Bosch MUM9YT5S24

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM9YT5S24 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tasos 06-01-2020

Very good quality and robust

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

The food processor is very robust and powerful. It does not move at all, even if you make the hardest dough. The quality is excellent. All the accessories can be easily washed in washing machine.

chridio 01-01-2020

keuken machine

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

ik heb een MUM9YT5S24 OptiMUM gekocht vanwege zijn sterke motor een robuuste behuizing en niet een plastic kom maar een rvs kom. de machine is gemakkelijk en veelzijdig in gebruik.
alle optie hebben een kleur code wat gemakkelijk wordt gemaakt waar je ze moet bevestigen
reinigen is een gemak en snel gedaan en de meeste zijn dan ook vaatwasser bestendig
hulpstukken kun je naderhand nog bijbestellen indien je deze opties wilt
enkele taarten en broden zijn al gemixt zonder enige problemen
kortom een echte hulp in het kook /bak plezier waar je jaren plezier aan hebt zonder je zorgen te maken

Pluspunten

• robuust en weg gewerkte stekker
  • rvs kom
  • voor kneden / mixen / shakes / smoothies
  • gemmakelijk in gebruik
  • goed te reinigen

Carmen 22-12-2019

Solide Machine

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Na lang twijfelen tussen MUM5 en MUM9 toch besloten voor de MUM9 te gaan. De eerste indruk was boven verwachting! De hele machine is van metaal en dus erg stevig en solide. Ook de stevige degen kneed hij gemakkelijk. De machine is veelzijdig. Nog nooit zo'n sterke citruspers gehad! Hoge prijs, maar maakt het zeker waar! Het enige jammere is, in dit model geen weegschaal ingebouwd.

Pluspunten

• Robuust
  • Krachtig
  • Veel accessoires
  • Geen moeite met stevig deeg

Minpunten

• Geen weegschaal
  • Redelijk aan de prijs

Ruighoven 13-12-2019

Zeer veelzijdige degelijke keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Deze keukenmachine MUM9YT6S24/01 net een week in bezit. Een geweldige solide en veelzijdige machine die doet waar je hem voor hebt gekocht. De grote hoeveelheid diverse hulpstukken maken het werken met deze machine een waar feestje.
Een absolute aanrader!!

Pluspunten

• degelijkheid
  • veelzijdigheid

Minpunten

• door gewicht; solide maar moeilijker verplaatsbaar

Li 31-10-2019

good product

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Works quite well with strong power. Enough for family use.
Tried dough mix and vegetable chopper, good.
Egg white mix works good.
if there is a measure device instead of optimal timing will be better

Pluspunten

• strong power
  • functional work

Minpunten

• no meat grinder included
  • no measure device

Johan Lippens 30-10-2019

Oog en zinnen strelend

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Een prachtig apparaat waar je in no time een ontbijt, lunch of diner mee kunt bereiden. Door de ingebouwde weegschaal zit je niet te klungelen met andere bakjes en schaaltjes. Je kunt de machine het werk laten doen terwijl jij iets anders doet door de bereidingssensor die zelf bepaald wanneer beslag, deeg, eiwitten, slagroom enz de juiste consistentie hebben.
Ik ben zeer enthousiast

Pluspunten

• prachtig design
  • bereidingssensor
  • krachtige machine
  • 5,5 liter kom
  • zowel kneed-/mixkom als snij-/blendkom

Minpunten

• de weegschaal is soms niet helemaal exact
  • geen opberger voor messen en accessoires

Alex 20-10-2019

Awesome kitchen machine. The best I could imagine

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

I bought it several months ago and it never let me down! In addition I bought a Blender for it and a grater for french fries. That's it!
It holds its position at a table like a king, it's very easy to operate and I can wash almost everything in dish washer (apart from the machine itself :( ) which is great!
I find it strange that when you use blender or food processor (each is attached at the top of the machine) then the lower part in the steel bowl is also operating. But well - doesn't hurt.
Sensor controls get enabled when you clean them - that's probably the only downside I can imagine.

Review 01-07-2019:
It's a great kitchen machine. As soon as you understand Bosch model numbering schema (which is confusing overall!) and buy a machine for yourself, then buy all missing details (ie. I also wanted blender) - then you are all set and a great pleasure starts.
Cooking is a walk, then washing in a dishwasher and that's it!. Nice and cool.
Some parts, though, like blender disassembling, are quite challenging - you need to have strong hands and fingers

Pluspunten

• look
  • functionality
  • dish-washer suitable

Minpunten

• sensor controls get enabled when you clean them

Ben 19-10-2019

Geweldig product

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Ik heb meerdere mixers gebruikt maar dit is absoluut de beste!
De ingebouwde weegschaal, timer en kneedsensor zijn erg handig.
De andere extra accessoires zijn ook zeker niet overbodig!

Svitlana 22-06-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Eerst een hele goedkoop ander merk gekocht, maar omdat wij deze bijna dagelijks gebruiken werd slijtage al snel merkbaar.
Daarom verder onderzoek gedaan en bij deze uitgekomen. Is duidelijk van ander kaliber.
Eerste indrukken zijn heel goed. Verassend hoe goed de brooddeeg sensor werkt.
Ik denk dat het "planetaire" draaien van de klopper een heel sterk punt is van Bosch. De klopper pakt heel goed de randen in de kom.
Jammer dat er geen blender bij zat. Dus deze maar snel nog erbij gekocht, dan is dat pijnpunt ook weggenomen.
Moet wel nog beetje wennen aan het monteren van de deeghaak/klopper, dat is bij andere merken vaak een soort bajonet sluiting wat in eerste instantie gemakkelijker werkt.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • grote mengkom
  • sterke motor
  • "planetaire" werking

Minpunten

• geen blender
  • standaard geen recepten boekje
  • monteren klopper heeft wel beetje gewenning nodig

P.van Boom 31-01-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Deze machine werkt erg fijn, heeft uitgebreide mogelijkheden, een grote mengkom en is erg stabiel. Mixen, kneden en snijden gaat erg goed en de machine is makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Mooie en strakke vormgeving. Dit is een aanwinst in de keuken. De machine is wel wat duur in aanschaf maar veel andere machines zijn nu overbodig geworden.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • uitgebreide mogelijkheden
  • stabiel
  • grote mengkom

Minpunten

• blender moet apart aangeschaft worden

Cornel 01-01-2019

Nice, sturdy mixer

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

I wanted a sturdy mixed for heavy dough processing but also some extra accessories for vegetable processing. This mixer was one of the more expensive ones but I think I made the right choice. I mixed 2 Kg of dough for a bread-like cake and it did the job great. 30 minutes of mixing no problem. It also was barely moving(cheap mixers tent to move a lot).

The only thing I am a bit worried about it that the motor was making some small sparks at the back(though internally, not outside). I read online that it's normal for the first few usages but we will see if it goes away!

Pluspunten

• sturdy
  • powerful
  • retractable cord
  • good quality accesories

Minpunten

• spaks at the motor
  • expensive

J.C 20-12-2018

Bosch Keukenmachine VEELZIJDIG!

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Na veel vergelijk deze keukenmachine gekocht, we zijn superblij!! Veelzijdig, gemakkelijk in gebruik, en onderhoud en zeer, maar dan ook zeer krachtig!. we hebben ook een blender optie erbij gekocht, werkt fantastisch. Op de verlanglijst staan nog een paar accessoires, zoals de veggielove-schredder en de vleesmolen....kan niet wachten om weer een prachtige taart of een brood te maken, ieder geval met onze "MUM"te werken.....

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • sterke moter
  • maakt niet veel lawaai
  • veel accessoires te verkrijgen
  • gebruiks vriendelijk

Minpunten

• iets groter dan gemiddelde keukenmachine
  • prijs

Bosch optimum 20-11-2018

Goede solide apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Zeer tevreden over deze apparaat, groot inhoud en met de sensorfunctie helemaal top, maakt deeg voorbereiding zeer makkelijk en met een zeer goed resultaat

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Sensor werkt perfect
  • Veel accessoires
  • Weinig geluid
  • Krachtige motor

Remco 16-11-2018

Krachtig met strakke vormgeving

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Ik werk als chef-kok in een lunchroom, dus ik gebruik regelmatig keukenmachines van verschillende merken. Onlangs de Bosch MUM9YT5S24 in gebruik genomen. Ten eerste is het apparaat heel strak vormgegeven dankzij de keuze in materialen en kleuren. Het apparaat is daardoor ook erg stevig. Je zult niet zomaar een onderdeel kapot laten vallen. Je moet zelfs wat moeite doen om de verschillende onderdelen op en af te krijgen, maar dat is beter dan dat het te makkelijk gaat. Met name de deegfunctie en snijfuncties worden hier veel gebruikt. Het is ideaal om pizzadeeg te laten kneden terwijl je je ondertussen op iets anders richt. Alle onderdelen en functies werken uitstekend. Je kunt bijvoorbeeld ook specifiek kiezen om slagroom op te kloppen, wat het apparaat vervolgens perfect doet met behulp van een sensor.

Pluspunten

• Stevig
  • Krachtig
  • Strak vormgegeven
  • Veel functies

Minpunten

• De blender zit er niet standaard bij

Hai 29-05-2018

MUM9YT5S24

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Ik heb gekozen voor de Bosch MUM9YT5S24 omdat het een compleet apparaat is en de machine een grotere hoeveelheid deeg kan verwerken t.o.v. andere vergelijkbare apparaten. De extra functie (sensor) werkt perfect. Meer mogelijkheden dan de MUM die ik voorheen had!

Pluspunten

• krachtige motor
  • extra functies sensor control

Johanna 27-12-2017

Een degelijke en robuuste keuken machine

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Na ons op internet goed geïnformeerd te hebben is onze keuze gevallen op de Bosch MUM9YT5S24 keukenmachine. Een aantal zaken die in de keuze doorslaggevend zijn geweest zijn: degelijkheid, sterkte van de motor, inhoud en vormgeving van de kom plaatsing van het handvat, eenvoud in de bediening, aanwezigheid van geautomatiseerd programma, volledigheid in de uitrusting van de machine.
We willen de machine gebruiken voor het zelf bakken van brood en ander gebak, voor het verwerken van groente en fruit uit onze tuin. Doel is een intensief gebruik.
De machine is goed verpakt naar ons verzonden, al in het eerste weekend is hij bij het bereiden van een uitgebreid (veganistisch) diner intensief gebruikt. De machine genereert een prachtig, luchtig deeg, doet zijn werk uitstekend bij het snijden van verse groente zoals aardappelen, wortelen, ui en ook bij het vermalen van alle soorten noten. De opening voor het invoeren van de groente is ruim genoeg. Bij snijden en hakken blijft er weinig restant over boven het mes en blijft de machine stabiel zijn plaats behouden tijdens functioneren ook wanneer hij zwaar werk moet verzetten. Het geproduceerde geluid is dat van een stevige machine die zijn werk aankan. Het monteren van de diverse hulpstukken en elementen moet je even goed doorlezen in de handleiding en is dan prima en gemakkelijk uit te voeren. Na gebruik is het reinigen van de machine geen ingewikkeld karwei, de kneedhaken, garde en messen zijn goed uitneembaar en goed schoon te maken.
De machine is niet goedkoop en voor de aanschaf moesten we wel even over een drempel heenstappen, het lijkt een zeer goede keuze te zijn geweest, we verwachten ook in de toekomst veel gebruiksplezier van deze machine te hebben die bij ons een vaste plek krijgt, gebruiksklaar op het aanrecht van onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• deegkneder en multimixer ineen
  • grote beslagkom

Y TANG 19-06-2017

Easy to use, quiet, stable

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

It is useful to knead a dough for bread, noodle, very stable, and quiet enough for a 1600w machine. And I also use the other attachment a lot, like juicer.

monique 29-12-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9YT5S24

Dit is een geweldig apparaat en raad ik iedereen aan, makkelijk in gebruik super design en met zoveel toebehoren heb je niks anders meer nodig. Scheelt een hoop kastruimte.

Pluspunten

• mooi
  • makkelijk in gebruik
  • veel toebehoren
  • minimaal geluid
  • uit te breiden