Tefal DoubleForce Pro DO824H grijs, zilver - Reviews

Inhoud kom
3 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Tabdbr 08-10-2017 Product paar weken in bezit

Veilig, veelzijdig

Onzettend veel mogelijkheden, goed op te ruimen, krachtig apparaat. Soms iets te krachtig omdat ingrediënten aan de rand van de kom blijven hangen en de messen eroverheen draaien. Maar bv het maken van meel van hazelnoten werkt echt perfect in de kleine hakker. Kneden valt mij tegen, daar zou ik dit apparaat niet voor kiezen. Maar de blender werkt fijn en het malen van ingrediënten ook. Ik vind het ook een mooie prijs kwaliteitverhouding. Ik heb nog niet alle onderdelen geprobeerd, maar dat is meestal bij keukenapparaten dat je de meestvoorkomende gebruikt. Fijn extra aan dit apparaat is de citruspers. Ook zijn de onderdelen eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Veel onderdelen
  • Krachtige motor
  • Veilig apparaat

Minpunten

• Kneden
  • Beperkte handleiding

annebos 06-10-2017 Product paar weken in bezit

goed apparaat en eenvoudig in gebruik

Ik wilde graag een keukenmachine aafnschaffen omdat ik graag in de keuken sta.
Het product is wat ik ervan gehoopt had.
Ik vind het een mooi design maar erg groot op het aanrechblad, het neemt veel ruimte in beslag dat vind ik jammer.
Het is eenvoudig te gebruiken en goed schoon te maken. Er zitten veel extra's, die handig zijn om te snijden.
Dit product zou ik wel aan kunnen raden.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken

Minpunten

• groot apparaat

Donna 01-10-2017 Product paar weken in bezit

Tefal double force

Ik ben gevallen voor de veelzijdigheid van dit apparaat. En ben daar zeker niet in telleurgesteld. Het idee dat je alle andere apparaten eigenlijk weg kan doen en vervangen door een goeie leek me fijn. Het is inderdaad waar (zoals onderin gelezen) dat je wel plek moet hebben om alles onderdelen te kunnen opbergen, want dat zijn er een hoop. Dat is dan ook wel het enige minpuntje die ik kan bedenken.
De motor is super krachtig naar mijn idee, heb geen apparaat ooit in huis gehad die zo snel alles fijn heeft als deze. Shakes, kruiden, noten, babyhapjes, zijn hier dagelijks aan de orde en gaat letterlijk in een handomdraai. Deeg heb ik nog niet uitgetest, grijp toch heel snel naar mn vertrouwde apparaat maar zal m zeker keer uitproberen. Rasp en perser en ook dat kleine vermalertje (heb er even geen juiste benaming voor) heel fijn! Ik ga even verder met de verse lasagna, waar ik de uitjes en knoflook alvast even heb vermalen. Zie foto.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Krachtig
  • Mooi apparaat

Chris1984 01-10-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, genoeg met veel extra's

Ik heb dit apparaat aangeschaft om te gebruiken voor mijn werk. Ik werk namelijk als zelfstandige. Het apparaat ziet er bij verwijderen van de verpakking mooi en degelijk uit ,hij staat zeker erg mooi in de keuken.

De reden dat ik voor deze machine heb gekozen
Is dat je een keukenmachine en een blender op het zelfde onderstel kunt gebruiken, dat leek mij erg handig en ruimte besparend.
Tot nu toe heb ik de keukenmachine onder andere gebruikt om verschillende groenten te raspen en snijden en om noten fijn te malen.
Ik heb hem gebruikt ook sappen te persen (dit vind ik ook erg handig dat dit hierop kan)
je kunt hem ook gebruiken om koffiebonen te malen en kruiden te hakken en deeg te kneden al denk ik dat een flink deeg te zwaar is voor deze machine.
Het blender deel heb ik ook gebruikt, tot nu toe om smoothies en milkshakes mee te maken.
De machine is voor alledaags gebruik wel krachtig genoeg, voor echt professioneel werk of wat zwaarder werk is hij niet krachtig genoeg.
De machine is makkelijk om te gebruiken, je kunt hem meteen gebruiken zonder eerst uitgebreid de beschrijving te lezen. Al kan dat natuurlijk nooit kwaad. Er zitten heel veel losse onderdelen en accessoires bij wat natuurlijk fijn is maar je moet dit wel allemaal opbergen...
Al met al vind ik het een mooie strakke machine met veel opties, hij kan veel apparaten in de keuken vervangen. Ik vind hem de prijs wel waard en zou hem ook aanbevelen aan mensen die op zoek zijn naar een keukenmachine. Mocht je echt een krachtpatser zoeken dan moet je misschien op zoek naar een andere machine.

• Vele accessoires

Minpunten

• Je moet alle accessoires wel kwijt kunnen
  • Niet altijd voldoende krachtig

ikagami 30-09-2017 Product paar weken in bezit

grote maar niet zo krachtige keukenmachine

Als je vaak kookt en alleen verse producten gebruikt, dan is een goede keukenmachine onontbeerlijk.
Ik had dan ook grote verwachtingen van deze machine waarvan ik hoopte dat hij veel werk uit handen zou nemen.

De machine komt in een grote doos met veel plastic assesoires. Alles is zo groot dat je een aparte keukenkast nodig hebt om de spullen op te bergen. De messen zijn zo scherp dat ik ondanks de waarschuwing in de manual bij het uitpakken mijn duim openhaalde.

De machine is helaas veel beperkter dan ik dacht en achteraf ben je veel tijd met schoonmaken.
Ik had gehoopt alles te kunnen doen met deze machine maar zaken als deeg maken bijvoorbeeld lukt niet.
Een kan vol fruit bv appel fijn malen gaat niet. Door de kracht vd motor wordt het fruit tegen de rand vd kam gedrukt.

Ik heb sinaasappelen geperst, smoothies gemaakt en soep. Dat gaat perfect hoewel mijn staafmixer sneller door een pan soep gaat en makkelijker schoon te maken is

de machine is erg groot en neemt een prominente plaats in op je aanrecht. Alle accesoires zijn van plastic. Jammer dat de kan niet van glad is. Het moet over de jaren maar blijken dit mooi blijft.
De machine is verder makkelijk in gebruik. 1 draaiknop met voor de diverse snelheden en meer is er niet. De citruspers is erg onhandig omdat er geen opvangbak is.

Ik ben niet te spreken over de kracht van dit apparaat. deeg lukt niet. Een mengbeker vol appel is alleen onderin gemalen.

Pluspunten

• grote kan
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• maakt veek lawaai
  • niet zo krachtig
  • citruspers erg inhandig

Erik Smits 30-09-2017 Product paar weken in bezit

Roboest maar gemixte gevoelens

Ik heb sinds 3 weken een Tefal Doubleforce Food processor in huis en dus wordt het tijd voor een review;

Zoals de titel als zegt, Roboest maar gemixte gevoelens....

Laten we bij het begin beginnen, de Tefal komt met een hele doos met assecoires wat in het eerste oog een goed punt is. Na 3 weken gebruiken kan ik je vertellen dat ik ongeveer 25% van deze heb gebruik. Ik had de verwachting dat ik dit allemaal uit zou proberen maar als een simpele kok heb je eigenlijk alleen de blender + mixer nodig. Doordat wij geen vaatwasser hebben gebruik ik altijd dezelfde assecoires omdat het schoonmaken van alle losse onderdelen tijd rovent is. Ik kan er wel bij zeggen dat het apparaat van uitstekende kwaliteit is, makkelijk in gebruik en als je zoals Gorden Ramsey wilt koken dit zeker mogelijk is!

Pluspunten

• Roboest
  • Veelzijdig

Minpunten

• Duur
  • Veel (kleine) onderdelen