SteamOne S-Nomad Plus

• Test panel 8.8 nov 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne S-Nomad Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Runner78 23-10-2021

Teleurstellend!

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Was in eerste instantie enthousiast omdat ik kreukels en vouwen zag verminderen maar ineens stopte de handstomer ermee en stoomde niet meer. Ik dacht dat het een beveiliging was om oververhitting of zo te voorkomen dus uren later weer geprobeerd maar de handstomer stoomt niet! Geprobeerd met waterflesje maar ook tevergeefs. Vandaag voor het eerst in gebruik en stoomt dus niet, erg slecht!!

Minpunten

• Stoomt niet
  • Waterreservoir veel te snel leeg

Slh Greve 26-11-2020

Compacte krachtige handsteamer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Onlangs heb ik deze handsteamer mogen testen. Van te voren wist ik niet wat ik hiervan kon verwachten. In de gebruiksaanwijzing wordt omschreven dat het zowel de kreukels uit een kledingstuk haalt als nare geurtjes verwijdert. Dus ik was heel benieuwd.
Bij het openen van de verpakking zie je een compacte handsteamer, mooi design, gelukkig niet te groot, zodat het grip in de hand goed voelt. Het apparaat zelf is krachtig, snel op temperatuur. Wel moet ik wennen aan de harde stoomstoten die er van af komen.
Ik heb dit product op meerdere kledingstukken geprobeerd en ben over het algemeen positief. De meeste kreukels kwamen inderdaag uit het product. Zowel als nare geurtjes. De echte hevige kreukels en zweet geur verwijder je niet uit het kledingstuk. Daarvoor zou je het kledingstuk ook echt moeten wassen.
Het formaat van de handsteamer is compact en makkelijk mee te nemen. De optie om een drinkflesje eraan te koppelen heb ik geprobeerd, maar dan merk je echt wel verschil in resultaat, het vermogen is dan iets minder. Het feit dat je 2 stoomstanden kan kiezen vind ik prettig wanneer je wat delicater stof hebt. De lengte van de stroomkabel is lang genoeg en daardoor heb je meer bewegingsvrijheid. De pluizenborstel is ook erg handig.

Pluspunten

• compact
  • werkt goed om kreukels te verwijderen/verminderen
  • lichte afwijkende geuren snel verwijderd
  • goede handgrip

Minpunten

• eigen waterflesje geeft minder stoomvermogen

MB 25-11-2020

Een handzame en gemakkelijke hulp in het huishouden!

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Ik heb dit product mogen testen van Kieskeurig. Ik was benieuwd naar een kleiner exemplaar van mijn eigen handstomer en ik ben over het algemeen zeer tevreden. Het is een klein apparaat, dat snel op temperatuur is. Juist doordat hij zo klein is, maakt dat hij ontzettend handzaam is en op verschillende plaatsen te gebruiken is. De mogelijkheid om een eigen flesje water aan het apparaat te bevestigen, zorgt ervoor dat hij ook makkelijk is voor op vakantie. De zichtbare kreukels worden minder: of het nu een blouse is, of een gordijn. De ecostand doet naar mijn mening veel minder krachtig zijn werk dan de normale stand, deze geeft veel krachtigere stoom af. Voor mij had de temperatuur van de stoom hoger mogen zijn, zodat de kreukels sneller verdwijnen: je moet wel even geduld hebben voordat de kreukels ook echt verdwenen zijn. Ik vind het een goede aanvulling op een strijkijzer, voor de snelle kreukels uit dunne stoffen. Helaas is een stoomapparaat niet krachtig genoeg om het strijkijzer te vervangen, maar een goede aanvulling is het zeker!

Pluspunten

• Handzaam
  • Eigen waterreservoir te bevestigen
  • Goede hulp bij snelle kreukels
  • Snel gebruiksklaar

Minpunten

• Temperatuur mag hoger
  • Vrij klein waterreservoir
  • Geduld nodig
  • Vervangt geen strijkijzer

Kirsten 24-11-2020

Gebruiksvriendelijke en compacte handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

De SteamOne wordt geleverd met 4 accessoires, een zuignap met ophang haak, een anti pluizen - borstel, een zogenaamde bottle connector om een grotere waterfles te gebruiken en een handige opberghoes voor als je de handstomer mee wilt nemen op reis. Een leuk weetje, de handstomer is verpakt in een mooie doos, wat het mijn inziens leuk maakt om cadeau te geven.

In de doos zit een quick start handleiding waar door middel van plaatjes wordt uitgelegd hoe de handstomer te gebruiken. Ik vind het jammer dat er geen tekst bij staat, dit was voor mij duidelijker geweest. De SteamOne heeft namelijk 2 standen, normaal (icoontje is dan blauw) en eco (icoontje is dan groen) en het verschil tussen blauw en groen is wat lastig te zien in de handleiding .
In de handleiding staat tevens dat je ook 2/3 water en 1/3 deel witte azijn kunt gebruiken. Er wordt niet beschreven of dit is om het apparaat te ontkalken of dat het juist bedoeld is om stof op te frissen en eventuele nare geurtjes te verwijderen.
Op de SteamOne zitten zoals gezegd 2 standen, de normale stand voor de wat dikkere stoffen en een eco stand voor dunne stoffen. Ik vond de stoomkracht verrassend sterk. Verder heeft de handstomer een 3 meter lang snoer wat veel bewegingsvrijheid geeft. Ik heb de bijgeleverde bottle connector niet gebruikt daar ik geen passende waterfles kon vinden. Ik kan me indenken dat het handig is mocht je de SteamOne langere tijd achter elkaar willen gebruiken. Nu moest ik om de 2 kledingsstukken het reservoir vullen en dat vind ik omslachtig. Wat overigens wel weer een pré is, is dat na het bijvullen het apparaat meteen gebruiksklaar is. Verder zit er een pauzestand op. Wat mij meerdere keren gebeurde is dat ik per ongeluk de pauzeknop aanzette, dus ik moest opletten hoe ik het apparaat vast hield. Als het waterreservoir leeg is gaat de SteamOne automatisch op stand-by. Wat ik verder veilig vond is dat de handstomer niet warm wordt in de buurt van de stoommond en dat je het apparaat dus ook neer kan leggen op moment dat je het waterreservoir losklikt om bij te vullen.

Het waterreservoir is simpel op de SteamOne te klikken. Je vult het reservoir middels een opening aan de onderkant. Ik vraag me wel af hoe de dop zich op de langere termijn houdt. Zoals de gebruiksaanwijzing zegt is de stomer na 40 seconden gebruiksklaar en dit klopt.
De inhoud van het meegeleverde reservoir is voldoende om 2 truien/ blouses op te frissen of kreukvrij te krijgen. Indien een blouse/ overhemd niet al te gekreukeld is dan kan de handstomer ook in plaats van een strijkbout gebruikt worden. Dit vind ik een groot voordeel, de SteamOne pak je zo en is snel gebruiksklaar. Veel minder omslachtig dan het openklappen van een strijkplank en het opwarmen van een strijkbout. Bij truien is het handig om de meegeleverde anti-pluizenborstel te gebruiken. Ik heb de SteamOne ook getest op kwetsbare stoffen (gaat prima) en om colberts op te frissen (gaat ook prima). Tevens heb ik de SteamOne gebruikt om suède schoenen te reinigen, doordat het apparaat zo compact is kan dit prima.
Voor mij is de SteamOne een krachtig en compacte handstomer, veelzijdig in het gebruik en ideaal om snel je kleding kreukvrij te maken.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • 3 meter land snoer
  • na 40 seconden gebruiksklaar
  • compact dus makkelijk mee te nemen op reis

Minpunten

• pauzeknop is per ongeluk in te schakelen
  • type fles voor bottle connector onduidelijk

H.van Elten 23-11-2020

Praktische, krachtige, multifunctionele handstomer.

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Omdat ik voor mijn dagelijkse werkzaamheden veel op reis ben, elke dag schone, frisse en kreukvrije kleding aan moet, was dit een uitgelezen kans om de SteamOne S-Nomad Plus in de Titanium uitvoering uitgebreid te testen.

Wat direct opviel was dat het apparaat in een mooie verpakking zit, dus ook leuk om cadeau te krijgen.

De SteamOne wordt geleverd met 4 accessoires te weten een anti pluizen - borstel, een bottle connector om een eigen grotere normale fles te gebruiken en wat ik persoonlijk handig vind, een goed werkende zuignap met een ophanghaak, en om het apparaat mee op reis te nemen een handige opberghoes.
In een bijgesloten kleine handleiding wordt uitgelegd door middel van plaatjes hoe het apparaat in gebruik te nemen en te gebruiken. Tekst ontbreekt helaas. Is het bijvoorbeeld nodig het apparaat te ontkalken, zoja, hoe?

Na een simpele installatie van het bijgeleverde waterreservoir van 140ml is het apparaat na inschakeling al na slechts 40 seconden stoom klaar. In eerste instantie dacht ik dat de inhoud nooit voldoende zou zijn voor het stomen van bijvoorbeeld mijn overhemd, niets is minder waar, ik kon bij een eerste gebruik twee overhemden, opfrissen en kreukvrij krijgen. Natuurlijk, ik gaf het al eerder aan, zit er een handige bottle connector bij om eventueel een normale grotere fles te gebruiken.
Omdat er twee standen op zitten, een ECO-stand en een normale stand, is het ook mogelijk om dunnere en delicate stoffen te stomen en/of te reinigen. Naast mijn kleding heb ik er ook mijn gordijnen, de stoffen knuffels van de hond mee gereinigd. Handig is dat de gordijnen gewoon konden blijven hangen omdat de SteamOne probleemloos langs de gordijnen glijdt, mede gezien het feit dat er een 3 meter lang snoer aan zit. Mocht je plotseling het stomen/reinigen moeten onderbreken dan is de handige pauzestand een ideale extra, mocht je waterreservoir leeg zijn dan schakelt de SteamOne over in een stand-by modus.
Omdat ik uitgebreid wilde testen heb ik ook op een wat ouder kledingstuk wat langer gestoomd, het bleek dat de stof super glad werd zonder te verbranden. Wat ook super werkte was dat als ik hem over stoffen bank haalde, ik daarna de aanwezige hondenharen gemakkelijk met een keukenrol kon verwijderen. Door de krachtige stoomafgifte van 100 graden, 30 gram stoom per minuut, worden door slechts 1-2 seconden contact tussen de stoomkop en je kleding o.i.d. voor 99% van de eventuele ziekten verwekkers gedood. Handig nu in deze Covid-19 tijd.

De SteamOne is ook veilig in gebruik. Zoals eerdergenoemde automatische uitschakeling, stand-by modus, wordt de SteamOne niet warm aan de buitenzijde, dus geen gevaar voor per ongeluk aanraken van een onderdeel in de buurt van de stoommond.
Omdat ik er niets over in de handleiding gevonden heb, heb ik ook een klein druppeltje wasgoed verffrisser, wat men gebruikt bij het normale strijken, aan het water toegevoegd. Dit resulteerde in een nog aangenamere geur van mijn kleding en gordijnen.

Ik heb de SteamOne met diversen soorten kleding geprobeerd, wol, katoen, zijde en zelfs kleding met een print. Ik heb geen verbranding of krimp van de stoffen waargenomen.

Conclusie:
Een compact, krachtig en handig apparaat voor mensen die veel op reis gaan, kleding kreukvrij en fris uit de koffer willen halen, ideaal voor opfrissen voor zaken in je huis of je kleding thuis die snel kreukvrij gemaakt moeten worden zonder een strijkplank en strijkbout tevoorschijn te halen. Ik ben overtuigd van de mogelijkheden van de SteamOne S – Nomad Plus.

Pluspunten

• Veilig in gebruik
  • Krachtig en toch compact
  • Voor vele stoffen geschikt
  • Tijdbesparend
  • Hoog wattage

Minpunten

• Summiere handleiding

Marco S. 23-11-2020

Krachtige, stijlvolle en multifunctionele handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

De SteamOne komt in een stevige chique doos, met in de verpakking naast de accessoires (borstel, zeer handige flesadapter en ophanghaak met zuignap) ook een losse hoes om het apparaat makkelijk op reis te kunnen vervoeren.

De Steamone heeft een stijlvolle, strakke vormgeving, waarbij de vorm van de behuizing doorgevoerd is in het waterreservoir. Het aansluitsnoer is 3 meter lang en van een zeer degelijke kwaliteit. De functieknop is duidelijk zichtbaar en zit op een handige plaats achter op het apparaat. De bedieningsknop zit in het handvat en is eenvoudig met de wijsvinger te bedienen. Het apparaat voelt solide en stevig aan, en het handvat ligt goed in de hand. Het waterreservoir is los te draaien met 1 hand, is doorzichtig en heeft een duidelijke schaalaanduiding met minimum en maximum waterniveau. Aan de onderzijde zit de vulopening, welke afgesloten wordt door een rubberen dop. Het waterreservoir is dus bij te vullen zonder deze los te hoeven draaien van het apparaat. Als klein minpunt is het openen en sluiten van de vulopening te benoemen.

De handleiding is kort en bondig, en geeft overzichtelijk in 3 A4-tjes weer hoe het apparaat te gebruiken, in duidelijke taal. Het enige wat ik mis in de handleiding is een kleine paragraaf over het eventuele ontkalken na langdurig gebruik.

Bij gebruik van de Steamone valt de korte opwarmtijd op; binnen een minuut is het apparaat klaar voor gebruik. Met een complete vulling van het waterreservoir is er voor meer dan 10 minuten stoom beschikbaar (8 minuten bij continu gebruik). Dit is ruim genoeg om bijvoorbeeld twee overhemden uitgebreid te stomen. De stoom komt vrij continu en krachtig, en naast intermitterend gebruik is er ook een vergrendeling op de bedieningsknop die continu stoom beschikbaar maakt. Voor kwetsbaardere stoffen is de ECO-stand een goede optie, die met een eenvoudige druk op de knop in te schakelen is. De duidelijke verandering van kleur van de bedieningsknop van blauw naar groen geeft aan dat het apparaat functioneert in deze ECO-stand voor het gebruik bij dunnere stoffen. Tijdens gebruik wordt het apparaat niet warm, en is er geen gevaar voor verbranding bij het per ongeluk aanraken van onderdelen in de buurt van de stoommond. En dat terwijl de geleverde stoom zelfs geschikt is voor het effectief doden van virussen en bacteriën, zelf bij kort contact.

De SteamOne handstomer is een handig en aangenaam te gebruiken apparaat, en van een zwaardere uitvoering dan de meeste vergelijkbare handstomers die ik ken. De optie om eigen waterflesjes te gebruiken is uniek en maakt het gebruik overal onderweg mogelijk. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en het gebruik van deze stijlvolle handstomer.

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Multifunctioneel, gebruik eigen waterbottles
  • Stevige uitvoering
  • Stijlvol design
  • Lang en stevig aansluitsnoer

Nina 22-11-2020

Ideale handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Deze handstomer maakt het verwijderen van kreuken in kleding ineens een stuk aangenamer. Ik vermijd vaak kledingstukken die snel kreuken, omdat strijken niet mijn hobby is. Door deze handstomer ben je in enkele minuten klaar. De stoom is krachtig, waardoor kreuken in verschillende stoffen in mum van tijd verdwijnen. De handstomer is snel klaar voor gebruik en ligt prettig in de hand. Ik dacht vooraf dat het waterreservoir snel leeg zou zijn, maar ik kan er heel wat kledingstukken mee stomen. Tijdens het stomen kun je de stoomknop 'vastzetten', hierdoor hoef je alleen op en neer gaande bewegingen te maken om je kledingstuk te stomen. De bijgeleverde borstel zorgt voor het verwijderen van pluisjes.
Wat ik erg handig vind is de zuignap die erbij geleverd wordt. Hierdoor kun je de kledingstukken op elk gewenste plek stomen, bijvoorbeeld ook op vakantie. Ook het lange snoer is erg prettig. Hierdoor ben je minder afhankelijk van stopcontacten dicht in de buurt en kun je je handstomer op veel plekken gebruiken. De handstomer kun je bijvullen met een bijgeleverde bottle connector. Hierdoor heb je altijd water bij de hand en kun je direct door gaan met stomen. Mocht dit niet lukken dan springt deze handstomer automatisch in een stand-by modus.

Pluspunten

• Snel gereed
  • Stand-by modus
  • Lang snoer

Pauline 22-11-2020

Super krachtige handstomer!

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Deze zeer krachtige handstomer is eenvoudig en snel te gebruiken. Waterreservoir vullen, aanzetten en na 40 sec komt er veel stoom uit waardoor de kreukels uit diverse stoffen als sneeuw voor de zon verdwijnen. De bijgeleverde zuignap op mijn spiegel in slaapkamer bevestigd en vervolgens het ene na het andere kledingstuk kunnen stomen. Fijn is ook dat door de stoom bacteriën, mijten en virussen worden gedood. Ook handig voor mondkapjes te stomen! Het is een compact maar verrassend krachtig apparaat en wordt met reisetui en universele fles connector geleverd. Hierdoor is het makkelijk mee te nemen in je reiskoffer en neemt het weinig ruimte in. Ook zit er een opzetborstel bij om eventuele pluizen tijdens stomen te verwijderen. Het apparaat is veilig in gebruik omdat hij automatisch in stand-by modus gaat als het reservoir leeg is. De stomer heeft 2 standen waaronder een eco-stand en deze voldoet al bij de wat dunnere stoffen. Tevens is er goed nagedacht over een lekker lang snoer van 3 meter.
Kortom, ik vind het een echte aanrader!

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • compact
  • veilig
  • dood bacteriën

Jolande 21-11-2020

Buitengewoon krachtige handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Boven verwachting gebruiksvriendelijke en krachtige handstomer. Ik had niet verwacht dat deze handstomer zo goed zou werken. In een gezin met 4 tieners ideaal om niet elke keer het strijkijzer te hoeven pakken. Als ik na het wassen de shirts, truien ed hangend droog en even met deze handstomer over de kleding ga kan deze zo weer de kast in (of aan doen). Ook een blouse die al is gedragen even stomen en deze is weer kreukvrij. Gordijnen gaan ook prima echter de grote lappen stof vergt wel iets meer behendigheid.

De extra borstel voor pluisjes is fijn, vooral bij de truien.

Bij het stomen wel even opletten dat de stoomknop niet meteen in de automatische stand valt anders blijft deze stomen als je van kleding wisselt.

De 2 standen bij de handstomer werken prettig, de eco stand is voor voor dunne fijne stof met de andere stand kun je de overige stoffen stomen.

Bij de handstomer zit ook een universele bottle connector, enig minpuntje is dat deze niet op iedere waterfles kan. Heb verschillende flesjes geprobeerd maar je moet goed opletten dat de fles er niet afvalt tijden het stomen. Ook het neerzetten van de handstomer is dan iets minder prettig omdat deze niet blijft staan. Bij het standaard waterreservoir wat er bij zit is dit geen probleem. Prettiger dus om deze te gebruiken.

In deze tijd natuurlijk ook erg makkelijk om je mondkapjes een keer te kunnen stomen.

Leuk cadeautje voor onder de kerstboom!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • tijdsbesparing
  • krachtig

Minpunten

• niet iedere waterfles te gebruiken

Marjonie 21-11-2020

Reisklare handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Wat begon als een sceptische test veranderde in het bijna dagelijkse gebruik van deze zeer krachtige handstomer!

De handstomer is zeer snel klaar voor gebruik en doet dan zijn werk zeer krachtig. Niet alleen zorgt het apparaat ervoor dat de kreukels uit de kleding verdwijnen maar ook dat de kleding weer fris ruiken. Dit apparaat kun je op elke stof gebruiken ook kleding met print heeft hij geen moeite mee. Daarbij kan je deze krachtige handstomer gemakkelijk meenemen op reis omdat er een opbergetui bijzit om alles inclusief accessoires gemakkelijk mee te nemen.

Het 3 meter lange snoer maakt dat je gemakkelijk alle kleding kan stomen en alles weer lekker fris ruikt. Nu met COVID zo op de loer liggend, komt deze handstomer helemaal van pas want hij zorgt ervoor dat met ongeveer 100 graden stoom bacteriën en virussen waaronder COVID-19 niet overleven. Ook wordt er een universele flessen connector bij geleverd waardoor je je eigen flesje als waterreservoir kunt gebruiken.

Pluspunten

• Snel gebruikersklaar
  • 3 meter snoer
  • Klaar om op reis mee te nemen
  • Ecostand
  • Universele flessen connector

Mike 20-11-2020

Compacte krachtpatser, all-in-one handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Wat een geweldig apparaat!
Ik was vooraf wat sceptisch omdat deze handstomer mij wel erg compact leek, maar bij het eerste gebruik was ik meteen overtuigd.
Deze handstomer geeft een zeer krachtige stoomafgifte waarmee ik mijn hele garderobe fris en kreukvrij houd. Doordat deze handstomer naast de normale stand ook een ECO stand heeft is deze ook zeer geschikt voor meer delicate kledingstukken.
Ik heb de handstomer zelfs getest om mijn gordijnen mee te stomen en dit ging ook vanzelf. Ik moest pas na ongeveer 10 minuten stomen het waterreservoir bijvullen, maar dit ging volledig probleemloos door de automatische pauze stand en de super snelle opstarttijd van slechts 30-40 seconden.
Naast dat deze stomer zeer functioneel is ziet hij er super strak uit.
Ook krijg je er enkele handige extras bij geleverd zoals: een reisetui, ophangsysteem met zuignap voor je kleding, pluizenborstel en de super handige universele bottle connector.
Met deze universele bottle connector kon ik verschillende PET flessen aan de handstomer koppelen waardoor ik niet naar de badkamer hoefde om het reservoir bij te vullen.

Kortom een super stijlvolle en krachtige alleskunner!!

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Krachtige stoomafgifte
  • Automatische pauzestand

L. Veninga 19-11-2020

Multifunctionele handstomer!

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Een mooi ontworpen handzaam apparaat welke je op verschillende manieren kunt gebruiken.
Het heeft 2 bedieningsstanden, voor de wat delicatere stoffen gebruik je de ECO stand en voor de normale stoffen de gewone stand. Bij beide standen is de stoomafgifte zeer krachtig. In eerste instantie begon ik met het stomen van blousejes en andere kledingstukken, wat zeer goed werkt! Maar gezien het apparaat bacteriën en zelfs virussen dood, is het ook heel handig om je mondkapje te desinfecteren!
Terwijl je gordijnen hangen kun je ze opfrissen en kreukvrij maken. Ook heb ik een aantal schapenvachten welke niet in de wasmachine kunnen maar met dit stoomapparaat zijn ze weer fris!
Ik denk dat je rond de 10 minuten met een vol waterreservoir doet en als hij leeg is gaat hij automatisch in ruststand. Als je van kledingstuk wilt wisselen zet je je je Steam One gewoon even op pauze!
Wat erg handig is als je op reis gaat is dat er een reisetui bij zit en een universele bottle connector, zodat je een eigen waterflesje op je Steam One kunt aansluiten! Scheelt weer ruimte in je koffer.
Ook zit er een zuignaphaak bij zodat je op reis je kleding overal kunt ophangen om te gaan stomen.
Kortom, ik ben positief verrast door dit apparaat!

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • De kracht van het stoom

Mimi3 17-11-2020

Krachtige handstomer

Geschreven voor: SteamOne S-Nomad Plus

Ik ben positief verrast door deze handstomer. Deze ziet er niet alleen mooi uit maar doet zijn werk tevens uitstekend. Het apparaat is eenvoudig te bedienen met twee standen en een pauze knop. De stoomfunctie is krachtig en de kleding was vrij snel fris en kreukvrij. Met een vol waterreservoir kan je 8 minuten lang stomen. Alle stoffen kan je hiermee behandelen en dat is toch wel heel prettig! De kledingstomer schakelt automatisch over in stand-by modus wanneer het waterreservoir leeg is. Naast een handige zuignap om je kleding mee op te hangen krijg je tevens een universele bottle connector erbij die je als waterreservoir kan gebruiken. Verder zit er een handige opbergetui bij en een pluizenborstel. Een compacte en krachtige handstomer die onmisbaar is voor thuis en op reis. Ik vind het absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Geschikt voor alle stoffen
  • Handige accessoires