Clatronic KM 3400 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clatronic KM 3400 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

dirkenlien 09-04-2014
Geschreven voor: Clatronic KM 3400 grijs

de mixer raakt de bodem niet en laat een laag ongebruikt achter na het mixen, had ook graag van te voren gehoord dat het maar maximaal 5 minuten kon mixen bij zwaar deeg .verder duurt het maken van slagroom of ei luchtig opkloppen erg lang en kan beter met de handmixer gedaan worden. had het graag terug gestuurd maar kon niet omdat het al gebruikt was . dus eigenlijk een miskoop !

van blokland 21-05-2012
Geschreven voor: Clatronic KM 3400 grijs

had van te voren graag geweten dat de belasing hooguit 5 minuten is; kocht hem mede omdat hij geluidsarm zou zijn, welnu, dàt is hij niet; ge e-mailed naar de fa. en die zei: op afstand het geluidsniveau niet te kunnen beoordelen ( dat lijkt me en overbodige opmerking) en gaf als tip het apparaat op te sturen; tja,