Tefal Wizzo Keukenmachine QB3001 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Wizzo Keukenmachine QB3001 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Cor 23-06-2018

compacte mixer

Deze keukenmachine is precies wat ik nodig had. Compact en makkelijk uit te breiden. Voorheen had ik verschillende losse apparaten en vanwege een verhuizing, met minder ruimte, was deze machine de uitkomst. Daarvoor wilde ik hier eignelijk geen geld aan uitgeven, maar ben toch overstag gegaan. De machine doet wat hij hoort te doen, is makkelijk te bedienen en gaat z’n eigen gang. Zelf maak ik graag brood en gebruik ik de deeg haak om m’n deeg van de juiste luchtigheid te voorzien. Deze machine is betrouwbaar en zorgt voor een stevig brood deeg. De kom zelf is naar m’n mening aan de kleine kant, daarnaast maakt de machine best wel veel lawaai. Het toevoegen van ingredienten, waarbij je de kop van de mixer naar achterhaalt, is lastig. Het aangesloten element zit in de weg.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• lawaai

S. Meijer 18-06-2018

Veel geluid

De voornaamste reden dat ik de Tefal keukenmachine heb gekocht is het design. Het apparaat ziet er echt mooi en compact uit waarbij de kleur er voor mij heel erg uitspringt. In de productbeschrijvingen is te lezen dat het apparaat eenvoudig is op te bergen. Dit is niet helemaal het geval aangezien de keukenmachine vrij groot is. Vooral de mengkom is groot en handig voor het geval je in één keer veel beslag wilt maken, maar zoals gezegd neemt het voor opbergen dan weer veel ruimte in. De keukenmachine maakt verhoudingsgewijs best wel veel geluid. De deksel beweegt daarnaast veel mee wat het vermoeden geeft dat deze niet heel stevig is. Een groot voordeel aan de keukenmachine is dat het mogelijkheden biedt voor uitbreidingen. Je kunt bijvoorbeeld eenvoudig een mixer toevoegen. Deze dien je dan wel apart aan te schaffen aangezien deze niet standaard meegeleverd wordt.

Wanneer je veel wilt bakken en voldoende ruimte in de keuken hebt dan is deze keukenmachine zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groote kan

Minpunten

• Veel geluid
  • Veels te groot voor mijn keuken

Colwick 17-06-2018
  • Product gekregen

Compacte keukenmachine

Het is een compacte keukenmachine. Handig te gebruiken, je hoeft alleen de snelheid te selecteren en klaar. Het enige minpunt is dat het apparaat erg veel lawaai maakt, maar het is te doen. Ik heb er koekjes, cake en brood mee gemaakt. Het is ook handig schoon te maken/houden.

Martin 14-06-2018

Tefal QB3001 Wizzo prima machine

We hebben het als gezin mogen testen, en we waren er wel over eens dat het een goed apparaat is. gemakkelijk in gebruik, en geen sta in de weg, wel maakt het een beetje geluid dat is misschien wel te verhelpen ;) echt een toestel wat ik kan aanraden.

Pluspunten

• geen sta in de weg
  • gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• geluid

SEDA 12-06-2018

Goed apparaat, maakt alleen ontzettend veel herrie

Ik heb dit product getest. Het is een goed en compact apparaat. Heb er niks op aan te merken behalve de ontzettende herie .. ik heb de apparaat niet voor lange tijdsduur gebruikt maximaal 8 minuten. Was redelijk te doen..

Minpunten

• Te veel herrie

Vivirosa 12-06-2018

Prima keukenmachine

Eenvoudig te gebruiken en super mooi design en compact, past perfect in mijn keuken.
Heel blij met mijn aankoop.

• Compact

Lotte 12-06-2018

Multifunctionele keukenmachine met veel geluid

Mooie makkelijk te gebruiken keukenmachine. Met veel opties uit te breiden. Hij maakt alleen heel veel herrie

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk
  • Veel extra s bewchikbaar

Minpunten

• Herrie

Vossie 12-06-2018

Goed product

Het is een goed product. We hebben alle functies uitvoerig getest en het apparaat voldoet aan alle eisen.
Als ik dan een min punt zou moeten noemen dan is het het geluid wat het apparaat bij sommige standen produceert.

Maar al met al een makkelijk en simpel te bedienen apparaat.

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Disign

Minpunten

• Geluid