De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 128 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM4200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Maaike 08-03-2017

Multifunctioneel, solide apparaat

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Mijn eerste foodprocessor, gekocht ter vervanging van diverse andere losse apparaten. De kleine accessoires zitten handig opgeborgen in het laatje, voor de grote deksels en draaischijven moet toch nog een ander plekje gevonden worden. Nu een aantal functies uitgeprobeerd en geen spijt van de aankoop. Maar...vooraf heb ik hele lovende recensies gelezen en die verwachtingen heeft het apparaat niet echt waar gemaakt. De draaiknop voor de snelheid gebruik ik amper, want zelfs de langzaamste snelheid is al indrukwekkend snel. Alleen bij het sinaasappels persen heb ik de knop iets opgedraaid. Het schoonmaken gaat op zich prima, niet alles kan in de vaatwasser, maar de meeste, grootste en lastigste delen wel. Jammer alleen dat er in de handvatten van de kom en maatkan een gat zit aan de bovenkant. Dit gat is bedoelt als vergrendeling voor de deksel, maar daardoor komt er wel afwaswater in het handvat terecht en dat is er niet zomaar weer uit. Dat zou na een paar maanden gebruik wel eens flink smoezelig eruit kunnen gaan zien. De rubber ring ter afdichting van de smoothiekan/maatkan is makkelijk aan te brengen, maar bleek toch een beetje te lekken tijdens het eerste gebruik. De tweede keer heb ik hem goed aangedrukt en toen lekte er niets. De eerste keer uien snipperen mislukte grandioos, maar volgens de gebruiksaanwijzing had ik daar eigenlijk een ander mesje voor moeten gebruiken. Groente klein snijden gaat wel fantastisch, met de winterpeen en bleekselderij voor de soep had hij totaal geen moeite. Binnen no time zat de kom vol met dunne schijfjes, dat was heel plezierig om mee te maken. Al met al is het een robuust apparaat dat soepel doet wat hij moet doen, met een paar kleine minpuntjes. De andere losse apparaten (citruspers, hakmolen, rasp) kunnen de keuken uit, die ga ik niet meer nodig hebben.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • solide

Minpunten

• handvat is niet volledig (water)dicht

Asif.Bosch 21-01-2017

geluidsarm en efficient

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Dit apparaat ziet er robuust uit , past geheel in mijn keuken en erg makkelijk in gebruik
Het werkt snel en maalt erwten snel tot een makkelijke bruikbare substantie.

Jada 04-01-2017

Super food processor

Geschreven voor: Bosch MCM4200

De bosch food processor MCM4200 is echt heel compleet en niet duur. Nu eindelijk niet meer allemaal aparte apparaten op de aanrecht! Het was even zoeken hoe alles werkte maar de bijgeleverde beschrijving met plaatjes was heel handig. Een aanrader.

Pluspunten

• Heel compleet
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet erg stil

Belinda van der Velden 01-01-2017

Mooi compact

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Een mooi compact apparaat met vele mogelijkheden. Van sinaasappels persen, deeg kneden, snijden, raspen en blenden. Ik heb hem nog maar net maar ben nu al super tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Alles op 1 apparaat
  • Opbergvak voor kleine onderdelen

Christiaan 31-12-2016

Gebruikersgemak

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Super compact en zeer handig in gebruik. Door een prima verkoophulp met uitstekende voorlichting was ik snel overtuigd van dit product als aanvulling op mijn andere keukenapparatuur. Als je geen keukenprins bent is dit apparaat zeer geschikt om tot de mooiste gerechten te komen waarmee je je gasten zeker zult verrassen.

Anita Bordewijk 30-12-2016

Lekker compact

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Had een nieuwe keukenmachine nodig. En deze heeft alles wat ik nodig heb. Je kan bijna alle onderdelen bij het apperaat opbergen, nooit meer zoeken naar onderdelen. Werkt goed.

Pluspunten

• Compact
  • Bijna alles kan opgeborgen worden in het apparaat

tijn 13-12-2016

Food processor

Geschreven voor: Bosch MCM4200

prachtig mooi apparaat voor met de kerst te geven.alles compact en mooie styline of hij goed werkt weten we nog net dus daar kan ik u nog niets over vertellen maar we zijn op de uitleg van de verkoper uit gegaan . en hij was zeer overtuigend en netjes vandaar

Pluspunten

• mooi en compact

Minpunten

• nog geen

An 10-12-2016

Mooi ontwerp, veel extra's

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Superfijn apparaat. Krachtige motor. Mooi design. De opbergla is ideaal, nooit meer rondslingerende onderdelen. Gemakkelijke schoon te maken.

Pluspunten

• design
  • formaat
  • opbergla
  • veel accesoires

Minpunten

• teveel accessoires?

Janfe 10-12-2016

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Heb deze keukenmachine net in huis, moet alles nog uitproberen.
Gebruiksaanwijzing is overzichtelijk alles werkt.
Apparaat ziet er degelijk uit. heeft ook veel mogelijkheden.
Handig ook het opberglaadje voor de kleine onderdelen.

L.W. Küppers 09-12-2016

Handig apparaat, makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Ik was nooit zo heel erg voor grote apparaten in de keuken, toch deze Bosch MCM4200 aangeschaft. Misstaat niet op mijn aanrecht en de toebehoren zijn makkelijk elders op te bergen. Blender en citruspers werken uitstekend. De bijbehorende mesjes werken perfect om van allerlei ingrediënten een heerlijke salade te maken. Het maken van deeg nog niet uitgeprobeerd maar verwacht daar ook geen problemen mee. Prima ding. prijs/kwaliteit verhouding goed.

Pluspunten

• Solide
  • Makkelijk bedienbaar

Denise 05-12-2016

Supersnel!

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Wat een uitgebreid apparaat is dit,kan er zoveel mee,google het type maar want is teveel om op te noemen.Een zeer sterke power motor zorgt ervoor dat het secondenwerk wordt...om een voorbeeld te noemen,ik ging erwtensoep maken met hompen verse groenten,nou die knolselderij is niet te snijden zo hard,en in deze machine in een paar seconden een schaal vol met fijngesneden knol,en zo ook de prei,wortels enz.Een ui snijden met het mes is ook zo top,geen tranende ogen meer en te grote stukken,nee hup hup klaar.Nou ik gaan wel lang zo doorgaan maar ga nu liever in de bijgeleverde sapcentrifugedeel verse appelsap maken,hummmmm.Ik zeg kopen dat ding!!!!!!!

Foodprocessor 01-12-2016

Foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Het is een geweldig product met een duidelijke beschrijving en heel veel mogelijkheden. Het is voor mij mijn eerste foodprocessor dus ik ben druk bezig om alle mogelijkheden te ontdekken

denise 29-11-2016

zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Heerlijk dat ik eindelijk een foodprocessor heb die niet alleen heel compleet (want maakt ook sappen, smoothies en perst) is, maar ook compact! Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de smoothies. Waar een smoothie met andere blenders nog vaak klontjes bevat, had ik hier binnen een minuut een heerlijke homogene smoothie, gemaakt met onder andere bevroren fruit. Ik vind het ook heel erg fijn dat er grote zuignappen onderaan de machine zitten. Dit voorkomt uit balans raken en zorgt ervoor dat de machine minder herrie maakt.

Pluspunten

• snelheid van blender
  • compact op te bergen
  • zuignappen voor balans
  • compleet: met blender, sapcentrifuge, pers.

John 22-11-2016

Tweede kans

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Net na de garantie periode begeeft de motor het, tijdens het gebruik met de blender kwam er rook uit de motor. Ter reparatie aangeboden maar de kosten zouden hoger uitvallen dan een nieuwe. Ter plaatse maar weer de zelfde genomen want het apparaat functioneert goed. Vertrouw erop dat de nieuwe wel langer mee gaat. We hebben we heel veel reserve onderdelen.

Josteph 19-11-2016

Fijn compleet apparaat

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Compleet apparaat met genoeg power om alles te verwerken! Erg prettig om mee te werken! Zou misschien wel een opbergsysteem bij mogen zodat je alle accessoires netjes op kan ruimen.

Pluspunten

• Compleet
  • Veel kracht

Minpunten

• geen opbergsysteem

Anita de Vos 18-11-2016

foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MCM4200

prachtig klein compact apparaat waar je al je groenten snel mee kunt snijden, sinaasappels mee uit kan persen en heerlijke smoothies maken! ik ben hier heel blij mee!

nanette 17-11-2016

Goede keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Product is als verwacht en is erg volledig. Fijn dat er onder de keukenmachine zuignapjes zitten zodat deze niet verschuift. In de keukenmachine zelf zit een laatje waar je kleine onderdelen makkelijk in kwijt kan.

Pluspunten

• Bijna volledig
  • Werkt zoals het hoort

Minpunten

• Geen opbergtas o.i.d.

marc 13-11-2016

Bosch MCM4200 wit

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Ik heb het apparaat twee weken maar het een stabiel, stil en deugdelijk apparaat. De hulpstukken kun je fijn in het apparaat opbergen.

Pluspunten

• staat stabiel
  • deugdelijk

Alexander 06-11-2016

FOODPROCESSOR MCM4200

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Krachtige motor. Veel verschillende accessoires. Praktisch opberg la-tje voor kleine accessoires. Makkelijk in gebruik. Kan in de vaatwasser.

Topapparaat 04-07-2016

Topapparaat

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Een fantastisch apparaat. Zeer degelijk en veel onderdelen/mogelijkheden. Apparaat is voorzien van zuignapjes zodat deze goed op het aanrecht blijft staan.

diana 30-06-2016

uitstekend

Geschreven voor: Bosch MCM4200

een heerlijk apparaat voor iedereen die graag snel en handig gerechten wil voorbereiden,sapies maken of heerlijke taarten wil bakkeen.Dan is dit apparaat van bosch een MUST1

Betty 25-06-2016

Bosch Foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Behalve dat deze Bosch er echt heel mooi uitziet, doet deze ook precies wat je van hem verlangt. Het geluid welke hij maakt valt alles mee.

H Baijens 21-06-2016

Mooie foodprocessor met héél véé'l functies

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Erg véél functies, je kan er van alles mee. Een fijn apparaat die toch niet veel ruimte inneemt. Ook handige opbergruimte voor de messen en de rest van de kleine accessoires.

Ellen 21-06-2016

Even puzzelen, maar erg tevreden

Geschreven voor: Bosch MCM4200

Ik ben erg tevreden met de vele mogelijkheden van dit apparaat. De gebruiksaanwijzing vond ik echter verre van duidelijk, dus heb echt moeten puzzelen om uit te vinden hoe alles in elkaar paste. Dat gezegd hebbende, het is een fijn apparaat om te gebruiken. Krachtig en gemakkelijk schoon te maken.

Andres 16-06-2016

Zeer Tevreden !

Geschreven voor: Bosch MCM4200

We hebben deze foodprocessor gekocht na veel onderzoek te hebben gedaan en ook veel machines the hebben bekeken. We zijn zeer tevreden over alles voor deze prijs.
Een mega deal voor een lage prijs, zeer compleet en handig met opbergvakje.

Zeker een aanrader