Tefal Masterchef Gourmet+ keukenmachine QB612D zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Masterchef Gourmet+ keukenmachine QB612D zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

OEF 30-09-2018

Goede keukenmachine, blij met blender erbij

Ik wilde altijd al zo’n soort apparaat. Vroeger mixte ik taart- en browniebeslag altijd met een handmixer. Prima op zich, maar ik kreeg er altijd een lamme arm van. Nu bak ik eigenlijk vooral ‘gezond’ (lees: met bananen / dadels als zoetmiddel). Daarvoor is deze keukenmachine niet helemaal geschikt. Maar laatst maakte ik een heerlijke ongezonde oreo-cheesecake en daarvoor kwam de machine goed van pas. Ook kan ik er prima bananenbroodmix in maken, als ik de bananen van tevoren gewoon even met een vork prak. De bijgeleverde blender maakt het mogelijk om pannenkoekenbeslag te maken met courgette erin verwerkt. Die maak ik echt supervaak, omdat die pannenkoeken echt superlekker (en gezond) zijn. Ook maak ik graag smoothies. Daarvoor is de inhoud van de blender wel aan de kleine kant, omdat ik graag grote hoeveelheden in één keer maak; maar dat ligt aan mij. Het rasp-accessoire werkt superfijn en ik vind het tof dat er ook zo’n opzetstuk voor vlees bij zit!

Nikki86 12-06-2018

Een prachtige keukenmachine met veel functies.

Deze keukenmachine heeft ontzettend veel verschillende functies. Je kan dankzij de vele accessoires heel veel keukenapparaten vervangen door één apparaat: deze keukenmachine. De keukenmachine kan ook goed schoongemaakt worden, omdat de accessoires vaatwasserbestendig zijn. Ook zit er een handige deksel bij de keukenmachine, zodat er niet veel meel opstuift tijdens het mixen.
Een nadeel van de blender is dat hij niet doorzichtig is, waardoor je de inhoud niet kan zien tijdens het mixen.
Het grootste nadeel vind ik dat de keukenmachine erg veel lawaai maakt, wanneer het op de hoogste stand mixt. Het geeft een vervelend geluid.

Toch zou ik dit product wel aanbevelen, omdat het zoveel functies heeft.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Vaatwasserbestendig
  • Veel functies

Minpunten

• Relatief duur
  • Hard lawaai bij mixen op hoogste stand
  • Blender is niet doorzichtig

Ray010 12-06-2018

Watveen apparaat !!

Wat een keukenapparaat is dit zeg . Je kan er van alles mee , hoe makkelijk is dat ? De dingen waar je normaal een beetje moeite mee heb of geen zin in heb is in een wenk gebeurd met dit apparaat . De verschillende mogelijkheden zijn eindeloos .

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk
  • Handigheid

Minpunten

• Prijs

Michel B 11-06-2018
  • Product gekregen

Alleskunner

Sinds enkele weken in het bezit van de Tefal Masterchef Gourmet. Deze aangeschaft vanwege de vele mogelijkheden die het apparaat biedt en ook het mooie design heeft daarin een rol gespeeld. Staat erg mooi op het aanrecht. Wij hebben tot nu toe de mixer en blender het meeste gebruikt. De verschillende accessoires zijn makkelijk te wisselen en schoon te maken. Erg makkelijk en snel om nu even bv.een fruitshake te maken .

Pluspunten

• mooi design
  • veel mogelijkheden
  • De zilveren kleur

Minpunten

• veel losse/kleine onderdelen
  • geluid
  • zilverkleurige plastic afdekplaat op machine

frank hobbykok 11-06-2018

Na lang wikken en wegen heb ik voor de Tefal Masterchef Gourmet gekozen.
Ik heb dit gedaan omdat er veel accessoires bij zitten buiten de mixer/ kneder, om het uiterlijk van de machine en de prijs die ik redelijk voor het gebodene vond.
De prestaties van de machine zijn uitstekend, heeft 8 standen en een pulse stand in de hoogste stand is de geluidsproductie redelijk hoog. Het maken van een taart gaat door deze machine een stuk sneller omdat de mix/kneed prestaties uitstekend zijn. De andere bijgevoegde accessoires zoals de gehakt molen werkt snel en geef een goed resultaat. De bijgevoegde mengbeker is erg snel door de krachtige motor. In de summiere gebruiksaanwijzing staan meer accessoires die helaas niet in bij uitvoering zitten. Er zit ook een leuk receptenboekje bijgevoegd.
Alle onderdelen kunnen gelukkig in de vaatwasser De hoeveelheid accessoires zorgt er wel voor dat je ruimte nodig hebt om alles te kunnen opbergen. Machine vind een gelukkige aankoop die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• prestaties
  • accessoires
  • uiterlijk

Minpunten

• geluidsproductie

L. Oppelaar 09-06-2018

Groot keukenappparaat

Mooie keukenmachine, strak des in. Grote memgkom, veel accessoires, een emmer vol. Ben jij een keuken(bak)prins(es) dan is dit apparaat voor jou. Veel mogelijkheden, blender bijgeleverd. Deze is niet doorzichtig, dat is jammer. Het enige minpunt vind ik de grootte en de herrie die de machine maakt op de hoogste stand.

Pluspunten

• Strak design
  • Veel accescoires

Minpunten

• Groot
  • Luidruchtig

keukenprinces in wording 09-06-2018

Deze keukenmachine is een mooi apparaat, mooi design. Makkelijk schoon te maken, er zitten geen overbodige richeltjes aan waar vuil tussen blijft zitten. Hij is erg gebruiksvriendelijk, de gebruiksaanwijzing mag iets overzichtelijker, het receptenboek is daarentegen erg mooi en duidelijk met heerlijke recepten. Er zitten heel veel onderdelen bij die wel wat plaats innemen in het keukenkastje.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoon te maken
  • gebruiksvriendelijk
  • lekkere gerechten in receptenboek

Minpunten

• veel onderdelen die plek innemen in keuken kastje
  • gebruiksaanwijzing is onoverzichtelijk

Frenky63 05-06-2018

mooie masterchef met veel mogelijkheden

nu de marterchef een paar weken in huis wordt zeer compleet geleverd met veel mogelijkheden. mixen malen blenden hij kan alles. Wat opvalt is dat er een sterke motor in zit. als nadeel wel dat de motor veel geluid maakt dat kan wel wat beter. Nu in ieder geval een heerlijk brood, cake en pannenkoeken mee gebakken (gekneed en gemixt). Mooi apparaat voor op het aanrecht.

Pluspunten

• mooi design
  • sterke motor

Minpunten

• veel geluid