Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

J***********@o********** 25-09-2021

Op aanraden van vrienden deze mooie machine gekocht! Eindelijk een kom van formaat!

b*************@g******** 22-07-2021

Blij met mijn nieuwe Kenwood Chef XL

Na jaren te werken met een oude Kenwood Major( meer als 30 jaar) is hij nu toe aan vervanging. Ik ben heel blij met deze nieuwe Kenwood , hij zo stil, hij doet het super!

Pluspunten

• Stil
  • Pulsknop heel handij
  • Spatdeksel

Familie Kreutz 28-06-2021

Keukenmixer

Deze keukenmixer is mijn derde en deze voldoet aan alle verwachtingen. Door zijn krachtige motor heel geschikt voor het kneden van deeg, hij is geluidsvriendelijk en goed hanteerbaar en niet te zwaar in vergelijking met de vorige mixers. Al met al ik ben heel tevreden.

Pieter 28-06-2021

Geweldig voor brood en pizza deeg

Ik ben ontzettend tevreden met deze mixer. Ik heb hem aangeschaft voornamelijk voor brood en pizza deeg. Dit is zwaar voor de machine en niet iedere machine kan dit aan. Heb bij de keukenmachines van vrienden (geen Kenwoods) gezien dat veel machines moeizaam door het deeg komen. De Kenwood Chef XL KVL4100 lijkt hier geen probleem mee te hebben. Gebruik van de machine kan redelijk intuïtief. Nadelen zijn dat de machine wat zwaarder is, dus je wilt hem liever niet veel verplaatsen. Voordeel van het zwaar zijn is dat hij niet door je keuken stuitert. Accesoires voor alle Kenwood machines zijn wel prijzig.

Pluspunten

• Perfect voor brood en pizza deeg
  • Intuïtief gebruik van de knoppen

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig
  • Gewicht

Ersoy 14-06-2021

Grote kom en sterke keukenmachine

Na veel zoeken hebben wij deze keukenmachine de 4100S aangeschaft en voldoet naar verwachtingen. Wat ons opvalt is dat de machine erg sterk en robuust is waardoor hij de vele hoeveelheid deeg kan mixen zonder moeite.
Top Product tanks

Pluspunten

• sterk
  • krachtig

Minpunten

• geen minpunt

Babs 11-05-2021

Fantastische en onmisbare hulp in je keuken

Wij hebben de chef XL gekocht als verjaardagscadeau voor ons beiden omdat we erg van koken en bakken houden. We zagen hem al een tijd staan bij familie en kwamen tot de conclusie; deze moeten wij ook! Nog geen moment spijt van. We hebben er al heerlijke producten mee gebakken, van koekjes tot saus voor over de asperges. Het werkt wel als een soort verslaving ;) want we zien nu alweer veel meer toebehoren voor de XL die we graag er aan toe willen voegen. Bedankt Kenwood

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • handig te mon/demonteren
  • Handig schoon te maken
  • veelzijdige keukenmachine

Minpunten

• hoe meer toebehoren, hoe meer ruimte nodig ;)

Dick 05-02-2021

Betrouwbare machine met grote inhoud

Goede machine die doet wat je er van mag verwachten. Grote inhoud voor net iets meer dan andere machines kunnen. Gardes e.d. zijn instelbaar om niets aan de bodem of zijkant te laten hangen. Sterke motor. Zeker aan te bevelen voor mensen die wat meer deeg of beslag willen draaien. Enige minpuntje, machine bevat te veel plastic om professioneel te zijn. Nu bijna half jaar in bezit en tevreden.

Pluspunten

• Motor
  • Grote inhoud

Minpunten

• Veel plastic

mawala 08-11-2020

prima keukenmachine

Goede prijs kwaliteit verhouding. maakt weinig geluid in vergelijking met mijn vorige keukenmachine ( was geen Kenwood)
Krachtige machine waar het fijn werken mee is. Een aanrader

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • krachtige motor, kan veel deeg aan

Minpunten

• heb nog geen min punten kunnen ontdekken

De bakker 20-10-2020

Aanrader! grote mengkom / krachtige motor

Na veel zoekwerk ben ik bij dit prachtig apparaat uitgekomen. En heb ik deze aangeschaft.
De kwaliteit van de kenwood keukenmachine is heel goed dat straalt de machine ook uit weinig plastic onderdelen een krachtige motor metalen deeg haak klopper etc. deze combinatie heeft mij over de streep getrokken ! Dit is bij veel andere merken niet het geval. En het belangrijkste de machine werkt perfect !! Aanrader !

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel opties in uitbreiding

Dick 18-10-2020

Stevige machine met sterke motor

Prijs kwaliteit en de naam Kenwood gaf de doorslag. Stevige machine met een sterke motor en een grote inhoud.
Je kunt de deegmenger en beslagmenger eenvoudig afstellen zodat er geen grondstoffen aan de zijkant en bodem blijven plakken.
Zelfs oude taai koekdeeg is geen probleem.
Makkelijk te reinigen.
Zeer tevreden met deze Kenwood machine!

Pluspunten

• Stevige machine
  • Sterke motor

Minpunten

• Kort netsnoer

Ruud 04-10-2020

fijne machine

na lang twijfelen tussen de kitchenaid en de kenwood toch maar voor de kenwoon gegaan, en totaal geen spijt.
moderne model van kenwood staat goed in de huidige keuken en machine is zeer stil en prijstechnisch zeer aantrekkelijk.
aanrader!

Vrendenbarg 02-10-2020

Degelijke keukenmachine

Na meer dan 40 jaar was onze oude kenwood machine versleten en dus toe aan vervanging. 40 jaar... dat zegt iets over kwaliteit. Daarom wederom voor een kenwood machine gekozen.

Door de jaren heen is er wel veel verbeterd aan de machines. Naast het modernere uiterlijk is deze machine ook veel stiller. Hij staat enorm stevig en stabiel.

Ik raad de keukenmachines van Kenwood zeker aan.

Pluspunten

• Kwaliteit Kenwood producten
  • Krachtige motor
  • Stil in vergelijking met oudere modellen
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Zoë 28-09-2020

Ideaal apparaat

Ideaal om zwaar deeg mee te kneden. En een goede start om later alle accesoires er bij te kopen.

Erg tevreden met deze aankoop. Vooral de chef xl geeft veel mogelijkheden om voor veel mensen dingen te bereiden

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Kan zwaar deeg kneden
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

JvdL 22-09-2020

Snel en gemakkelijk allerlei soorten deeg mengen/kneden

De machine is mooi van vormgeving, gemakkelijk in gebruik en werkt perfect. Ik heb de 1200 Watt, kan net even iets meer aan. Een fantastische aankoop.

Sas 18-09-2020

Kenwood chef XL KVL4100S

Mijn dochter heeft deze keukenmachine aantal maanden in gebruik. Ze is er helemaal weg van. Mijn keukenmachine was aan vervanging toe. Gekocht en gelijk gebruikt. Top ding. Grote mengkom en maakt niet zoveel herrie als de meeste machines. Ik maak nogal veel brood en daar is deze keukenmachine echt goed voor.

Pluspunten

• Groot mengkom
  • Makkelijk te reinigen
  • Maakt weinig herrie

erinacea 17-09-2020

krachtpatser voor brooddeeg

IK ga de Chef XL gebruiken voor het bereiden van grotere hoeveelheden brooddeeg. De mengkom en de motor zijn daar uitstekend voor geschikt.

Pluspunten

• groot volume mengkom
  • sterke motor

Dennis 09-08-2020

Mooie goede machine

Goede machine die doet waar ik m voor heb gekocht. Mengen, kloppen en brooddeeg maken. Geen probleem voor deze kenwood

Bas 30-07-2020

Harde werker

De .machinedoet wat hij belooft! Mooi beslag maken, fijne cakesmooi brooddeeg! Kortom een fantastische machine!

Pluspunten

• Sterk

M. Alyopunis 26-07-2020

Goede mengmachine

Ik ben erg tevreden met de Kenwood mengmachine en de deal die het bedrijf mij aanbood. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is omdat de cadeau niet gelijk met de product geleverd is.

Christien Koevoet 12-07-2020

Kenwood krachtpatser

Fijne machine met een sterke motor. Ik heb deze eerder gehad en hij beviel mij prima. Tussendoor een andere kleukenmachine gehad die mij niet beviel. Ik ben weer helemaal terug bij Kenwood!

Pluspunten

• Robuust en gemaakt van stevig materiaal
  • Veel assesoires te verkrijgen.
  • Betrouwbaar. Hij doet wat hij moet doen.

JS 22-06-2020

Een degelijke hulp in de keuken

Ik had al enkele jaren een Kenwood Prospero en die is echt geweldig, maar het enige nadeel is de betrekkelijk kleine mengkom van 4,5 liter. Omdat ik vaker grotere hoeveelheden deeg, botercreme, slagroom e.d. nodig heb was ik toch toe aan een machine met meer volume. De keuze viel heel snel op deze Kenwood Chef XL omdat het een solide apparaat is en de mengkom met 6,7 liter een stuk groter is dan die van de Prospero. Wat ook meteen opvalt is de bouwkwaliteit van het apparaat en de bijgeleverde accessoires. Je ziet, en voelt, meteen dat je een kwaliteitsproduct hebt gekocht. Geluidsniveau is ook lager dan dat van de Prospero. Mocht je een keukenmachine met meer dan de gemiddelde kominhoud nodig hebben dan kan ik deze alleen maar aanraden!

Pluspunten

• solide apparaat
  • hoogwaadige afwerking
  • stevige accessoires
  • hoog vermogen van 1200W
  • volledig metalen mengkom

Minpunten

• heel groot apparaat
  • snoer zou iets langer mogen zijn

Acelya 16-05-2020

Top

Werkt zoals verwacht, zeer krachtig en makkelijk voor gebruik. Verder ziet het er ook mooi uit zoals in de plaatje.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Prijzig

Visitor 09-05-2020

Een mooie machine

Degelijke machine die uitstekend zowel brooddeeg als taartdeeg kneed en vleesbrood mengt in grote volumes. Makkelijk te reinigen en mooi design.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Voordelige koop,stevige metalen behuizing

Minpunten

• Staat soms wat te schudden bij steviger beslag.

S 09-05-2020

Kenwood KVL4100S

Super goede keukenmachine. Ik had hiervoor ook een Kenwood maar wat een verschil. Deze is groot, makkelijk te gebruiken, Uitstraling is ook geweldig. Doet wat een keukenmachine moet doen.

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk te reinigen
  • Betaalbaar

Minpunten

• Zwaar

ANDRE 14-04-2020

ROBUUST,STERK

Gekocht dankzij de goede reviews en ook de cash back actie was aantrekkelijk. Prachtig robuust en makkelijk machine in gebruik.
Voldoet aan alle verwachtingen die ik er van verwacht

Pluspunten

• DOET WAT HIJ MOET DOEN
  • GOEDE PRIJS VERHOUDING

Minpunten

• BEETJE LAWAAIERIG MAAR IS TE DOEN