Maxi-Cosi Mila roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Maxi-Cosi Mila roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sporthaas 17-09-2011
Geschreven voor: Maxi-Cosi Mila rood

Heerlijke stevige buggy. Ons kindje zit er goed in en zit veilig met de driepuntsgordel.
De rugleuning is makkelijk te verstellen van lig naar slaap stand.
Ook het inklappen van de buggy gaat zeer eenvoudig.
Inklappen en hops opbergen in de kofferbak.

Topbuggy....

W. van Leeuwen 03-10-2010
Geschreven voor: Maxi-Cosi Mila rood

Wij hebben deze buggy gekocht omdat we op vakantie gingen en een kinderwagenbuggy te veel ruimte in zou nemen in de auto. Omdat onze baby nog erg jong is voor een buggy (4,5 maanden) wilden we er een die ook plat kon zodat ons kindje er ook in zou kunnen slapen. We kwamen uit bij Koelstra en Maxi Cosi Mila en hebben gekozen voor de laatste.

De Maxi Cosi voelt stevig, is mooi om te zien en heeft een groot bagagenet waar je altijd bij kan (het bagagenet van Koelstra is niet bereikbaar in de ligstand). Verder is de gordel tussen de beentje verstelbaar zodat ook kleine baby's er comfortabel in kunnen zitten en er kan een Maxi Cosi op.

We hebben de buggy nu een maand intensief gebruikt en zijn er erg blij mee. Hij rijdt lekker en ons kind zit er goed in. Enige nadeel aan de Maxi Cosi Mila vind ik de manier waarop je de buggy in de zitstand zet als je kind er in zit. Je moet dan eerst de buggy op de rem zetten, met je knie tegen de rug aan duwen om met twee handen het koord verstellen. Het went wel, maar het is in het begin vrij lastig.

We zijn heel tevreden met onze aankoop.

nin 17-04-2010
Geschreven voor: Maxi-Cosi Mila rood

Ben ontzettend blij met deze aankoop. De buggy is ontzettend stevig en compact. Hij is eenvoudig in te klappen en je kunt hem heel klein maken. De remmen werken eenvoudig, met je rechtvoet zet je de rem erop en met je linkervoet haal je de rem eraf. De buggy is niet goedkoop maar wel ontzettend stevig en zijn geld zeker waard