Bosch MC812W872 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812W872 wit op Kieskeurig.nl.

Marijn 02-11-2018

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Door dit apparaat met zijn velen hulpstukken gaat koken ineens een stuk sneller. We hebben al verschillende lekkere maaltijden en smoothies op tafel gezet.

Greeb 01-11-2018

Krachtige en functioneel apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Super handige processor kan voor echt vanalles gebruikt worden, daarnaast mega krachtig en in een mum van tijd alles klaar. Daarna hup zo de vaatwasser in en weer helemaal schoon. Wat kan je je nog meer wensen.

Rick 22-10-2018

Multifunctionele topper voor in de keuken!

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Bij het openen van de doos schrik je in eerste instantie van de vele onderdelen. Al snel kom je erachter dat deze onderdelen resulteren in een apparaat waar je enorm veel mee kan, een multifunctionele topper!

Liesje94 19-10-2018

Handige machine!

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Ik vind de machine handig door de verschillende functies waarvoor het gebruikt kan worden. Echter kan ik soms niet geheel wijs worden uit de handleiding en t losse blaadje. Het was aan t begin even zoeken hoe en welk onderdeel nodig was.

Liesje94 19-10-2018

Handige machine!

Hannekeh 18-10-2018

Sterk en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Ik gebruik de keukenmachine nu sinds een week of 2. Ik gebruik de machine dagelijks. Ik ben erg tevreden over de kracht. Fijnhakken, of het nou grote of kleine porties zijn, gaat perfect. De blokjessnijder is een heel fijn extra functie. Ook de blender staat niet stil. Ideaal.voor smoothies en beslag.
Brooddeeg kneden ging ook perfect.
Enige minpunt: wat ik ook probeer ik krijg de sapcentrifuge niet aan de praat!

Margrit 10-10-2018

geweldige alleskunner

Geschreven voor: Bosch MC812W872 wit

Ik ben heel blij met deze aanvulling in de keuken, heb voor dit model gekozen ivm de blokjes snijder en die is helemaal te gek, in 30 sec waar ik normaal een half uur over doe, de motor is rustig en ook bv brooddeeg zonder probleem gekneed! Ik kom hier ruimte te kort om te vertellen hoe fijn deze machine is in gebruik, er zijn zoveel mogelijkheden, sta fluitend in de keuken, met een cake in de oven , vers brood in de broodmachine en gesneden blokjes met rauwkost voor een overheerlijk broodje salade, alles achter elkaar gemaakt, de onderdelen zijn snel te verwisselen en zo schoon gespoeld!