Quinny Buzz 3 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 106 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Quinny Buzz 3 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Quinny_gebruiker 22-05-2011
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 zwart, wit

De wagen is héél licht en makkelijk in- en uitklapbaar. Wat je bij aanschaf wel direct moet afdingen zijn een set luchtbanden voor i.p.v. de standaard kleine harde voorwielen. Deze slippen door op gladde ondergronden en zorgen voor véél trilling op niet gladde wagen. Ook kun je met de standaard kleine harde voorwielen niet het bos in of het strand op. Met de set luchtbanden voor wel.
De wagen is heel degelijk en past makkelijk in elke auto. Is je bagageruimte gering dan klik je de achterwielen er met één beweging af. Al met al een fijne wagen maar Quinny moet deze eigenlijk standaard leveren met luchtbanden voor.

OmgevingLeiden 10-04-2010
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 rood

De Quinny Buzz 3 heeft duidelijke voor- en nadelen. Wij zijn zeker niet ontevreden over onze aankoop, maar hadden achteraf liever een andere wagen gekozen.

Voordelen:
- Gemakkelijk in te klappen en handig mechanisme voor automatisch uitvouwen.
- Kan redelijk compact worden ingevouwen (achterwielen makkelijk te demonteren).
- Verschillende zitstanden voor zowel voor- als achteruit kijken.
- Wieg en zitje zijn gemakkelijk te monteren en demonteren en in een andere stand te zetten.
- Combinatiepakket (kinderwagen + wieg) wordt zeer compleet geleverd, inclusief regenscherm, "klamboe" e.d. (alleen jammer dat het draagnetje apart gekocht moet worden).

Nadelen:
- Wieg is relatief klein, dus baby's groeien er gauw uit.
- Het is een stadswagen, dus minder geschikt voor ruw terrein (bos, strand enz.) wegens klein voorwiel.
- Het is een mooi-weer-wagen. Als het voorwiel nat wordt, dan draait het zeer moeizaam op gladde (winkel)vloeren.
- Manoeuvreren wordt na verloop van tijd moeilijker als het voorwiel slijt en vies wordt.
- Buizen zijn niet rond, waardoor je alleen de dure Quinny-parasol kunt monteren.
- Wij misten een zitstand achteruit, waarbij het kind iets meer rechtop kan zitten.
- De kap van de wieg moet met twee handen en het voorhoofd (of hulp van iemand anders) worden ingeklapt.

henriette h 23-10-2009

ik heb een quinny van 2006/2007?

ik vindt het een fijne wagen als je baby klein en niet zwaar is maar zodra je kindje naar het zitgedeelte gaat begint de ellende.

het voorwiel maar snel vervangen voor een tweewieler daar die ander erg onstabiel was en de wagen bij ieder stoeprandje ging kantelen en je de bocht niet makkelijk door kon.

het gedeelte waar je kindje het voetjes op moet zetten is veel te klein en te kort mijn dochter is nu 2 en kan de voeten niet meer makkelijk neer zetten

het onderstel kraakt en piept hiet al een keer een nieuwe voor gehad.
nu is het kabeltje ws gebroken en kan ik het handvat niet meer in hoogte verstellen.

met een woord zonde van mijn geld geweest.
als wij nog een kindje mogen krijgen ben ik bijna genoodzaakt een nieuwe te moeten kopen en dat lijkt mij niet de bedoeling.

MamavanMelle 09-09-2009

Wat heb ik gescholden op mijn quinny buzz 2006. Mijn zoontje van 23 mnd nu rond
15 kilo moet zeker nog 1,5 jaar in de wagen kunnen. En dat moet ook lukken, de wagen heeft veel comfort. Voor de kleine lekker ruim, kan goed recht zitten, de gordels hoog voor wat grotere kindjes. Maar voor de bestuurders is niet goed overdacht. Het zwenkwiel wil niet mee blokkeert als ik de stoep op wil, erg gevaarlijk. Regelmatig wandelen +/- 10km richting centrum. Vandaag wilde ik een nieuwe wagen gaan kopen totdat ik front wheel unit zag. Heb deze gemonteerd en het helpt ben 'n stuk gaan wandelen stoep op stoep af nergens last meer van. Het sturen is ook soepeler geworden omdat het gewicht nu wat verdeeld is. Geen last meer van mijn polsen van het bijsturen. Bedankt quinny voor deze oplossing maar ik zal nooit meer een quinny kopen!.

Niek25 07-09-2009
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 zwart, grijs

Wij gebruiken de Quinny Buzz sinds augustus 2009. Het is een fijne wandelwagen, rijdt heel licht en is heel wendbaar door het zwenkwieltje aan de voorkant.
Het is een compacte wagen en makkelijk in en uit elkaar te klappen, doormiddel van het gasveersysteem. De Dreamy en de MaxiCosi klik je heel gemakkelijk op het onderstel.
Adapters zitten erbij geleverd.
Wel is ons opgevallen dat de Dreamy wat scheef hangt, waardoor ons kind naar onder schuift. Dit hebben wij gemeld bij de winkel. Dit schijnt vaker voor te komen bij de Buzz. Het ligt aan de adapters. Wij krijgen nieuwe toegestuurd en als tijdelijke oplossing een schuimmatrasje, zodat ons kind niet meer schuift.
Ook aan te raden zijn de All-weatherbanden voor de Buzz. Deze klik je eraan ipv het gewone bijgeleverde zwenkwiel. De winterbanden hebben meer grip. De andere wieltjes glijden makkelijk weg op gladde vloeren en ze rammelen als je er mee over straat rijdt.

Indy 07-08-2009

Wij hebbe de buzz uit 2006,een rotding.Vanaf dag 1 hing hij scheef.Hebben een nieuwe dreami gehad,6 weken zonder wagen.Daarna piepen en ellende.Valt om als je de stoep of deurdrempel op wil.
Het frame is veel te ligt en onstabiel.Een zware tas kan je er niet aanhangen,dan valt de wagen om.En het voorwiel wil ik helemaal niet over praten....gewoonweg,zonde van me geld.Alleen het frame is wel ideaal wat inklappen betreft,wij hebbe een seat ibiza en daar past ie perfect in.Wil het nu gaan proberen met de all terrain wiel of de dubbele voorvork.

Luc en Maud 05-08-2009

Wij gebruiken sinds enkele maanden onze QUINNY Buzz, die wij kochten in september 2008.
De wagen is handig en bevalt prima, maar de twee voorwieltjes blokkeren regelmatig, zodat de wagen noet meer voor- of achteruit gaat. Ze blijven gewoon dwars staan.

Liekepiek 06-06-2009

Nu de Quinny Buzz zo'n 1,5 jaar in gebruik, we hebben 'm in 2007 aangeschaft. Ik heb 'm veel gebruikt omdat ik vlak bij de stad woon.

Pluspunten: makkelijk en klein inklapbaar, mooi design, verstelbare duwstang, reiswieg of zitgedeelte makkelijk op onderstel te klikken. Het is fijn om het zitgedeelte zowel van je af als naar je toe te kunnen zetten. 't Rijdt heel fijn, juist ook op hobbelige oude straatjes, draait soepel, in een volle kleine winkel, kun je toch gewoon een draai maken. Kind slaapt ook in buggy heerlijk de stand naar achteren is juist perfect.

Minpunten: reiswieg en zitgedeelte zijn aan de kleine kant. Als de baby nog klein is vond ik dat juist fijn (vooral bij de reiswieg), maar het is sneller te klein dan bij andere buggy's. De gordel zat rond haar 1e verjaardag echt te strak. Wij hebben bij de Prenatal gevraagd en twee verlengstukjes voor de gordels gekregen. Dat werkt nu super goed, ze zal er nog lang in kunnen zitten. Daarnaast schijnt er een xl-versie van het zitgedeelte te koop te zijn.
Het voorwiel gaat na een half jaar slippen op bijv. gladdde winkelvoeren, het draait dan niet soepel. Teflon spray helpt dan wel.
Nog een klein puntje: sandaard parasolletjes enzo passen niet op de stang.

Verder zijn we helemaal tevreden. Ik denk dat als je 'm goed onderhoudt met een soort teflon spray, dat hij dan lang soepel blijft rijden en ook het inklappen soepel blijft.

ilona derckx 31-05-2009
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 rood, roze

Ik heb hetzelfde probleem met het voorwiel. Op gladde oppervlakken blijft het voorwiel steeds dwars staan. Ik heb ondertussen al een nieuw voorwiel gekregen, maar daarmee was het probleem niet opgelost. Het lijkt erop dat het erger wordt naarmate m'n zoontje zwaarder wordt. Als hij er niet in zit dan rijdt de Buzz prima...

Ik heb net een mail gestuurd naar Quinny, ben benieuwd naar hun reactie. Maar zo te lezen is het een veelvoorkomend probleem. Op de website van Quinny zag ik wel een ander voorwiel als accessoire staan, misschien dat dat een oplossing kan zijn. Ik wacht af...

Femia 22-05-2009
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 rood

Ik heb de Quinny Buzz van 2009.Ik vind het echt een top wagen! Hij rijd lekker, en is gemakkelijk in te klappen. Alleen had ik ook een beetje last van het gladde voorwiel, onze dochter van 3 maanden ligt een beetje te schudden bij het rijden, maar volgens mij vind ze dat alleen maar prettig, valt altijd gelijk in slaap. We hebben nu een all terrain wiel en alles is opgelost, voor 62 euro heb ik een super wagen!

Supernanny 04-05-2009

Ik ben ook in het bezit van een Quinny Buzz, de wagen trekt ook bij mij naar links!
De gordels zijn al snel te kort als de kleine in het zitje kan.
Ik heb de fabrikant een mailtje gestuurd, maar ze bestoken mij met allerlei vragen alsof ik erom zou liegen.
Hele slechte service!

maria2208 24-04-2009
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 geel

---------- update review 24-04-2009----------
Nog een toevoeging aan mijn eerdere beoordeling:

- de rem is definitief stuk
- het onderstel vergrendeld niet meer in de uitgeklapte stand. Hierdoor klapt de wagen half in als je er mee rijdt.
- een knopje van de stang voor het stoeltje was er af toen we het stoeltje 1 x gebruikt hadden.
- nu het voorwiel wat afgesleten is draait het bijna niet als je op een gladde vloer rijdt (zoals bijv. in de supermarkt).

Als je m wilt laten maken sturen ze m voor minimaal 6 weken op. De wagen heeft het ene mankement na het andere, dus je hebt m vaker niet dan wel.

Een paar weken geleden was ik bij een andere babyspeciaalzaak dan waar deze wagen vandaan komt en daar zeiden ze: Wij adviseren onze klanten om geen Quinny aan te schaffen omdat we er alleen maar klachten van hebben.

Wij gaan dus voor een buggy zodra onze zoon kan zitten.

Ik zou zeggen: miskoop van de eeuw: nooit aanschaffen deze wagen!!!!

---------- oude review 04-02-2009 ----------
Sinds eind december 2008 heb ik de buzz in gebruik, tot nu toe alleen gebruikt met de dreami en de maxi cosi. pluspunten:
- de wagen rijdt heel makkelijk en is zeer wendbaar. Eenvoudig bestuurbaar met 1 hand.
- Baby ligt comfortabel in de dreami.
- de verstelbare duwstang is erg prettig omdat mijn partner langer is dan ik.
- automatisch uitklappen werkt handig.
- dat je de dreami aan de kap kunt optillen is ontzettend handig als je op 3 hoog woont.
- fijn dat je zonder adapters te verwisselen de maxi-cosi erop kunt zetten.
- het zwenkwiel kun je er zo uit klikken om het onderstel bijv. in de achterbak te vervoeren in een kleine auto.

minpunten:
- duurzaamheid laat te wensen over. Nu al een balein door de kap. (wel goede service: we krijgen een nieuwe dreami van de leverancier). De wagen voelt een beetje gammel aan. Ik ben bang dat het onderstel niet lang meegaat. Soms hapert het systeem met inklappen en 1 wiel staat iets scheef. De rem schiet er soms af (gevaarlijk in tram en bus).
- De kap is moeilijk te vergrendelen als je m helemaal omhoog getrokken hebt en als je m weer naar beneden wilt doen is het vechten met het mechanisme om hem weer naar beneden te doen.
- de banden zijn niet goed op te pompen met de bijgeleverde pomp. Als je de koppeling van de pomp losdraait van het ventiel loopt er weer lucht uit. Daardoor niet op spanning te krijgen. In de winkel herkenden ze het probleem en hebben ze mijn banden opgepompt.
- in de tram of bus moet je de wagen echt vast houden. Als de chauffeur iets te snel door de bocht gaat kiept de 3-wieler snel om. 1 keer kon ik m nog net vastgrijpen.
- de breedte is een nadeel. Ik kan niet aan de voorzijde in de bus stappen en de meeste kassa's in de supermarkt zijn te smal voor de brede achterwielen.
- alles bij elkaar is het geheel ingeklapt ook wel groot. Maar ik denk dat je dat met meer wagens hebt. Als ik met mijn Opel Corsa 3drs wegga, is het bijna niet mee te nemen. De baby zit in de maxi cosi, het onderstel staat achter de andere stoel en de dreami in de kofferbak. je auto is dus meteen vol.
- boodschappenmandje is heel klein en je kunt ook geen tassen aan de duwstang hangen omdat er geen ophangmogelijkheid zit. Ook als je zelf een haakje of zo zou bevestigen is het ophangen van zwaardere tassen niet aan te raden omdat de wagen dan al snel topzwaar zou zijn en ik denk ook dat de duwstang dan veel sneller slijt omdat hij van zeer lichte kwaliteit is.

Al met al heb ik een beetje een dubbel gevoel over de Buzz 3-2008. De degelijkheid en kwaliteit vind ik matig, gezien de prijs. Vooral het onderstel voelt aan of er speling op zit en dat maakt het gammel. Persoonlijk vind ik de prijs (inclusief alle accesoires) toch nog veel geld. In vergelijking met bijv. een Bugaboo is het wel een relatief goedkopere wagen, maar ik had voor deze prijs toch meer verwacht.

Wat wel echt top is aan deze wagen is het rijcomfort en het design. Hij is heel handig als je in de stad woont.

crisstiena 04-03-2009

wij hebben de buzz nou al 2 jaar en elke keer is er wel weer wat mee..

eerst piepte hij telkens wij weer terug naar de winkel bleek dat het frame krom was geweldig 4weken zonder buggy want hij moest op gestuurd worden lekker met een baby van 5 maanden konden we een kinderwagen van iemand anders zien te regelen...

toen een paar maanden later knapte het koortje van de de buggy om het vast te zetten zonder dat koortje is het in klappen een drama laatstaan om hem vast te maken wat een drama weer 4 weken zonder kinderwagen en nu naar 2jaar kunnen we de stang niet meer in hoogte verstellen gelukkig hebben we nog 3 weken garantie maar ja weer een andere buggy regelen dus ja echt veel plezier van gehad elke keer weer wat...

hadden hem aan geschaft van wegen de goed recenties die we er over lazen en natuurlijk het mooie model echt spijt van zou er graag van af willen als ik dan kijk naar vrienden die een merk loze kinderwagen hebben en er nooit wat mee hebben!!!!!!!!

M. van Baarsen 15-01-2009
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 blauw

Op zich een prettig wandelwagentje, maar na een half jaar in gebruik hebben de voorwieltjes niet meer genoeg grip. Na een bocht of even achteruit rijden blijven ze dwars staan en kost het moeite ze weer ze rechtuit te krijgen. Erg hinderlijk.

Henrie1981 04-11-2008
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 rood

Hallo, wij hebben de quinny buzz gekocht voor onze dochter nu 9 maanden oud. Wij zijn zeer tevreden. Het onderstel is makkelijk in gebruik. Ook vonden wij het prettig dat je de wandelwagenbak eerst naar je toe kunt zetten wanneer ze nog wat kleiner zijn.
We hebben nu ook de quinny zapp gekocht voor kleine boodschapjes. Deze bevalt ook prima hij is klein en compact. Wel jammer dat er geen boodschappenmandje onder zit maar ja...
Wij zijn zeer tevreden.

Wendy76 15-10-2008

Wij hebben de Buzz 2007 nu bijna 10 maanden in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Heerlijk wendbaar en inderdaad makkelijk in en uit te klappen, ook in mijn kleine autootje! Inderdaad hapert het wiel wel eens op een gladde winkelvloer, maar dat doen heel veel wagens met een zwenkwiel. Je zou het wieltje met het knopje op het wiel vast kunnen zetten. Wel moet je het, na bv een hei of bos wandeling, even schoonmaken (wieltje eraf en het pinnetje indrukken, dan komt de wielbuis eruit en kun je het heel makkelijk schoon maken.) Wij hebben ook vorige week een verlengsetje voor de gordeltjes aangevraagd en binnen 2 dagen in huis. Onze dochter is nu 9,5 maand en past er met een dikke winterjas net in, maar met dit verlengsetje kan ze er weer heel lang tegenaan. Kortom, wij zijn helemaal blij met deze wagen, ook met de babybak en de maxi cosi erop.

Arjanvp1975 31-08-2008
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 blauw, roze

Wij hebben deze Buzz nu 5 maanden in gebruik en zijn alweer opzoek naar een andere kinderwagen aangezien dit model teveel nadelen heeft.

Voordelen:
- Handig om zowel een wieg, maxi-cosi en buggy te kunnen maken in een handomdraai.
- Baby kan zowel naar je toezitten als van je af.

Nadelen:
- Mijn vrouw kan slecht overweg met het in/uitklap mechanisme (ze is wat klein van stuk)
- het voorwiel zwenkt alle kanten op wat rechtdoor rijden lastig maakt
- het mechanisme om het voorwiel vast te zetten is stuk
- De rem indrukken is erg lastig
- Er zit veel speling op de beugel om de wagen te duwen, dit voelt niet echt prettig aan bij het wandelen.
- De wielen piepten erg, ik heb dit gelukkig met wat vet kunnen verbeteren

Ik weet niet wat het alternatief is maar wij zijn erg teleurgesteld in deze (dure) kinderwagen.

Nati53 25-08-2008
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 blauw, groen

Ik heb de Quinny Buzz sinds 2006 in gebruik, en op de 9 maandenbeurs eind 2006 helemaal laten pimpen waardoor hij eigenlijk een 2007 model is.

In principe ben ik er heel tevreden over, het probleem met het voorwiel hebben wij echter ook! Dat is niet zo tof!

Dat de bak naar 2 kanten te gebruiken is vind ik een groot pluspunt. Echter als de bak naar mezelf gericht is en ik wil de slaapstand gebruiken, dan schiet de bak nogal eens door waardoor mijn dochter bijna ondersteboven hangt! Dit gebeurt regelmatig! Ik denk er al over om terug te gaan voor een reparatie.

Verder heb ik weinig problemen ondervonden!

Ellen01 15-08-2008

Wij hebben de Buzz 2ehands aangeschaft en nu 3 mnd in gebruik.
We hebben een hele kleine auto/kofferbak (golf4) maar de Buzz is zo compact dat het er makkelijk in past! (wel vastzetten met het touwtje wat vast zit aan de handvat vd buzz,anders klapt ie zo uit!).

Voordeel; heel compact, licht, makkelijk in- en uitklappen en makkelijk te verwisselen van dreami naar maxicosi.

1 Nadeel; voorste wiel rolt niet soepel over bepaalde vloeren. (houten vloeren,laminaatvloeren,winkelvloeren)

In het begin twijfdelde ik tussen de buzz en de bugaboo. Nadeel van bugaboo is dat de dreami heel laag hangt. Niet handig dus. De buzz daarentegen staat op goede hoogte waardoor je geen last van je rug krijgt als je bezig bent met je baby die in de dreami ligt.

Omi 05-08-2008

Een dramatische kinderwagen die we onze dochter eind 2005 kado gedaan hebben. Alle wielen zijn vervangen tot het voorwiel aantoe. De wandelwagenbak omdat de riemen niet meer open of dicht konden. De bak die veel te schuin hangt zodat de baby onderin hangt en het ergste van alles is dat vanmorgen bij een wandeling met mijn 7 maanden oude kleinzoon het frame van het onderstel afbreekt!!!!! Antwoord winkel en importeur Dorel: nooit meegemaakt, moet 200 kilo in kunnen, jammer niks aan te doen, garantie voorbij!!!!

Mamanon 01-07-2008
Geschreven voor: Quinny Buzz 3 blauw, roze

Wat een dramatische wagen!!! Wij hebben de wagen nu een jaar in gebruik en hebben niets dan problemen. Hij ziet er leuk uit en is makkelijk in gebruik. Groot voordeel is dat hij klein opvouwbaar is en ik vind het erg plezierig dat het zitje 2 kanten op kan.
De kwaliteit is ons echter flink tegengevallen. Wij zijn inmiddels aan onze 3e set wielen, smeren hielp niet meer om het piepen op te lossen. De gasveer is al een keer gebroken, en de wagen is naast dat ie in de winkel al meerdere keren is geweest voor onderhoud ook al 3x opgestuurd naar Dorel, maar het frame blijft kraken.
Kortom; leuk karretje, super wendbaar en compact, jammer van de kwaliteit.

kornfed 27-06-2008

We hebben de Quinny buzz nu 8 maanden in bezit.
In de buggy zit onze zoon nu 2 maanden en de bekleding is al aan het doorslijten op het gedeelte waar de voetjes rusten. Waardeloos dus...
Ook het wandelen met de buggy valt erg tegen vooral op gladde vloeren is de buggy onstuurbaar en draaien de voorste wielen alle kanten op behalve de goeie.
Kortom een slechte buggy die ik niemand aan zal raden.

trotsemamma 09-05-2008

Ik ben sinds een paar weken in het bezit van de quinny buzz en ben er zeer tevreden over!

Heb al heel wat wagens geprobeerd, waaronder de dure bugaboo cameleon, maar dit is in mijn ogen toch wel de prettigste

Mijn dochtertje van 2 past makkelijk in de zitting en heeft zelfs nog ruimte over!
De zitting moet ook wel erg lekker zitten, want in de bugaboo wilde ze nooit blijven zitten, en in de buzz zit ze zelfs thuis erin!
Ze is er niet uit te krijgen!

Heb ook het probleem gehad dat mijn voorwiel dwars blijft staan op gladde vloeren, maar na insprayen met teflonspray nergens geen last meer van!

Ik heb alleen wel het andere voorwiel besteld, waardoor het een 4-wieler wordt, dit lijkt mij zelf prettiger en stabieler!

Nog een tip de parasols van de bugaboo passen ook op het frame van de buzz
Ik gebruik deze nu een week, en hij blijft goed op zijn plaats zitten.
Deze zijn wat gezelliger van kleur dan de zwarte van quinny zelf!

de-breuk 23-04-2008

Handige en zeer compacte kinderwagen. Gemakkelijk in te klappen en klapt uitomatisch uit. zeer handig. Wel met het touwtje borgen en er gebeurd niks. Blijkbaar niet voor iedereen zo eenvoudig als ik de reviews lees, maar dit begrijp ik niet zo. Tas is er ook makkelijk af te halen. Zeer handig is dat je zitje beide kanten op kunt zetten, dus met het gezichtje naar je toe en van je af. Ook makkelijk van stand te veranderne. De kleine is net zes maand. We gebruiken het zitje nu net een paar weken. Ze kijkt alle kanten op en in zit positie kan ze alles goed volgen. Als ze moe is kantel je de zitje super eenvoudig en kan ze lekker (blijven) slapen. Nadeel is geen luchtbandjes voor. Dit is eigenlijk ook wel weer handig, hierdoor compacter. Geen last dat de wielen blijven steken of niet rollen. Tip. op de 9 maanden beurs kun je de wagen gratis laten reviseren. Dus mooi weer nieuwe bandjes. Nog geen defecten gehad.

Meep 11-04-2008

Wat een slechte kinderwagen is dit, ik heb m gelukkig weer snel kunnen verkopen. Wij hadden constant lekke banden.....heel vervelend om en je kinderwagen, kind en boodschappen allemaal tegelijk te dragen.....het voorwieltje liep ieder ogenblik vast, vooral op vlakke ondergronden (winkels enzo). dit hebben we na laten kijken in de winkel, maar een passende oplossing is nooit gevonden. en op een beetje hobbelig gebied kon dat voorwieltje niet op de grond blijven staan en moest je de wagen een beetje kantelen zodat ie alleen op zijn achterwielen reed...klapte het onding spontaan uit in de achterbak van de wagen, om maar te zwijgen over het klemzetten van je eigen vingers tussen het o zo makkelijke automatische uitvouw systeem. Verder bleef het tasje altijd hangen achter de remkabels en vond ik de kap op de wagen altijd zo gekreukt eruit zien....het bleef niet strak staan... kortom een echte afrader!!!!!!