Nektar Panorama P4 49 USB Midi controller

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nektar Panorama P4 49 USB Midi controller op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M. van Kerkwijk 05-08-2016

Fijne controller met goede toetsen

Ik kocht de Nektar Panorama vanwege de integratie met Reason, en dat werkt inderdaad helemaal prima. Naast de segmenten, heb je ook volledig de controle over de racks en de mixer. Ook voor de veeleisende toetsenist is-ie fijn: de gewogen toetsen spelen prettig en geven een goed 'spelgevoel'. Plug & Play? Dat niet: je moet wel de nodige stappen doorlopen, maar de uitleg is duidelijk. En als het allemaal is ingesteld, dan werkt het ook. Ik gebruik 'm icm Reason 9, Macbook en een powered usb- hub.

M. van Kerkwijk 05-08-2016

Fantastische controller

Ik kocht de Nektar vanwege de volledige integratie met Reason. En het werkt inderdaad perfect. Het kost even wat tijd om alle benodigde stappen te doorlopen, maar daarna heb je inderdaad volledige controle over uiteraard de sequencer, maar ook over de racks en de mixer. De licht gewogen toetsen spelen heel natuurlijk: erg fijn voor doorgewinterde toetsenisten. Ik gebruik 'm icm een Macbook Air + powered usb hub, zonder problemen.