Steamrs By Dreamers STEAMR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Steamrs By Dreamers STEAMR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l*****@h********** 05-03-2024
Geschreven voor: Steamrs By Dreamers STEAMR

Ben echt heel lang op zoek geweest naar de perfecte kledingstomer, nadat ik vaak teleurgesteld ben geweest heb ik hem eindelijk gevonden. Deze kledingstomer van STEAMRS is echt top! Snelle levering, en ook hele fijne klantenservice.

Lisa 13-07-2023

Bevalt heel goed, echt een aanrader.

Geschreven voor: Steamrs By Dreamers STEAMR

Heel tevreden over dit apparaat. Het voelt stevig en kwalitatief aan, en is mooi verpakt. Ontzettend snelle levering, en hele vriendelijke klantenservice. De stomer werkt zoals het hoort en ziet er ook nog eens mooi uit. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een luxe handstomer om kleding van kreukels te ontdoen.

Pluspunten

• Stoomt goed
  • Kwalitatief en stevig
  • Makkelijk te gebruiken en snel warm
  • Goed formaat voor op vakantie

Thomas 17-11-2022

Perfect

Geschreven voor: Steamrs By Dreamers STEAMR

Met deze stomer kan ik (iemand die een hekel heeft aan strijken, en dit daarom zo min mogelijk wil doen), heel makkelijk al mijn kledingstukken snel en simpel kreukvrij maken. (Overhemden /polo zijn zo kreukvrij)

Pluspunten

• Krachtig
  • Handig