024

Direct kapot

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

Direct retour. Eerste 2 minuten sloeg ie al uit toen ik een simpel T-shirt probeerde . Ongelofelijk stank en leek direct oververhit, terwijl ik hem pas op de eerste stand had staan. Ik hoef geen nieuwe meer.

ropiesst 28-07-2019

Super blij nog steeds!

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

Heb deze clean nu ruim een jaar in gebruik zo'n 6 keer in de week en heb er de broekstandaard bij gekocht. NU koop ik er een tweede bij want dan kkunnen mijn shirts en broeken tegelijk drogen en stijken. Super handig en de strijkplank blijft ingeklapt!

Karinza 19-09-2018

Cleanmaxx Strijkboy

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

Idd alleen te gebruiken met nat/vochtig overhemd, shirt of polo. Redelijk tot acceptabel resultaat. Voordeel is dat je tussen het “strijken” door andere dingen kan doen. (Ook koffie drinken😉) Zo uit wasmachine op de strijkboy. Direct gestreken kleding dus een strijkgoed meer liggen😊. Ik zit zelfs aan een 2e te denken, snel alles aan kant! (Ze zijn al onder €60 te koop)
Ze zijn er ook voor pantalons!

Pluspunten

• Geen strijkgoed meer
  • “Strijkt” acceptabel glad
  • Intussen andere werkzaamheden doen

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Ray 16-06-2018

Korte duur ??

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

In het begin enthousiast omdat het apparaat werkt zoals omschreven. Werkt alleen met natte kledingstukken/blouses (in 12 minuten droog en gestreken) . Maar helaas nu na 3 weken in ons bezit stopt het apparaat na een kleine minuut. Lijkt oververhitting want na een uur afkoelen gaat ie weer aan, alleen dan weer voor maximaal 50 seconden 🙈

Pluspunten

• Werkt zoals beschreven
  • Acceptabel alternatief voor de strijkbout

Minpunten

• Korte levensduur
  • Werkt niet met ‘droge’ kleding

Jacobine 15-06-2018

Cleanmaxx

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

Ik heb dit apparaat gekocht een aantal weken geleden voor de helft van de prijs hij deed het super goed en was er tevreden over maar sinds een week gaat hij raar doen uit afwisselend aan heel jammer niet aan bevelen dit product

Alice 21-03-2018

Cleanmaxx strijkijzer

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

Ik heb dit apparaat nu een week in huis en ik was nogal sceptisch. Lang getwijfeld, maar ik heb zo'n hekel aan strijken dat ik gewoon WILDE dat het werkte. Dus de gok genomen voor 80 euro en besteld. Het in elkaar zetten is een eitje. Ik moet zeggen dat hij het boven verwachting doet, maar alleen op vochtige overhemden. Bij droge overhemden doet hij nagenoeg niks. Maar als je droge overhemden met een plantenspuit nat spuit en hem dan 10 minuten of een kwartiertje laat blazen, is het echt een heel acceptabel resultaat. Ik geef meteen toe: als mijn moeder ze met haar stoomstrijkijzer op de traditionele manier strijkt, worden de overhemden strakker gestreken. Er kan niets op tegen oudhollands handwerk. Maar als je je gecentrifugeerde overhemden meteen op het apparaat doet, alle knoopjes dicht doet, gewichtjes eraan hangt en een kwartiertje laat blazen terwijl jij de rest van de was opvouwt of een tijdschift leest, komt er een prima restultaat uit.

Pluspunten

• Je hoeft niet te strijken
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Zeer acceptabel strijkresultaat
  • Gaat automatisch uit, erbij blijven hoeft niet

Minpunten

• Eerlijk = eerlijk: handwerk is netter
  • Een kwartier per overhemd is best lang

Paul 07-02-2018

Clean Maxx strijkijzer is super handig

Geschreven voor: CLEANmaxx 4016471003842

De Clean Maxx strijkijzer voor overhemden & blouses zilverkleur/wit is super handig en gemakkelijk in gebruik. Ook gemakkelijk voor truien

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk