Fitbit Aria

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Aria op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,7

MVR 07-12-2016

Installatie onmogelijk

Geschreven voor: Fitbit Aria

Kan niet geinstalleerd worden vanwege incompatibility met de router. FItbit gaf toe dat ze gebruik maken van een configuratie op basis van oudere versies settings. Wachten op een versie die moderne/meer beveiligde routers aan kan. Ga het product terugsturen.

AN 06-02-2016
Geschreven voor: Fitbit Aria

De Aria ondersteunt enkel en alleen Wifi 802.11B dit kan gevolgen hebben voor je thuisnetwerk en installatie.
De weegschaal meet niet je vochtgehalte, botmassa en spiermassa

cindyc 13-10-2015
Geschreven voor: Fitbit Aria

Heb deze weegschaal aangeschaft omdat ik eigenlijk ook de Fitbit Surge erbij wilde. Helaas een gigantische miskoop dus ook niet meer voor de Surge gekozen. Metingen zijn niet nauwkeurig. Als je je 2x gaat wegen met een tussenpoze van enkele minuten dan kan er een verschil van 400-800 gram ertussen zitten.