Tefal Masterchef Pro Keukenmachine QB625D zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Masterchef Pro Keukenmachine QB625D zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Richard050175 01-10-2017

Helemaal compleet

Het apparaat zit in een grote doos, de toebehoren zitten in aparte dozen. Het apparaat neemt best wat ruimte in beslag op het aanrecht maar dat wordt beloond met het gemak qua toepassingen en mogelijkheden.
Het apparaat is gemakkelijk in bediening en het monteren van de kom gaat in een handomdraai.
Om gehakt te kunnen maken heb je een goede motor nodig waar dit apparaat gelukkig mee is uitgerust.
Een goede aanwinst voor de keuken!

Pluspunten

• Goede motor
  • Makkelijk in bediening
  • Veel accessoires
  • Weinig geluid

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

Erik010 30-09-2017

Complete keukenmachine

Bij het afleveren van dit product vertil je je bijna aan de doos. De masterchef is een kwalitatief hoogwaardig product met diverse functionaliteiten. Deze zijn eenvoudig op het masterchef te klikken. Ook is de schaal vast te draaien, waardoor deze niet los kan schieten. Zelf ben ik erg te spreken over de rasp en gehaktmolen mogelijkheden en de krachtige motor. Hij kan alle klussen met gemak aan. Ook ziet het er geweldig uit. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtige motor
  • Multifunctioneel
  • Compleet

Minpunten

• Zwaar

Marianne 29-09-2017

Tefal masterchef test appeltaart

Ik wilde deze machine heel graag uitproberen omdat mijn eigen keukenmachine aan vervanging toe is, nou dan komt er n megadoos je huis binnen... De keukenmachine ziet er prachtig en robuust uit, n aanwinst voor je keuken.
Nu het gebruik van de machine!
Appeltaart is n favoriet van onze familie, dus logisch dat ik deze als eerste wil maken met behulp van dit mooie apparaat
Eerst de deeghaak gekozen om de ingredienten goed door elkaar te kunnen kneden.
De ingredienten afgewogen en in de kom gedaan, machine met de functieknop (draaiknop 1-6) aangezet in de laagste stand en de bloem, ei, suiker, boter rustig door elkaar laten mengen, daarna wat sneller en nog wat sneller zo wat n mooi deeg is daar uitgekomen! (dat is bij mn eigen machine wel eens anders). Het deeg even in aluminiumfolie in de koelkast gelegd.
De appels geschild en alles klaar gemaakt om het bakblik te kunnen vullen.
Deeg verdeeld en je voelt gewoon dat t zich zo goed met elkaar gemengd heeft dat t n makkie is om het in het bakblik t verdelen. Op dit moment staat de appeltaart al n tijdje in de oven en het ruikt hier zooo lekker ..... Dat wordt smullen!

Pluspunten

• Blijft goed op zn plek staan tijdens t mixen

Yvonne 26-09-2017

Super machine

Ik heb de machine inmiddels een aantal dagen binnen maar ben er super blij mee. Het is ene hele degelijke keuken machine met een mooi design. Het RVS is er mooi en de matte gedeelte maakt het apparaat nog mooier. Daarnaast is het een zware machine maar zeker een mooie eye catcher op je aanrechtblad. Alleen het uitpakken al was een feestje.

Uiteindelijk aan de slag met het apparaat. De eerste keer in gebruik werd een heerlijke luchtige yoghurt cake. De kom is mooi groot waardoor de ingrediënten er prima in kunnen. Ook als je de machine aanzet is het fijn zo'n grote kom omdat het dan niet erg stuift. Er zit ook een deksel bij zodat dit natuurlijk altijd voorkomen kan worden mocht de kom voller zitten.
De deeghaak ook gebruikt voor broodbeslag. Ook dit werkt super goed en mengt de ingrediënten goed door elkaar.

De machine is qua geluid prima te doen. Natuurlijk hoor je het apparaat maar je kan nog prima een gesprek voeren bij het apparaat. Volgende keer ga ik zeker de blender proberen en ook nog gehakt zelf maken, ook deze losse onderdelen zijn zeer degelijk.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Geluid
  • Mixt alles goed
  • Veelzijdig

Marco Knies 25-09-2017

Sterk en robuust ontwerp

Mooi ontwerp, en heel compleet met vele mooie mogelijkheden.
Er zitten ook veel accessoires bij, waardoor het veel meer is dan een mixer.
Wat mij wel opviel bij kleinere recepten voor 2 of 3 personen er wel veel aan de rand van de bak blijft zitten, wat met een kleiner mixer makkelijker is.
Verder is het ontwerp zo mooi dat het een sieraad is voor op je keukenblad.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • kwaliteit product

Minpunten

• prijs
  • kleine porties moeilijk verwerkbaar

Vanessa44 25-09-2017

Vanessa44

Voldoet aan al mijn eisen. Mij man verraste mij met deze keukenmachine, ik kon mijn ogen niet geloven over hoeveel accessoires er bij zaten. Ik hou enorm van koken en heb hem al flink gebruikt, pizza's maak ik nu met enorm veel plezier, even tussendoor een smoothie is ook geen probleem meer. Ik heb nog een enorme klus te gaan om alle bij behorende accessoires uit te testen, maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen de komende tijd.
Voor mij is dit een genot in de keuken, missstaat zeker niet. Er zit ook een kookboekje waar wat leuke recepten in staan. duidelijke beschrijvingen erbij en welke spullen je ervoor moet gebruiken, echt een toppertje dit apparaat

Pluspunten

• mogelijkheden
  • degelijk

Minpunten

• prijs

Cher 23-09-2017

Super product

Wat is dat een super product je kan er dus echt alles mee door dit product heb ik gewoon een hele grote keuken lijkt het wel ondanks dat het een groot product is vindt ik hem echt super alles gaat nu in een handomdraai

Beennie 22-09-2017

Een echte alleskunner!

We hebben de Masterchef nu een week of 2, Maar we zijn er nu al superblij mee. Hij heeft echt alles wat je nodig hebt. Blenden, mixen, kneden. Je kan zelfs je eigen gehakt maken. Voor ons superhandig omdat wij veel met kipproducten werken waar niet zoveel variatie als met rund en varken is. We hebben er veel plezier van. Ik kan niets zeggen over andere keukenmachines maar deze is in ieder geval top.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • mooi design

Minpunten

• groot, je moet er wel de plaats voor hebben
  • Je moet het aluminiun wel goed schoonhouden

StH 24-07-2017

Stevig mixen is geen probleem

Ik mocht de Tefal Masterchef Pro Keukenmachine QB625D zilver testen. Omdat dit een apparaat is dat je in het normale leven niet dagelijks gebruikt heb ik hem alleen in het weekend veelvuldig in kunnen zetten. Ik heb pizzadeeg, boterkoek en een pavlova gemaakt. Dit ging allemaal zonder moeite. Het is een stevige keukenmachine. Een groot voordeel is dat je bij heel veel recepten alles in de kom kunt gooien, die ruim en hoog is en de Tefal doet het zware werk voor je.

De kom en haken zijn heel glad afgewerkt waardoor ze makkelijk af te wassen zijn. De plastic afdekkap die heel handig is om de kom af te dekken onder het mixen is vergeleken met de rest van het apparaat wat goedkoop en is beschadigingsgevoelig. De blender heb ik nog niet uit kunnen testen.

Het RVS is erg mooi maar wel wat vlek en krasgevoelig, dit is natuurlijk inherent aan het materiaal en hier kies je wel of niet voor. De onderdelen zijn makkelijk te plaatsen en los te halen. Je moet wel echt plek hebben voor zo’n apparaat, hij neemt behoorlijk wat plek in beslag.

De aankomende weken gaan lekker worden, de weekenden ga ik flink aan de slag om de Tefal Masterchef Pro te testen en de resultaten op te eten!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Mixt stevig door

Minpunten

• Plastic afdekkap oogt goedkoop

Sharondbr 19-07-2017

Zeer compleet uitgevoerd!

Hij stond al een poosje op mijn verlanglijstje, dus mijn verwachtingen waren hoog. De keukenmachine zelf, maar ook alle hulpstukken zijn stevig en duidelijk van een goede kwaliteit.
Mijn handmixer, blender en foodprocessor hebben plaatsgemaakt voor deze super complete keukenmachine.
Ik gebruik 'm zelf voornamelijk voor het maken van beslag, smoothies, sausen en koude soepen. Ik weet zeker dat ik er veel plezier van zal hebben.

Pluspunten

• Zeer compleet uitgevoerd
  • Handvatten aan beslagkom, handig!
  • Heel veel keuze in snelheden
  • Kap bij beslagkom tegen spatten
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Zwaar apparaat (vind ik niet erg)

Taartenmiep 18-07-2017

Veelzijdige machine

Ik heb deze machine mogen testen, en heb hem nu anderhalve week. De kom is geen 6 liter zoals bij de gegevens staat maar 5.5 l, en dan is hij echt tot aan het randje gevuld. De "werkbare" inhoud van de kom is tussen de 4,5 en 5 liter, wat flink is natuurlijk. De kom en de mengaccessoires kunnen in de vaatwasser, alle overige accessoires (vleesmolen/groentenslicer/blender) niet! Bijna alles is van roestvrijstaal, behalve de afdekplaatjes voor de vleesmolen en de blender zijn van goedkoop plastic, beetje jammer voor zo'n duur apparaat. De blender is sterk en hakt met gemak alles tot moes, ook ijsklontjes. Jammer is dat je de onderkant niet van de glazen beker kan halen, maakt hem lastig schoon te maken (oppassen voor de scherpe messen) en de beker is behoorlijk zwaar om te handelen. Het mengen van taartmix, slagroom, banketbakkersroom, deeg etc. is een eitje met deze stevige mixer. De vleesmolen en het gebruik hier van was voor mij nieuw, heb voor de eerste keer zelf gehakt gedraaid wat al een ervaring op zich was. Ging niet van een leien dakje, vlees en spek hoopte op en werd niet gemakkelijk door de gaatjes geperst. Kan niet zeggen of dat mijn onervarenheid is of de machine. Groenten in plakjes schaven of raspen is erg makkelijk met de bijbehorende accessoires, jammer dat de doorvoer van de groenten weer in een plastic buis moet, de caroteen in de wortel zorgde er voor dat het plastic meteen mooi oranje werd en door de lastige vorm is deze ook niet goed schoon te krijgen. Hier en daar is hij nu licht oranje gebleven. Qua geluid is hij prima, ook de blender is op een aanvaardbaar geluidsniveau. Hij is erg groot, bedenk wel waar je hem wilt/kan neerzetten :)

Pluspunten

• grote kom
  • sterk
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• ongelooflijk minime handleiding
  • niet demontabele blenderbeker
  • niet alles kan in vaatwasser

Ariane 15-07-2017

heerlijk apparaat om netjes mee te werken

Zeer uitgebreid en luxe keukenmachine. Door de afdekking van de mengkan geen gespetter meer op je werkblad. Compleet met kneder, klopper en menger, deze zijn ook nog anders af te stellen zodat er nog beter gemengd kan worden. Verder mogelijkheid tot het maken van gehakt en worst, maar ook om groente klein te snijden. Compleet met blender.

Pluspunten

• grote mengkom van 5,5 liter
  • door deksel zeer schoon te werken
  • alle onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • zeer uitgebreide keukenmachine

Minpunten

• kan van blender is van glas, dus breekbaar
  • de onderkant van kan kan niet los,