KitchenAid Artisan oranje

Bekijk 17 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid Artisan oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

m*********@m****** 19-12-2021

Kitchenaid artisan vulkaanzwart 4,8 liter
Super fijn apparaat.
Erg zwaar dus wel fijn als hij op je aanrecht kan blijven staan. Maar omdat hij zo mooi is wil ik hem ook niet in een kast zetten.
Staat super stevig.
Mixen en kneden gaat geweldig goed.
Wel in het begin even met de stelschroef het apparaat goed afstellen.

Peter 08-01-2021

Slecht gebouwd, niet geschikt.

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

Slecht gemaakt hypeding. Draait kapot op brood, kan geen enkel deeg aan dat wat steviger is. Draait kloppers kapot. Miskoop

Pluspunten

• Kleur

Minpunten

• Gammel
  • Draait zichzelf stuk

D S 15-12-2019

Kitchenaid Artisan 175 appelrood

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

Het is heel mooi en hierdoor kan het blijven staan in de keuken.
Mixer werkt goed. Verbruikt weinig electriciteit omdat het vermogen 300 Watt is.

Pluspunten

• mooi
  • werkt goed
  • niet te groot, gewicht valt ook mee

Peter 18-08-2019

Dure miskoop als je brood wilt maken

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

Wij hebben bijna een jaar een paarse kitchenaid staan, klein model. Dat ding blijkt volstrekt ONgeschikt voor brooddeeg. Hij danst letterlijk van de aanrecht af met een fatsoenlijk deeg (goed vasthouden tegen dat geweld in), de speling tussen kop en standaard is extreem, het ding lijkt langzaam maar zeker uit elkaar te trekken. De kop springt alle kanten op. De deeghaak probeert zich in de kom te werken. Leuk voor slagroom, maar niet voor iets zwaarder werk. De bouwkwaliteit is ronduit beroerd met dat lichtmetaal.
Hij is al een keer terug geweest omdat de (slecht bevestigde) pen er uit liep, maar de speling op de verbinding wordt met elk brood erger. Mijn vrouw is inmiddels van mening dat het een volstrekt gemankeerd wanproduct is, opgekleurd voor televisie, maar niet gemaakt om te gebruiken.

Pluspunten

• Mooi in de keuken

Minpunten

• Rammelt al snel uit elkaar
  • Niet geschikt voor een stevig deeg
  • Slechte bouwkwaliteit

Marleen 06-04-2018

Mooie en krachtige aanwinst

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

Wat een geweldig apparaat, qua vormgeving een sieraad op het aanrecht, en wat een kracht! Ik ben er zeer tevreden over. Zowel voor brood, cake, desserts, maakt niet uit. Met de diverse assesoires geen probleem. Ik heb hem gekocht voor het mixen en mengen, maar heb nu al de ijsmaker erbij gekocht. In de toekomst wil ik meerdere assesoires bij gaan kopen, omdat het zo fantastisch werkt. Zoals bv de citruspers, foodprocessor en pastamaker. Geen goedkope aankoop, maar zo de moeite waard, een brok degelijkheid.

Pluspunten

• Kracht
  • Uitstraling
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Prijs, maar is het zeker waard

Mariianne 20-10-2017

Zeer veelzijdige machine

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

Prachtige robuuste machine, die een mooie vaste plek nodig heeft in de keuken. Er zit een mooie kom van 4,8 liter en een kom van 3 liter bij. Handig als je bv. twee beslagsoorten nodig hebt. Het schenkschild ligt er los op, dus simpel erop en eraf. Zeer eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken. Zwaar deeg is een eitje voor deze machine. Vandaag een prachtig bierbrood gemaakt.

Pluspunten

• twee mengkommen
  • sterk
  • eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk

Gira 07-10-2017

Super fijn kitchenAid!!

Geschreven voor: KitchenAid Artisan zwart

Super fijn apparaat, vooral voor het zware werk, wat een gewone mixer niet kan!
Zeer fraaie uitstraling...
Wel lomp/ groot; neemt n hoop plek in beslag. Maar dat heb ik er graag voor over; heb nog nooit zo’n fijn apparaat gehad!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Werkt heel fijn

Minpunten

• Beetje lomp/groot

kokkie 16-05-2017

KitchenAid Artisan sterkste, stilste, zwaarste, mooiste.

Geschreven voor: KitchenAid Artisan

KitchenAid Artisan mixer is de stilste, krachtigste, heeft de meeste mogelijkheden, vind ik de mooiste. kies je favoriete kleur, en accessoires, m.n. de roomijsmaker kan ik je aanbevelen.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• zwaar
  • kostbaar (niet duur)