KitchenAid 5KFPM775OB zwart

2 liter
Kleuren
grijs, wit
Kenwood FDP643WH grijs, wit

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Kaj T. 12-11-2011 Product jaar of meer in bezit

In gebruik is deze machine praktisch en goed. Wel veel afwas door alle losse delen na gebruik.
De keukenmachine komt zeer degelijk over, maar schijn bedriegt. De motor en de metalen behuizing is van goede kwaliteit, maar de plastik kom en handvat is zwak en scheurgevoelig. Vooral bij gebruik in de vaatmachine komen er al heel snel scheuren in het plastik.
Na drie jaar hield de machine er mee op door een defect in het beveiligingssysteem in de kom. Helaas was de garantie opgehouden na 3 jaar en kreeg ik via Kitchenaid een hersteller aan de lijn die nauwelijks info kon geven en alleen stelde dat de zware machine naar België opgestuurd moest worden en dat ik daarna de kosten wel zou horen. Na doorvragen zou het in ieder geval boven de €150 kosten komen en dat vond ik gezien de nieuwprijs van het apparaat aan de hoge kant. Jammer dat de garantie van Kitchenaid en de degelijkheid te wensen overlaat.