Tefal Masterchef Pro Keukenmachine QB625D zilver - Reviews

6 liter
Aantal snelheden
Kleuren
zilver

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cher 23-09-2017 Product paar weken in bezit

Super product

Wat is dat een super product je kan er dus echt alles mee door dit product heb ik gewoon een hele grote keuken lijkt het wel ondanks dat het een groot product is vindt ik hem echt super alles gaat nu in een handomdraai

Beennie 22-09-2017 Product paar weken in bezit

Een echte alleskunner!

We hebben de Masterchef nu een week of 2, Maar we zijn er nu al superblij mee. Hij heeft echt alles wat je nodig hebt. Blenden, mixen, kneden. Je kan zelfs je eigen gehakt maken. Voor ons superhandig omdat wij veel met kipproducten werken waar niet zoveel variatie als met rund en varken is. We hebben er veel plezier van. Ik kan niets zeggen over andere keukenmachines maar deze is in ieder geval top.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • mooi design

Minpunten

• groot, je moet er wel de plaats voor hebben
  • Je moet het aluminiun wel goed schoonhouden

StH 24-07-2017 Product paar weken in bezit

Stevig mixen is geen probleem

Ik mocht de Tefal Masterchef Pro Keukenmachine QB625D zilver testen. Omdat dit een apparaat is dat je in het normale leven niet dagelijks gebruikt heb ik hem alleen in het weekend veelvuldig in kunnen zetten. Ik heb pizzadeeg, boterkoek en een pavlova gemaakt. Dit ging allemaal zonder moeite. Het is een stevige keukenmachine. Een groot voordeel is dat je bij heel veel recepten alles in de kom kunt gooien, die ruim en hoog is en de Tefal doet het zware werk voor je.

De kom en haken zijn heel glad afgewerkt waardoor ze makkelijk af te wassen zijn. De plastic afdekkap die heel handig is om de kom af te dekken onder het mixen is vergeleken met de rest van het apparaat wat goedkoop en is beschadigingsgevoelig. De blender heb ik nog niet uit kunnen testen.

Het RVS is erg mooi maar wel wat vlek en krasgevoelig, dit is natuurlijk inherent aan het materiaal en hier kies je wel of niet voor. De onderdelen zijn makkelijk te plaatsen en los te halen. Je moet wel echt plek hebben voor zo’n apparaat, hij neemt behoorlijk wat plek in beslag.

De aankomende weken gaan lekker worden, de weekenden ga ik flink aan de slag om de Tefal Masterchef Pro te testen en de resultaten op te eten!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Mixt stevig door

Minpunten

• Plastic afdekkap oogt goedkoop

Sharondbr 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer compleet uitgevoerd!

Hij stond al een poosje op mijn verlanglijstje, dus mijn verwachtingen waren hoog. De keukenmachine zelf, maar ook alle hulpstukken zijn stevig en duidelijk van een goede kwaliteit.
Mijn handmixer, blender en foodprocessor hebben plaatsgemaakt voor deze super complete keukenmachine.
Ik gebruik 'm zelf voornamelijk voor het maken van beslag, smoothies, sausen en koude soepen. Ik weet zeker dat ik er veel plezier van zal hebben.

Pluspunten

• Zeer compleet uitgevoerd
  • Handvatten aan beslagkom, handig!
  • Heel veel keuze in snelheden
  • Kap bij beslagkom tegen spatten
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Zwaar apparaat (vind ik niet erg)

Taartenmiep 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige machine

Ik heb deze machine mogen testen, en heb hem nu anderhalve week. De kom is geen 6 liter zoals bij de gegevens staat maar 5.5 l, en dan is hij echt tot aan het randje gevuld. De "werkbare" inhoud van de kom is tussen de 4,5 en 5 liter, wat flink is natuurlijk. De kom en de mengaccessoires kunnen in de vaatwasser, alle overige accessoires (vleesmolen/groentenslicer/blender) niet! Bijna alles is van roestvrijstaal, behalve de afdekplaatjes voor de vleesmolen en de blender zijn van goedkoop plastic, beetje jammer voor zo'n duur apparaat. De blender is sterk en hakt met gemak alles tot moes, ook ijsklontjes. Jammer is dat je de onderkant niet van de glazen beker kan halen, maakt hem lastig schoon te maken (oppassen voor de scherpe messen) en de beker is behoorlijk zwaar om te handelen. Het mengen van taartmix, slagroom, banketbakkersroom, deeg etc. is een eitje met deze stevige mixer. De vleesmolen en het gebruik hier van was voor mij nieuw, heb voor de eerste keer zelf gehakt gedraaid wat al een ervaring op zich was. Ging niet van een leien dakje, vlees en spek hoopte op en werd niet gemakkelijk door de gaatjes geperst. Kan niet zeggen of dat mijn onervarenheid is of de machine. Groenten in plakjes schaven of raspen is erg makkelijk met de bijbehorende accessoires, jammer dat de doorvoer van de groenten weer in een plastic buis moet, de caroteen in de wortel zorgde er voor dat het plastic meteen mooi oranje werd en door de lastige vorm is deze ook niet goed schoon te krijgen. Hier en daar is hij nu licht oranje gebleven. Qua geluid is hij prima, ook de blender is op een aanvaardbaar geluidsniveau. Hij is erg groot, bedenk wel waar je hem wilt/kan neerzetten :)

Pluspunten

• grote kom
  • sterk
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• ongelooflijk minime handleiding
  • niet demontabele blenderbeker
  • niet alles kan in vaatwasser

Ariane 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijk apparaat om netjes mee te werken

Zeer uitgebreid en luxe keukenmachine. Door de afdekking van de mengkan geen gespetter meer op je werkblad. Compleet met kneder, klopper en menger, deze zijn ook nog anders af te stellen zodat er nog beter gemengd kan worden. Verder mogelijkheid tot het maken van gehakt en worst, maar ook om groente klein te snijden. Compleet met blender.

Pluspunten

• grote mengkom van 5,5 liter
  • door deksel zeer schoon te werken
  • alle onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • zeer uitgebreide keukenmachine

Minpunten

• kan van blender is van glas, dus breekbaar
  • de onderkant van kan kan niet los,