Soehnle Fiesta - Reviews

• Slecht

taomacuzuh 29-03-2015 Product kwartaal in bezit

Deze weegschaal is erg onnauwkeurig. Soms weeg je iets af enstaat er bijvoorbeeld 16 gram, gaat ie een paar seconden later ineens 18 of 17 gram aangeven. soms springt ie weer terug naar 16 gram soms ook niet.

Ook als je net wat te weinig hebt afgewogen en het is bijvoorbeeld 3 gram en je moet 5 gram hebben bijvoorbeeld dan schep je telkens wat bij maar weegschaal blijft gewoon op 3 gram staan en dan schiet de meter ineens naar 6 gram bijvoorbeeld.

Deze weegschaal zou ik zeker nier aanraden als het op de gram nauwkeurig moet want de metingen zijn erg onbetrouwbaar.
taomacuzuh 30-03-2015

Nog een aanvulling. Soms weeg ik wel eens wat af en dan bij wijze van test en omdat ik de metingen niet vertrouw haal ik dan hetgeen wat ik heb gewogen eraf en weeg het opnieuw, de meting is dan vaak niet het zelfde, als je 10 keer hetzelfde weegt gegarandeert dat je 2 of soms zelfs 3 verschillende metingen krijgt. Ik kocht juist een wat duurdere weegschaal omdat ik dacht dat dit beter zou zijn (20 euro is niet heel goedkoop, bij de action kan je voor 5,50 euro een weegschaal kopen (3,5 keer zo goedkoop).

Ik denk dat ik maar een dieet weegschaal ga kopen die zijn nauwkeuriger.