WMF KITCHENminis® Keukenmachine One For All Grijs grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF KITCHENminis® Keukenmachine One For All Grijs grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

btv1969 19-07-2018

mooie keukenmachine

Deze keukenmachine is voor mij een geweldige uitkomst tijdens het koken en bakken. heb enorm veel lekkere dingen kunnen maken op een veel snellere manier.
ik vond het apparaat ook zo mooi dat het ook gewoon op mijn aanrecht mag blijven staan.
Ik ben erg blij met deze mooie krachtige machine

Pluspunten

• snelheid

Minpunten

• geen

Jordi Heilbron 15-07-2018

Goed product!

Gebruik dit apparaat nu al een tijdje. Heb heel lang gewacht of ik er wel een zou aanschaffen. Eenmaal gekocht zat er een hele uitgebreide en handig handleiding bij, ziet het design er heel mooi uit en werkt het gewoon perfect. Het verlicht echt het werk in de keuken!

• Handleiding

S. Meijer 04-07-2018

Love at first sight!!

Ik had nooit gedacht dat ik een keukenmachine zo leuk zou vinden. De WMF staat echt prachtig in mijn keuken. Het apparaat is qua grootte niet zoals andere keukenmachines. Deze keukenmachine is een mini versie waar ik verliefd op ben! Ik vind het apparaat perfect voor een hobbybakker als ik en voor iemand die van ‘lekkere smoothies’ houdt. Voor een echte bakker zou ik deze keukenmachine niet aanraden doordat de mengkom wat klein is. Als hobbyist is het is prima om één beslag te maken of voor twaalf cup cakes. Zou je meer willen maken dan zou je vaker dan één keer moeten mengen. De kabel is echt handig doordat je deze kan verstoppen. Door het toevoegen van accessoires maakt het deze keukenmachine helemaal compleet. Tot op heden heb ik nog geen minpunten kunnen vinden. De WMF maakt niet veel geluid en dat je de kom met een hendel kan vasthouden is een groot pluspunt. Nu nog even sparen om meer accessoires te kunnen kopen en de keukenmachine compleet te maken. De WMF keukenmachine is een echter aanrader!

• Zacht geluid
  • Timer

Minpunten

• Kleine mengkom

geel7002 28-06-2018

Prachtig om te zien, degelijk en compact.

Dijk van een apparaat. Wel de kleine versie, maar daarmee juist heel fijn voor mij! Het draait allemaal soepel, het werkt als een speer. De basic accessoires zijn bijgesloten.
Slagroom heb je geen omkijken meer naar met de timer. Brooddeeg kneden is ook een fluitje van een cent. Cakebeslag is zo klaar. En smoothies zijn heel gemakkelijk te maken. Ik ben er blij mee!
Fijn dat er een timer op zit. De 8 standen heb ik nog niet allemaal geprobeerd.
Het viel me wel op dat de beslagkom ook gaat draaien wanneer ik een smoothie maak. Dat is een beetje jammer omdat ik die ook gebruik om de accessoires in op te bergen. Maar goed, dat is even een kwestie van wennen. Super tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • degelijk
  • stevig
  • veelzijdig
  • handig en compact

Minpunten

• duur
  • smoothie deel niet apart te draaien

Carin 28-06-2018

prachtige, ideale keukenmachine

ik wilde deze graag testen omdat mijn oude keukenmachine niet zo geweldig meer werkt.
ik vind deze mini-keukenmachine bijzonder mooi en prettig te bedienen machine met hulpstukken en hele fijne snelle blender.
gebruik het vooral om vers fruit met yoghurt tot een smoothie te maken en om deeg te maken voor o.a. pannenkoeken en cake/taart. en verder voor het snijden van vlees en verse groenten. beslist aanrader maar wel duur.

Pluspunten

• super snelle en ook nog mooie keukenhulp
  • gemakkelijk te bedienen
  • gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• erg zwaar heeft dus vasteplaats nodig
  • erg duur

Jesse 26-06-2018

Krachtig

HIj is duur, maar als je hem dagelijks gebruikt is het het waard. Hij heeft een handige blender waar zelfs ijsklontjes in kunnen. Ik heb er met gemak slagroom, bluf en deeg mee gemaakt. binnen 1 minuut heb ik pannenkoekenbeslag gemaakt.

Pluspunten

• Blender

Gabrielle 25-06-2018

Echt een aanrader!

Deze keukenmachine voldoet helemaal aan mijn verwachtingen! Echt een ideaal apparaat. Ik gebruik hem elke dag voor shakes, om te mixen en om te bakken...en je bent zo klaar!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Veel functies
  • Heel snel

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag

RWD 24-06-2018

Allround keukenmachine, degelijk

Ik heb de keukenmachine gekocht vanwege de compactheid en de veelzeidigheid. In beide opzichten is de WMF Kitchenmini daarin zeker geslaagd.

De keukenmachine heeft een handige ingebouwde timer en kent veel snelheden. De bijgeleverde kneedhaak en platte mengarm gebruik ik vaak. Ook de blenderfunctie wordt bijna dagelijks gebruikt voor het maken van ontbijtsmoothies. Per keer kunnen maximaal vier smoothies worden gemaakt. Voor mij meer dan voldoende.

De meeste onderdeel kunnen in de vaatwasser waardoor schoonmaken een fluitje van een cent is. Alleen de kneedhaak, mengarm en mixer mogen niet de vaatwasser in, maar die kunnen makkelijk even afgewassen worden.

Al met al een erg handige en veelzijdige keukenhulp die degelijk aandoet.

Pluspunten

• Veel functies
  • Timer
  • Degelijk

Minpunten

• Niet alles mag in vaatwasser