Bosch MUM52120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM52120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bosch MUM52120 13-05-2020

Solide apparaat, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Super apparaat met veel functies voor een mooie prijs. Klopt, kneedt, mixt, snijdt, pureert en blendert.

Pluspunten

• Staat stevig door zuignappen
  • Mooie prijs voor deze mogelijkheden

Minpunten

• Spatdeksel niet zo makkelijk te bevestigen

Peter 17-01-2020

mooi verassend gedegen

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Ik zocht 'n keukenmachine die goed deeg kon kneden in 'n metalen kom, met 'n metalen deeghaak. Dit is hem ! Het is 'n beweeglijk ding, met 1 druk op de knop: van metalen meng & mix kom, naar opzet rasp en schaaf, of opstaande mix / meng beker. Alles in 1 mooie vorm. Als de behuizing niet mee trilde was hij nog wat stiller geweest.

Pluspunten

• ontwerp
  • goede deeg machine
  • ondedelen wassen goed schoon in de vaatwasser

Minpunten

• plastic behuizing trilt mee en veroorzaakt geluid
  • rasp & snijschijven vallen niet goed op de plaats

Hendrie 11-01-2020

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Super fijne machine om mee te bakken.
Fijn dat we de overstap van een hand mixer naar een tafel model gegaan zijn.

ERM 05-01-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Sinds een maand in bezit. Werkt prima. Simpel in gebruik. Nog geen problemen mee gehad. Zelfs de beste oliebollen ooit mee bereid. (Is wel pas de 2e keer in mijn leven dat ik zelf oliebollen heb gemaakt, maar met deze machine is het allemaal een stuk eenvoudiger) Schoonmaken is ook geen probleem.
Nadeel is dat mijn dochter er ook mee aan de slag is gegaan en nu echt iedere dag een taart of andere zoetigheid aan het bakken is, wat ik natuurlijk weer moet proeven..

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Schoonmaken
  • Weinig lawaai
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Dochter bakt nu teveel taarten

Mevr. A 16-12-2019

perfecte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Keuken machine die precies doet voor wat hij nodig is. kloppen mixen raspen en heerlijke smooties maak je in een handomdraai

Henny 01-12-2019

Bosch Mum52125

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Geweldige machine, degelijk, vriendelijk in gebruik en mooi designe. rijke aanschaf voor in de keuken

Kenneth 25-11-2019

Mooi, makkelijk en goede prijs

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Ik heb deze food-processor gekocht omdat de reviews zo lovend waren en het is niet gelogen. Het is super makkelijk in gebruik en zonder de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kon ik ermee overweg. Het is de prijs meer dan waard. Ik zou het zeker aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Is in een hand omdraai omgebouwd.
  • Mooi en doet zijn werk tot nu toe perfect.

Minpunten

• Heb nog geen minpunt kunnen ontdekken

Fatiha 30-05-2019

Krachtig en grondig!

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Wat een uitvinding zeg! Ik had nooit genoeg kracht om lang te blijven kneden, waardoor veel recepten mislukten en ik weinig plezier beleefde aan bakken. Nu met dit apparaat ben ik weer enthousiast met plezier aan het bakken geslagen. Alles wordt zo grondig en zacht gekneed. Het pakt alle hoekjes in de kom door de driedimensionale kneedrichting. Sinds ik dit apparaat in huis heb, heb ik meerdere soorten broodjes en hapjes gemaakt die zo luchtig waren! Zelfs mijn man heeft zich aan een recept gewaagd, omdat het zo’n makkelijk apparaat is. Ook voor het maken van cakes, koekjes, noem het maar op kun je het gebruiken. Normaal zet ik elektrische apparaten weg in een kast, maar deze blijft mooi op het aanrecht staan. Onmisbaar voor elke keuken! Ik heb al jaren een bosch stofzuiger waar ik super tevreden over ben, nooit verwacht dat ook hun keukenapparatuur net zo kwalitatief en krachtig zijn!

Pluspunten

• Krachtig kan veel hebben
  • Grote kneedbak
  • Naast kneden, mixen, ook blenden en malen
  • Blijft stabiel staan en maakt weinig geluid

Minpunten

• Had graag meerdere kleuropties willen hebben

Esther 24-05-2019

Keukenmachine mum52120

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Mooi design, veel opties met als basis 1 apparaat, goede prijs kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Vele opties

Keukenmachine MUM52120 20-06-2018

MUM52120

Geschreven voor: Bosch MUM52120

sinds kort in het bezit van de mum52120 keukenmachine. is prettig en makkelijk in gebruik. Goed en makkelijk schoon te maken na gebruik. Doet wat het moet doen, een mooi instap model om mee te starten en de meest standaard dingen mee te doen. Blender werkt goed en voldoende snel voor het maken van smoothies. kom met gardes ook voldoende voor het mixen van simpel beslag en het kloppen van eiwitten.
Het snijden van groenten gaat ook soepel, enkel blijft er wat boven het snij deel meedraaien bij de laatste stukjes. De ruimte tussen de deksel en het snij oppervlak is dan net te ruim waardoor het er niet erdoorheen wordt geduwd. Maar dat stoort mij niet. Voor deze prijs een mooi instap apparaat.

Tessa 18-06-2018

fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Het is een super fijne keukenmachine, hij is makkelijk in gebruik en er zitten handige accessoires bij. Ook zijn de accessoires die je erbij kunt kopen erg fijn, ik heb er hier nog geen van gekocht maar ben dit zeker van plan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handige accessoires
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• recepten op cd niet erg interessant

Tree 28-12-2017

Uitgebreide keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Deze keukenmachine is handig in gebruik en heeft veel accessoires. Je kan er mee kneden, hakken, pureren enz. Zeer veelzijdig apparaat.

Pluspunten

• veelzijdig
  • handig in gebruik

T.R. Pauwels 05-12-2017

Makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Een geweldig veelzijdig apparaat, fijn in gebruik.
Goede eigenschappen.
Een krachtig apparaat.
Vooral de draaibare kop is handig.
Goede inhoud van de kom.

Pluspunten

• Veel zijdig
  • Makkelijk in gebruik

BERT VAN MIDDELKOOP 28-11-2017

Keuken machine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Gezien de uitvoering van deze keukenmachine is het een ideal apparaat voor ons huis houden gemakkelijk in gebruik, goed schoon te houden en met veel mogelijkheden. Deze keuken machine gaan we heel veel gebruiken als doe het zelf kok in bakken en braden

leonardo 15-06-2017

Tegenvaller

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Na 15 jaar mijn Moulinex Multi maar eens vervangen door een nieuwe keukenmachine. Mede door de goede reviews dit apparaat aangeschaft, maar hij valt mij ontzettend tegen.. Vandaag weer eens wortelen proberen te raspen....wat een gedoe. De speciale rasp-arm moet erop gezet worden, dan de rasp zelf erop, en dan de deksel sluiten dat steeds na veelvoudig proberen uiteindelijk lukt. De rasp heeft een grove en fijne snijkant. Snij ik met de grove, dan is alles te grof, en met de fijne wordt het een grote brij. Het opzet gedeelte had na 1 x raspen al een oranje aanslag van de wortelen die niet te verwijderen zijn. Voor mij een veel te omslachtig apparaat. Hij gaat in de hoek, en ik gebruik mijn oude Moulinex weer. Veel eenvoudiger en sneller te gebruiken en schoon te maken. Jammer, ik had er veel meer van verwacht voor die prijs.

Pluspunten

• Vrij stil en stabiel

Minpunten

• Veel te omslachtig.
  • Raspt niet op goede dikte.

Harm 10-06-2017

Superhandige keukenhulp!

Geschreven voor: Bosch MUM52120

De Bosch MUM52120 gekocht omdat ik vanwege een dieet allerlei voedingsproducten moest gaan kneden, kloppen, raspen, malen, etc. etc. Ik wilde een niet te duur, maar wel handig alles-in-een apparaat. Nou, dat is gelukt! Deze keukenmachine is superhandig, makkelijk in gebruik, doet wat ie moet doen, en de onderdelen zijn makkelijk te reinigen. 2 dagen in huis en al volop in bedrijf met heerlijke resultaten. En de oude mixers, blenders, raspen, etc. zijn naar de kringloop!

Pluspunten

• Superhandig
  • Veel functies
  • Makkelijk schoon te maken
  • Prima prijs-kwaliteit

Minpunten

• eh................

Wiard 07-06-2017

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

De machine is mooi vormgegeven. Hij is niet erg groot en neemt dus relatief weinig ruimte in op het aanrecht. Hij is makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. De motor is niet een van de sterkste maar tot nu toe voldoet hij prima. Ik heb bijvoorbeeld nog geen deeg mee bereid.

Pluspunten

• Neemt niet veel ruimte in
  • Design is slim

Femke Lammers 03-06-2017

Fantastische keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Voor mijn hobby, taarten maken was ik al heel lang opzoek naar een mooie en goede keukenmachine. Op een dag was ik bij een vriendin en gingen we samen een taart bakken. Zij had een deze Bosch MUM52120 keukenmachine en ik was meteen verkocht! Paar maanden later heb ik hem ook gekocht en heb er geen moment spijt van. Als ik dan toch één puntje mag noemen, dan is het dat de blender een hoop kabaal maakt. Maar dat is dan ook alles!

• Handen vrij tijdens mixen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel accessoires

Minpunten

• De blender maakt lawaai

Nicole JvB 30-05-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Een hele fijne keukenmachine. Van alle gemakken voorzien. Jammer dat er niet meer diversiteit aan snijschijven bij zit, deze zijn wel los te koop.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijke bediening

Saskia 05-05-2017

Super machine!

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Ik had deze machine veel eerder moeten kopen! Werkt super goed en maakt niet te veel herrie. Was het geld zeker waard!!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Weinig geluid
  • Werkt goed

Minpunten

• Geen!

moedniet 24-01-2017

Fijne machine, zeer praktisch in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Fijn compact model, praktisch ontwerp. Past prima in een hele kleine keuken. Degelijke rvs kom. Ben een thuisbakker en met regelmaat bezig aan een groot project, in plaats van de handmixer te gebruiken zet ik nu de keukenmachine aan om eindeloos biscuitbeslag te maken, verschillende soorten room en botercrème. De machine neemt dus erg veel werk uit handen. 700W motor is voldoende krachtig. Vanwege de deksel op de kom heb ik naderhand ook minder schoonmaakwerk in de keuken. En de losse apparaten kunnen de deur uit, ook een smoothie is zo gemaakt. Echt blij dat ik deze machine met erg veel aanvullende opties nu heb.

Pluspunten

• erg makkelijk in gebruik
  • compact, doordacht ontwerp
  • opbergzakje voor accessoires

Minpunten

• binnenste van klopgarde moeilijk schoonmaken

Henricus 22-01-2017

goede prestaties

Geschreven voor: Bosch MUM52120

eerder al ander Bosch producten gekocht zoals gereedschap en een wasmachine en droger en nog steeds tevreden

mascha 18-01-2017

goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch MUM52120

zeer gebruiksvriendelijk , makkelijk schoon te houden .
zit een heel handig opberg tasje bij.
en je hebt maar 1 machine waar je heel veel mee kan.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• je kan dikke snijplakken niet instellen.

Rob 04-01-2017

MUM5210 keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Doet wat het moet doen, ziet er mooi uit, blijft goed staan op aanrechtblad. neemt weinig ruimte in.

Pluspunten

• kleine footprint
  • bosch kwaliteit

Jess 31-12-2016

Fijne toevoeging in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM52120

Wat een mooi en handig apparaat! Het heeft een solide en toch doordacht en compact design. Hierdoor staat het mooi op het aanrecht en neemt weinig ruimte in beslag. Het deeg en beslag wordt heerlijk luchtig geklopt en neemt goed alles in de kom mee. Doordat de gardes en kneedhaak 3D draaien blijven er geen restjes achter aan de zijkant of onderkant van de kom achter, ideaal. De blender werkt goed en zelfs op de hoogste stand van het gebruik hiervan staat het apparaat harstikke stevig. De snijmessen heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik weinig van zeggen.

• Maakt weinig geluid
  • Apparaat staat stevig en stabiel
  • Klopt en kneed goed