Nuna Leaf Grow Wipstoel Met Speelboog Biscotti beige - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nuna Leaf Grow Wipstoel Met Speelboog Biscotti beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.Wit 28-02-2021
  • Product gekregen

Megachille stoel, ook voor oudere kinderen

Wij hebben deze stoel voor mijn pasgeboren dochter gekregen en zijn er super blij mee. Ze lijkt er heerlijk in te liggen. Wat ik ook ideaal vind is dat je de stoel in meerdere standen kan zetten, zowel rechtop als liggend. Het heen en weer geschommel is heerlijk rustgevend, niet alleen voor haar, ik vind het ook hypnotiserend om naar te kijken. Heel wat anders dan het onrustige gewip in een wipstoeltje.
Tenslotte ben ik heel enthousiast over het feit dat ook grotere kindjes in de stoel passen. We hebben nog een peuter in huis die voorheen regelmatig in de wipstoel van mijn dochter wilde klimmen, waardoor deze helemaal doorzakte. Nu kan onze peuter op de momenten dat de stoel vrij is gerust zelf erin zitten. Hij vindt dat ook heerlijk! Ik zelf ook wel zo'n stoel voor volwassenen willen.

Pluspunten

• meerdere standen mogelijk
  • bruikbaar tot zestig kilo
  • bekleding is wasbaar

Minpunten

• geen