Philips Steam&Go - Reviews

title-opwarmtijd
1 min. opwarmtijd
Functies
horizontaal+verticaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go op Kieskeurig.nl.

8,1

Milla.B 17-08-2020

Fijn product

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Het is een fijn product. Alleen jammer dat het waterreservoir snel op raakt. En vervelend is met vullen.

Mw.bas 16-08-2020

Snel en werkt goed maar ook minpunten

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Goed: hij strijkt echt goed en snel heel makkelijk in gebruik
Minder goed: hij is te zwaar in je hand, je kunt er niet lang mee strijken. Water tank gaat snel op

Amandala 07-08-2020

Super snel en handig!

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Het werkt echt heel snel en goed, binnen een paar minuten ben je klaar. Het kan op alle kledingstukken worden gebruikt en het scheelt zoveel tijd met een strijkplank en strijkijzer.

Mahulete 31-07-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ik heb dit stoomapparaat al een tijdje en het is een geweldig apparaat, t shirts of blouses zijn in een wip weer netjes , ook handig voor op reis ! Gebruik hem heel veel !

Inja 22-07-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Het doet niet wat de advertentie suggereert,kan beter de strijkplank en bout pakken,ik dacht makkelijk voor tussendoor.dus niet,!!!!

Juffrouw Poets 05-07-2020

Deze stomer valt tegen.

Geschreven voor: Philips Steam&Go

De Philips Steam & Go Handheld kledingstomer valt mij tegen. Ik had hem lichter ingeschat, wat prettiger zou zijn vanwege mijn reuma-handen. Door het vullen met water wordt hij natuurlijk nog zwaarder. Ook is mijn stoom-strijkijzer beslist net zo goed van prestatie als deze stomer. Kortom ik had er veel meer van verwacht, hij valt mij erg tegen.

Vlinder55 03-06-2020

Handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips Steam&Go

De kledingstomer is handig in gebruik. Even gauw de kreukels eruit stomen, geen strijkplank nodig etc. De bijgevoegde hittebestendige handschoen is zeer prettig. En voor op reis is de hittebestendige opberg tas handig. Het waterreservoir is wel gauw leeg, maar is wel zo weer gevuld en het apparaat is snel op temperatuur voor gebruik. Wel jammer is dat je de knop om te stomen steeds ingedrukt moet houden. Voor mensen met artrose handen niet zo fijn, vandaar 4 sterren.

Dave1000 09-05-2020

Goede kledingstomer

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Als man hou ik natuurlijk niet van strijken. Natuurlijk moet dit af en toe. Maar met deze kledingstomer haal ik gauw even langs het kledingstuk en het kan weer in de kast of bijvoorbeeld voor een feest aan.

NogalWiedes 18-03-2020

Goede ervaringen met (oudere versie) stoomreiniger

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ik overwoog om mijn pak naar de stomerij te brengen, voor één vlek op mijn mouw. Bleek dat ze daar slechts het gehele pak wilde stomen in plaats van 1 deel. Thuis de Steam&Go gebruikt, de vlek was in een handomdraai weg!

Vicky d. 17-12-2019

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ik strijk eigenlijk niet graag, maar vind het wel belangrijk dat we netjes de deur uitgaan.
Daardoor moet ik vaak snel nog iets strijken. Dit toestel is voor mij dus geweldig. Het warmt snel op, is ideaal voor tussendoor. Ik gebruik het voor mijn beddengoed kreukvrij te maken, een moeilijke broek met veel plooitjes te stomen, mijn jurken,....
Ik denk dat het ook ideaal is om mee te nemen op vakantie.
het waterreservoir is niet heel groot, maar je kan best wel een viertal kledingstukken stomen alvorens het terug op te vullen. Het vervangt mijn strijkijzer niet, maar is vooral iets voor tussendoor of voor bepaalde kledingstukken te strijken.

Snow86 12-12-2019

Ce qu il me manquait !

Très bon produit.
Je suis quelqu'un qui déteste repasser et ne le fait qu'en dernier recours. Avec ce nouveau produit defroisser un Vêtement devient un jeu d'enfant. Celui-ci est prêt en 1 min chrono et defroisse rapidement les vêtements. Je ne dis pas que c'est un plaisir mais ce n'est plus une corvée.

VeerleT 11-12-2019

Ideaal om snel iets te strijken

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ideaal als je snel 1 of 2 stuks moet strijken maar het toestel kan geen strijkijzer vervangen. De kreuken gaan weg dus het werkt wel even goed als een normaal strijkijzer. Het waterreservoir is zeer klein en gaat ook maar 1 kledingstuk mee alvorens je het weer moet vullen. Het toestel zelf ligt goed in de hand en valt makkelijk te hanteren. Als je het toestel in het stopcontact steekt is er niet veel tijd nodig om op te warmen. Handig om in huis te hebben als aanvulling.

Lalessfc22 11-12-2019

Super

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Chauffe rapidement! Defroisse tous les vetements sur ceintre, leger et maniable, quel efficacité! Aucun regret

amelieamelie 10-12-2019

Idéal en voyage et repassages de dernière minute

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ce produit est parfait pour les repassages urgents de dernière minute. Vous voyagez, cet appareil se case facilement dans un sac ou une valise et est idéal pour défroisser les vêtements pliés. Vous avez des enfants qui détestent repasser et qui viennent régulièrement chez vous avec des chemises qui semblent sortir e la machine à lessiver, vous pouvez leur faire ce cadeau qui les ravira, ils pourront repasser leurs vêtements au fur et à mesure qu'ils les portent. Très bonne prise en main, Cordon très long. Idéal pour le linge délicat. pour plus de facilité, mettez votre planche à repasser repliée à la verticale et accrochez le cintre avec votre vêtement sur le bord ce qui permet à la vapeur de repartir dans la planche. Un cadeau de noël idéal au vu de son très bon rapport qualité prix à offrir aux voyageurs mais surtout aux jeunes pour qui le repassage deviendra ludique. De plus le design est très élégant

Chaka18 10-12-2019

Super défroisseur

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Il est compact donc on peut l'emporter en déplacement, ce qui est un point fort pour cet appareil.
Le gant est très pratique, on ne risque pas de se brûler avec la vapeur.
Par contre, le réservoir pour l'eau est petit et il faut le remplir après 1 vêtement défroissé mais c'est normal vu que le défroisseur est petit.
Il défroisse super bien et assez vite, je l'ai testé sur plusieurs vêtements et j'en suis plus que satisfaite et mon fils de 18 ans aussi car il peut défroisser en vitesse un polo, une chemise ou un pull pour aller en sortie ;) Donc adopté par toute la famille ;)
Je l'ai même essayé sur des habits non repassés et franchement, je suis contente du résultat.
Je le recommande à 100%

LiLies 10-12-2019

Handig voor klein, snel strijkwerk

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Ik haat strijken en doe het dan ook nooit. Zelfs als het eigenlijk wel zou moeten... dan kom ik dus nogal verkreukeld voor de dag, of ik laat dat leuke bloesje of kleedje in de kast liggen. Jammer!
Met de Steam&Go is het heel makkelijk om snel, en zonder het gedoe van een strijkijzer en strijkplank, een kledingstuk mooi kreukvrij te krijgen.
Het toestel is licht, en ligt aangenaam in de hand. Het vullen van het reservoir is heel eenvoudig. De kabel is ook best lang wat heel fijn is. Warmt ook heel snel op, binnen een minuut kan je beginnen. En achteraf ook meteen weer opgeborgen in het hittebestendige zakje! De resultaten zijn ook echt goed, de hitteplaat werkt echt als een ministrijkijzertje en daarbij de stoom natuurlijk.
Het is even oefenen met hoe je hem best gebruikt maar moeilijk is het niet. Door de handschoen kan je je ook niet verbranden, al vond ik ze wel nogal klein/kort en het is een want, dus zonder vingers, wat het ietsje minder handig maakt.
Er komen soms wel wat waterdruppeltjes op je kleding, maar ik merkte dat ik af en toe het toestel niet rechtop hield bij het verticaal gebruik, en ik denk dat het vooral daaraan ligt. De druppeltjes drogen ook snel, het is maar water.
Kortom echt wel een handig ding voor het snel toonbaar maken van je gekreukte kleding :-)

Lukvdl9 10-12-2019

Makkelijk om snel iets kreukvrij te maken

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Om snel even een kledingstuk te kunnen kreukvrij maken is dit toestel zeer geschikt. Als je er meerdere wilt doen, kan dat ook.
Het toestel is snel opgewarmd en je kunt dus snel aan de slag. Dit is een groot voordeel.

Imkev 10-12-2019

Gemakkelijk als je weinig tijd hebt!

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Dit super gemakkelijk in de hand liggende machine zorgt ervoor dat je in mum van tijd een kledingstuk dat je snel nodig hebt kreukvrij hebt! Het enige nadeel dat ik tot nu toe ondervonden heb is dat het af en toe een lekje nalaat en ja een natte vlek hebt maar die is ook zo opgedroogd.
Voor de rest kan ik enkel maar zeggen top product!

KatjaL 10-12-2019

Onmisbaar voor wie weinig tijd heeft

Geschreven voor: Philips Steam&Go

Dit toestel is een musthave voor wie niet graag strijkt.
Ik haal mijn strijkplank liefst zo weinig mogelijk boven. Kledij droog ik in de droogkast of aan kapstokken. Deze steam&go is ideaal voor de kledij die nét ietsje meer nodig heeft, of kledij die toch te lang in de wasmand heeft gelegen. Ook perfect om je kledij terug op te frissen wanneer je het al gedragen hebt.
Vanaf nu gaat deze steamer ook altijd mee op reis. Je komt toe op je bestemming, pakt je koffer uit, snel even met deze steamer erover, en je bent weer helemaal netjes. Perfect gewoon.
Het is geen vervanging voor een zwaar stoomstrijkijzer, het effect is echt niet hetzelfde. Maar dit is meer dan voldoende voor mij, ik ben fan!
Het apparaat is licht, snel klaar voor gebruik en heeft een lange kabel (vind ik écht belangrijk) zodat je niet gebonden bent aan je stopcontact.

Azra6161 09-12-2019

Parfait

Geschreven voor: Philips Steam&Go

très satisfaite de son utilisation, en 5 minutes il permet de défroisser rapidement un vêtement. Ce n'est pas très précis ni trop puissant mais ça défroisse, j'insiste sur le terme car ça ne remplace pas un repassage. Pratique pour mettre dans la valise.