Tefal Access Steam Pocket DT3030 Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Access Steam Pocket DT3030 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Mora12 17-05-2020

Handige aanvulling op je strijkijzer

Ik heb het nu een tijdje in gebruik en ik ben er zeer tevreden over, als je maar wel de juiste verwachtingen hebt bij dit apparaat. In eerste instantie heb ik het uitgeprobeerd op mijn gordijnen, maar daarvoor is de stof te dik.
Dit apparaat is perfect voor:
- lastig te strijken kledingstukken zoals jassen. Met dit apparaat haal je snel alle kreukels en onfrisse geuren uit je jas.
- als je heel snel kreukels eruit wilt halen. Waar ik normaal gesproken mijn strijkplank moest pakken en mijn strijkijzer, pak ik nu snel de Steampocket om snelle kreukels eruit te halen. Voor kledingstukken met een dunne stof werkt het heel goed. Het apparaat warmt ook heel snel op!

Al met al een echte aanrader en aanvulling op mijn huidige strijkijzer. Let op het vervangt niet je strijkijzer en je gaat er niet je wekelijkse was mee kunnen strijken! Wel is het handig om in je kledingkast te bewaren en snelle kreukels eruit te stomen.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Ideaal voor lastig te strijken kleding

Minpunten

• Klein oppervlakte
  • Niet zo 'goed' als een strijkijzer

Karinakl 16-05-2020

Prima !

Het is een handzaam apparaat,fijn om mee te nemen op reis,daar kleding vaak gekreukeld uit koffer komt. Binnen 15 sec.stoomklaar. Kledingstuk aan hangertje en je stoomt snel de kreukels eruit. Heb hem getest en houd hem heel graag,hou niet zo van strijken,maar dit bevalt me goed !

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel
  • Ligt goed in de hand
  • Opbergzak en vulbeker erbij

Minpunten

• Stoomt nog beetje door als hij uitstaat.

Atief 16-05-2020

Had er iets meer van verwacht

Ik had iets meer van het apparaat verwacht. Het haalt niet alle kreukels weg, met het bijgeleverde borsteltje gaat het wel iets makkelijker vind ik. Verder vind ik het een mooi apparaat, handig om wellicht mee op reis te nemen in het bijgeleverde zakje. Ik zou het wel blijven gebruiken, hoewel strijken wel beter is.

Pluspunten

• Geen strijkplank nodig
  • Handig

Minpunten

• Haalt niet alle kreukels weg
  • Water raakt snel op

Liesje4 15-05-2020

Handzaam en compact formaat

Een handzaam en compact formaat voor een praktische kledingstomer welke je gemakkelijk mee kunt nemen op vakantie om je kleding even snel op te frissen of de kreukels te verwijderen uit de kleding. Ook voor wat gekreukelde gordijnen is het een handig apparaat. De kledingstomer is makkelijk in- en uit te klappen en zit in een bijgesloten stoffen zak. De kledingstomer warmt zich snel op en dus ook geschikt om even snel iets te willen stomen. Afhankelijk van het doel waar je het apparaatje voor wilt gebruiken maakt of deze zal voldoen aan je verwachtingen. De kledingstomer vervangt voor mij niet het gebruik van van een strijkijzer. Het resultaat van bijvoorbeeld het strijken van een blouse is beter dan wanneer de kledingstomer wordt gebruikt, daarbij moet wel gezegd worden dat Tefal niet pretendeert dat de kledingstomer een vervanging is voor een strijkijzer. Maar wanneer je even snel wat lichte kreukels uit je kleding wilt halen of een kledingstuk wilt opfrissen is het een ideaal middel.

• compact
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• vervangt niet het strijkijzer
  • er kan weinig water in

Yasmindewi 12-05-2020

Handig, maar geen echt strijkijzer

Het is een mooi handig en compacte stomer, erg ideaal om snel een kledingstuk mee op te frissen, of een kreukel snel uit een stuk te halen door verkeerd vouwen bijvoorveeld, maar door het compacte design kan je niet veel kledingstukken achter elkaar stomen zonder bij te vullen. Gelukkig gaat het bijvullen vrij handig. Het stoomapparaat werkt het beste als je het rechtop gebruikt, dus je moet wel je kleding ed ophangen, en eventueel goed straktrekken. Voordat je dat gedaan hebt kan je natuurlijk ook even het strijkijzer pakken. Maar dit is natuurlijk wel handig mocht je die op reis niet hebben!

Pluspunten

• Klein
  • Snel warm

Minpunten

• Klein reservoir
  • Geen echt strijkijzer

Sandra Eijkhout 12-05-2020

Handig apparaat!

Heel handige klefingstomer, en een goede aanvulling. Vooral erg makkelijk in gebruik en bediening. Ook heel makkelijk voor onderweg of in je koffer doordat hij inklapbaar is...

Pluspunten

• Inklapbaar
  • Makkelijke bediening

LauLaura 12-05-2020

Fijne stomer

Wat ben ik blij met deze kledingstomer, ik die een hekel heeft aan strijken. Het is wel even een foefje bedenken want je moet de kleding wel “strak” trekken. Maar na een paar oefen rondjes gaat dit heel snel! Net als het opwarmen trouwens.
Ik heb zelfs mijn vitrage ermee kunnen stomen, zelfs een vlekje ging eruit. De vouwkreukels van de verpakking in de winkel zijn er zelfs uitgestoomd. Ik ga deze stomer zeker vaker gebruiken en kan hierdoor ook de toeren op de wasmachine iets hoger zetten. Ik heb zelfs mijn dekbed ermee gedaan, die ligt nu prachtig “gestreken” gestoomd op bed. Helemaal blij!

Pluspunten

• Snel warm
  • Klein handig formaat
  • Verwijderd makkelijke kreukels

Minpunten

• Kort snoer
  • Snel leeg (water)

Dbhout 11-05-2020

Aanvulling, geen vervanging

Dit product is een handige aanvulling op je stoomstrijkijzer. Hoe dunner de stof, hoe beter het resultaat. Echt overhemden volledig rechtzetten is niet haalbaar, maar daar is hij ook niet voor bedoeld. Opwarm tijd is echt dikke prima, en de stoom is wat aan de laffe kant. Dit laatste is niet gek gezien het echt een compact apparaat is. Het opklappen maakt hem compact, maar is bij ons niet nodig.

Lijkt me ideaal mee te nemen, het is een mooie aanvulling!

Pluspunten

• Compact
  • Snelle opwarm

Minpunten

• Klein recevoir

Karin 09-05-2020

Handstomer voor het kleine werk

Een fijn, handzaam apparaat. Wordt lekker snel warm en is dus ook snel klaar om te gebruiken. Is geen vervanger voor een strijkijzer maar prima te gebruiken om even vlug op te frissen of een een klein kreukeltje te verminderen. Water is makkelijker bij te vullen en weer leeg te gooien.

Pluspunten

• Snel warm
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Geen strijk kwaliteit

CdGroot 07-05-2020

Leuk voor snel iets opfrissen, maar strijken is beter

Het is best leuk voor erbij als je snel even een paar kreukels weg wilt werken, maar een echt strijkijzer werkt beter. Je moet de kleding ook wel strak trekken, soms heb je daar eigenlijk wel een extra paar handen bij nodig. Het reservoir gaat ook maar 3 tot 4 kledingstukken mee. Leuk, maar zou het zelf niet kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Compact opbergen

Minpunten

• reservoir snel leeg
  • resultaat niet heel top

Suus6 07-05-2020

Handig voor opfrissen of onderweg!

Handzaam apparaat en is echt heel snel warm. De steampocket vervangt absoluut geen strijkijzer maar ik gebruik hem toch zeer regelmatig voor het opfrissen van kleding die ik toch nog een 2e dag wil dragen of bij bepaalde materialen die gestreken de kast in gaan en er toch met kreukels/vouwen uitkomen door liggen/hangen.
Om deze reden zou ik hem nu ook meenemen op vakantie!

Je hebt een goede kledinghanger nodig waar de kleding niet zomaar afglijdt, je moet de stof strak houden/aantrekken. Voor lastige hoekjes/kraagjes is het ideaal. Voor spijkerbroeken of lange stukken stof pak je beter het strijkijzer.

Al met al een handig apparaat die het strijkijzer niet vervangt maar zeker een aanvulling is op er netjes uitzien!

Pluspunten

• Snel warm
  • Compact
  • Handig voor opfrissen

Minpunten

• Vervangt geen strijkijzer

Larayna68 06-05-2020

Super fijn apparaatje

Super handig apparaatje, compact, snel gebruiksklaar en haalt lichte kreukels weg. Zelfs mn tienerdochter gebruikt hem dagelijks.

Pluspunten

• Compact
  • Snel gebruiksklaar

Minpunten

• Niet draadloos

Marije6789 06-05-2020

Mooi apparaat, maar niet echt iets voor mij

Ik vind het op zich een mooi apparaat. Hij warmt super snel op, al in 15 seconden en is te bedienen met een simpele knop. Hij is compact en zal hierdoor niet snel in de weg staan.
Om mee te nemen is hij naar mijn mening minder handig, aangezien hij na gebruik een uur moet afkoelen. Daarnaast komt er soms ook wat stoom uit zonder dat je op de knop drukt (als hij aan staat en net na het uitschakelen) die wel warm is en waar je dus even rekening mee moet houden.
Lichtere kreukels kan het apparaat uit kleding krijgen, maar diepere kreukels niet. Om de kreukels er uit te krijgen moet je wel een aantal keer in een langzame beweging met het apparaat over de kleding heen. Hierdoor vind ik het jammer genoeg niet echt tijdbesparend in vergelijking met een strijkbout.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Erg compact

Minpunten

• Krijgt niet alle kreukels er uit
  • Niet echt tijdsbesparend