De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum WS335 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

r************@z******* 04-10-2022

Handige keukenweegschaal

Geschreven voor: Inventum WS335

Zochten een handige en goede weegschaal. En deze is ook nog mooi. Alles in een

Pluspunten

• Handig
  • Stevig

Hans 01-05-2021

Dik tevreden

Geschreven voor: Inventum WS335

In mijn voornemen voor een betere leefstijl, was ik op zoek naar een keuken weegschaal. In de winkel sprong de inventum er meteen uit vanwege zijn mooi slanke voorkomen en aluminium uitstraling. Vergeleken met de andere merken en modellen zag deze er echt veel mooier uit. Thuis gekomen ben ik er ook blij mee. Staat goed in de keuken, is makkelijk te bedienen en schoon te houden. En bovenal: weegt tot op de gram nauwkeurig de ingrediënten af. Wat ik erg makkelijk vind is de knop om het gewicht op 0 te stellen. Zet er een schaal op, druk op de instelknop en alles staat op 0. Vervolgens zie je exact hoeveel je toevoegt. Perfect. Ik ben dik tevreden. Prima koop. Goed product, goede prijs. Aanrader!

Pluspunten

• uiterlijk
  • precisie
  • prijs

Minpunten

• geen

Arianne 28-04-2021

Heel teleurstellend

Geschreven voor: Inventum WS335

Werkte een maand of twee perfect. En toen snapte hij niet meer wat een batterij is en zat er geen leven meer in. Heel teleurstellend voor dat geld. Niet zo duurzaam ook op deze manier.

Minpunten

• Stopt er mee na 2 maanden

Anne 15-05-2020

Weegtopper

Geschreven voor: Inventum WS335

Mooi praktisch apparaat weegt tot vijf kilo wat erg prettig is.
Mooi om toezien en door de platte vorm makkelijk om op te bergen

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Tot vijf kilo
  • Verlicht display

Tom 04-08-2018

Strak design, Handige doorweegfunctie

Geschreven voor: Inventum WS335

Top product, heb deze een erg lang gebruikt en ben er altijd tevreden over. simpel en goed. makkelijk in gebruik.

Vrij 08-01-2017

zeer duidelijk

Geschreven voor: Inventum WS335

zeer mooie weegschaal en gemakkelijk in gebruiken is ook nog vingerproef ,zodat de weegschaal erg mooi blijft

MST22 01-06-2015
Geschreven voor: Inventum WS335

Aangeschaft nadat ik ben begonnen met de cursus van de Weight Watchers, hier hoort het wegen van je voedingsmiddelen bij...
Na veertien dagen gebruik ben ik helemaal FAN, gemakkelijk schoon te maken, mooi ontwerp ennnn je ziet er echt geen vingerafdrukken op. De weegschaal kan gewoon op het aanrecht blijven staan.