Bugaboo Cameleon3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bugaboo Cameleon3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

almabiljali 17-03-2014
Geschreven voor: Bugaboo Cameleon3 zwart

Sinds november 2011 maken wij gebruiken van onze Bugaboo Cameleon. Nooit probelemen mee gehad totdat mijn dochtertje naar het zitgedeelte overging. De pinnen die bij de voorste wieltjes uitsteken drukken op de foamen rand van het zitgedeelte en veroorzaakten gaten in de stoelframe en is het nu dus een heel stuk uitgescheurd. Ik heb een mail naar Bugaboo gestuurd en zij gaven aan dat het een productiefout is, maar dat ze niks voor me kunnen betekenen omdat het niet meer onder de garantie valt. Echt waardeloos! Zoveel geld uitgegeven voor deze kinderwagen en dan nog kunnen ze niks voor je doen. Terwijl ze zelf toegeven dat het een productiefout is. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Bugaboo en kies voor ons 2de kindje toch voor een ander merk kinderwagen. Jammer!

Mamamo 21-11-2013
Geschreven voor: Bugaboo Cameleon3 zwart

De bugaboo cameleon sinds 2011 in bezit (dus niet de 3 maar 2)
Gebruik hem nog steeds dagelijks en ben een zeer tevreden gebruiker.
Mooi strak design, klein op te vouwen, loopt prettig en licht.
Met de transporttas ook makkelijk mee te nemen op vlieg vakantie, zo is de wagen het eerste half jaar al mee geweest naar 2 buitenland vakanties.
Ik ben erg blij dat ik voor bugaboo gekozen heb en tot op heden zeker geen spijt gehad.
Zou zo weer voor een bugaboo kiezen maar dan misschien voor de Buffalo of de donkey, dit mede vanwege de kleine wielen voor van de cameleon.

bberga 07-03-2013
Geschreven voor: Bugaboo Cameleon3 zwart

Mooie kinderwagen, maar matige kwaliteit en slechte service.

Dat de rits van de wieg bij in gebruikt name voor een tweede kindje stuk gaat vindt bugaboo normaal en bugaboo is niet bereid tot enige vorm van coulance wanneer de klacht zich voor doet net na de garantie termijn van 2 jaar ondanks dat het een bekende constructiefout is (zie andere klachten).

Ik zou daarom iedereen willen aanraden om de Joolz aan te schaffen aangezien dit de verbeterde versie is van de Bugaboo.

Als ik 2 jaar geleden had geweten dat dit de kwaliteit en service is die Bugaboo biedt bij een wagen van €1000,- dan had ik zeker een andere kinderwagen aangeschaft!