Bosch MUM9Y35S12 zwart, aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM9Y35S12 zwart, aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mieke 11-01-2020

geweldig keukenmachine

mijn broodmachine en mixer kunnen in de kast blijven, dit is geweldig . Alles ineen en ook nog weinig geluid!

Pluspunten

• heel fijn voor zelf brood te maken
  • smooties gaat ook helemaal geweldig

Minpunten

• zwaar, beste op een vaste plek zetten

Floris 27-11-2019

Prachtig apparaat, zware kwaliteit

Je merkt dat je een kwalitatief goed apparaat in huis hebt. Stevig aluminium behuizing, staat stabiel op het aanrecht door de zuignappen en heeft een sterke motor die weinig herrie produceert. Tevens nog een snij/rasp/citruspers apparaat en een blender erbij gekocht. Het koppelen van deze hulpstukken en de kneedhaken aan de machine vraagt enige oefening, maar dan zitten ze er ook stevig op. Het resultaat van de blender valt een beetje tegen, onderin de blender wordt het eten goed fijn gesneden, bovenin de blender blijven grote brokken zitten, deze komen niet in contact met de snijmessen onderin de blender. Het snij/rasp apparaat werkt prima, je kunt in no-time je groenten snijden. Onderdelen zijn ook goed schoon te maken. Het is een vrij prijzige keukenmachine, maar hij is het waard.

Pluspunten

• zware kwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• prijzig
  • koppelen hulpstukken

kim 18-10-2019

WAT EEN POWER

Ik had al eerder een keukenmachine, maar ik miste kracht. ik kwam uit op deze bosch met 1500. ijklontjes breken gaat met zo'n gemak, ik kan heerlijk ijs maken met bevroren fruit. De blender heeft ook een lekker groot formaat. een cake moet ik nog bakken , want ik heb deze keueken machine maar nog net in mijn bezit. Maar ben al zeer onder de indruk. De vormgeving vind ik ook mooi. Hij staat mooi in de keuken. Ik las bij andere revieuws dat deze keuken machine zwaar is. nou mijn vorige was veel zwaarder. ik was juist verrast hoe licht deze aanvoelde.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtig

Kirsty 04-01-2019

Mooie zware stabiele machine

Ik heb deze machine speciaal gekozen voor het kneden van brooddeeg, allerlei testen bekeken en nu de machine binnen is denk ik dat ik echt de juiste keuze gemaakt heb, ben er heel blij mee.

Pluspunten

• stabiliteit machine
  • constante snelheid

Meisjesmam 15-12-2018

Degelijke en stevige en complete hulp voor in de keuken

Het apparaat ziet er degelijk uit, mooie vormgeving en goede materiaal keuze.
We gebruiken hem dagelijks, zowel voor brood, groente snijden als de blender, alles is al vaker dan 1keer gebruik in de 2 weken dat hij hier in huis is.

Hij is eenvoudig in gebruik en doet zeker wat hij moet doen en nét dat beetje extra. Zo hoef ik niet meer met een spatel de ingrediënten naar beneden te drukken hij neemt alles uit zichzelf mee in de mengkom. Ook de grootte van de mengkom is ideaal voor een groot gezin (6personen) wat zin heeft in pannenkoeken bijvoorbeeld

ZOALS ik hem nu beoordeel mag hij de komende jaren zeker blijven!

Pluspunten

• Blijft goed staan
  • Grote mengkom
  • Goede messen
  • Mengt álles zonder extra werk
  • Geen gesputter door de afdekkap

Minpunten

• Geen idee tot nu toe

Fadik 16-11-2018

Geweldig

Uiterst geschikt voor de Turkse keuken en is handig voor zwaar deegwerk dankzij zijn krachtige 1500 watt bosch motor. Uiterlijk ziet er goed uit.

Pluspunten

• Elegant design
  • Krachtige motor 1500watt
  • Accessoires makkelijk te monteren door kleurcode
  • Verwerkt tot 1,5 kg deeg

Minpunten

• Zwaar moeilijk te verplaatsen
  • Snoer moet je handmatig zelf in duwen

Anni 28-06-2018

Past in iedere keuken

Handig apparaat, ook voor de niet professionele kok. Mooie vormgeving, makkelijke bediening, werkt perfect. Optioneel veel accessoires!

Pluspunten

• goed te reinigen

Minpunten

• gewicht, maar stabiel

Diana 23-06-2018

MUM9Y35S12

Ik was opzoek naar een nieuwe keukenmachine toen ik deze in de winkel zag staan. Thuis op internet nog een rondgekeken, verschillende merken en modellen vergeleken, ook op verschillende sites devies gelezen, en deze kwam voor mij als beste naar voren. Ondanks de prijs, die ik toch wat aan de hoge kant vond toch gekocht. de volgende dag gelijk brooddeeg gemaakt en zelfs dat vond ik al aangenaam qua geluid en het gemak van het apparaat. een lust voor het oog en in een handomdraai kan iedereen de mooiste creaties maken.

Pluspunten

• stevigheid
  • weinig geluid
  • krachtige motor
  • mooi design (als je van een strak model houdt)
  • onderdelen vaatwasbestendig

Minpunten

• prijs ligt aan de hoge kant

Johannes 22-06-2018

Keukenmachines Bosch MUM9Y35S12

Na een kapotte keukenmachine (AEG) de Keukenmachines Bosch MUM9Y35S12 gekocht. Prima machine die vooral gebruikt wordt voor deeg kneden. Met gemak deeg voor twee broden in één keer kneden. Machine maakt weinig lawaai in vergelijk met de vorige. Makkelijk te bedienen en schoon te maken een aanrader.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil
  • Handig in gebruik
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Veel mogelijkheden

Mahmoud 10-06-2018

Bosch

De produkten van Bosch zijn de beste ter wereld ,vind ik.
Ik houd van Gemany en de merken daar echt heel goed staan.

Angelika 02-06-2018

Krachtige mixer en blender, professionele kwaliteit

Ik heb voor deze mixer/blender combinatie gekozen omdat het van een goede merk is, de kom en groot volumen heeft, een spat deksel erbij is en een grote blender daarnaast. Werkt prima, is heel krachtig, mengt heel goed en snel. Moeilijk is alleen de schoonmaak van de blender: het is lastig de mes-gedeelte van het glas eraf te halen, het zit heel vast en lukt beter als je grote handen hebt. Ook de messen in en uit de basis te krijgen is wat puzzellen. Algemeen is het in/uit elkaar zetten van deze machine niet intuitief en vraagt om wat wennen. Maar verder vind ik het een top machine van professioneel niveau.

Pluspunten

• krachtig motor
  • grote kom
  • zwar, stabiel, stevig
  • grote blender van hittebestand glas
  • spat deksel

Minpunten

• moeilijk in en uit elkaar te zetten
  • schoonmaak van blender lastig
  • gebruik vergt wennen

Mevrouw Verheul 13-01-2018

Joy of cooking

Na een goede voorbereiding met kijken wat er op de markt is aan keukenmachines en wat geschikt is voor welke handelingen uitgekomen op deze Bosch Optimum. En ik moet zeggen, ik ben er erg blij mee! Een brood van 1,5 kilo wordt er zonder probleem in gekneed, ook slagroom klopt het in no-time stijf. Hier wordt ik erg blij van!
De speciale manier van mixen die belooft alle randjes mee te nemen doet inderdaad meer dan mijn oude keukenmachine deed, maar helemaal 100% niet. Maar dat is denk ik ook niet te verwachten.
De onderdelen zijn makkelijk te verwisselen en schoon te maken. Het apparaat zelf is wel zwaar, maar zoiets laat je toch op aanrecht staan om te pronken in plaats van dat je het in een kastje propt? Dus dan maken die kilo's ook niet uit.
Kortom: fantastisch! Zeer blij mee.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• nieuwe mixtechniek is beter, maar niet 100%

Thessa 10-01-2018

Fantastisch apparaat !

Erg sterk/robuust apparaat dat doet wat ie moet doen. Mooi vorm gegeven, een plaatje in de keuken. Het is nog leuker geworden om te taarten/broden te bakken

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoon te houden

JK 29-12-2017

Zeer goede keukenmachine

Zeer degelijk en ruime uitbredingsmogelijkheden voor vele toepassingen en een mooie RVS uitvoering en eenvoudige bediening.

Pluspunten

• Degelijk
  • Mogelijkheid tot uitbreiding

Wvk 30-11-2017

Geweldige krachtpatser

Wat een fantastisch apparaat. Zelfs brooddeeg kneed hij zonder enige moeite. Het is een mooi vormgegeven apparaat. Een sieraad op het aanrecht.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Prijs

bodidley69 28-11-2017

Geweldig deze machine van Bosch

geweldig. koken bakken. taarten. Het lukt mij nu allemaal. Nu probeer ik hem een paar weken maar ik doe er van alles mee. En het lukt en is lekker . Fijn apparaat. een echte aanrader, zijn prijs dubbele en dwars waard. Hoop dat ik lang plezier van deze machine ga hebben.

Bob Grosmann 22-11-2017

Bosch Keukenmachine MUM9Y43S00

Ik heb het apparaat gebruikt om deeg te kneden. Ook het klutsen van eieren gin vlot. Dit ging fantastisch tov de machine die ik vervangen heb.
Vooral de degelijkheid en het bedieningsgemak vielen mij positief op.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Bedieningsgemak

Heleen 21-11-2017

Mooi, stevig en goed werkend apparaat!

Onlangs deze keukenmachine gebruikt. Het is een heel mooi, stevig apparaat. Het doet zijn werk goed en is gemakkelijk te gebruiken. Ik blijf het wel veel geld vinden en het neemt vooral erg veel ruimte in beslag in de keuken.

Pluspunten

• Stevig
  • Krachtig

Minpunten

• Duur
  • Neemt veel ruimte in beslag

hapsnap 21-11-2017

Mooie stukje keukentechniek

De Bosch OptiMUM MUM9Y35S12 is met 1500 watt een zeer krachtige keukenmixer waarmee je zelfs zwaar brooddeeg kneedt. Hij heeft een ruime kom met een inhoud van 5,5 liter, waardoor je er met gemak 3,5 kilogram cakebeslag of 1,5 kilogram gistdeeg in maakt. Er zitten genoeg accessoires bij en je kan er altijd een aantal bijkopen.ook de glazen blender-kan is meegeleverd. Aansluiten is super makkelijk door de verschillende kleurcodes, dus een kind kan het gebak maken.

Let wel op dat je wat ruimte hebt, want het is een massief apparaat! Maar het staat wel stoer en degelijk op je aanrecht blad.

Pluspunten

• glazen blenderkan
  • degelijk

Minpunten

• groot
  • zwaar

Sanne 16-11-2017

Kleine krachtpatser

Deze keukenmachine heb ik mogen testen. Hij staat stevig op het aanrecht. Voelt robuust aan. Alles is makkelijk schoonte maken en er zit een handige antispat bescherming op.

Pluspunten

• klein
  • stil
  • goed uit te breiden

Claudia 15-11-2017

Solide en effectief in gebruik

Een mooi apparaat, doet wat hij beloofd. Eenvoudig in gebruik. Mist alleen een handgreep aan de kom.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi vormgegeven
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Zwaar als je deze wilt verplaatsen

Ellen 15-11-2017

Krachtige machine

De Bosch Optimum keukenmachine is een hele fijne keukenmachine! Nog niet eerder met een keukenmachine gewerkt, maar het bevalt erg goed! De grote mengkom is erg handig en zeker met het spatdeksel is knoeien niet meer nodig! Het mengen / mixen gaat erg goed, er blijft geen deeg aan de randen zitten en alles wordt goed gemengd. Je kunt verschillende mengattributen gebruiken afhankelijk van het deeg dat je maakt. Daarnaast kan er een blender bovenop gezet worden, dus het is een multifunctionele machine. De blender werkt erg fijn en kan voor vele bereidingen ingezet worden.Je kunt zelfs nog verder uitbreiden met hulpstukken oa een pastamaker. De keukenmachine is stevig en zwaar zodat deze goed blijft staan. De attributen zijn makkelijk schoon te maken en de mengkom kan zelfs in de vaatwasser. Nadeel van deze keukenmachine is dat wanneer je de mixer open doet er vuil in de opening kan komen, wat vervolgens moeilijk te verwijderen is. Verder is het een fijne, robuuste, veelzijdige keukenmachine met veel uitbreidmogelijkheden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Vaatwasbestendig
  • Staat stabiel
  • Spatdeksel zit vast
  • Mooi op het aanrecht

Paula 14-11-2017

Fijne en veelzijdige keukenmachine!

Pluspunten

• Robuust
  • Eenvoudig in gebruik
  • Uitbreidingsmogelijkheden

Maartenbuit 13-11-2017

Heavy Duty

Was al zeer verbaast over het gewicht van deze keuken machine toen ik hem uit de doos haalde. Lekker zwaar. Alle losse onderdelen voelen allemaal ook zeer robust en sterk aan, en ook een goed voordeel is dat alles gewoon in de vaatwasser kan. Enige nadeel vond ik dat de blender wel wat aan de logge kant is. Heb de keuken machine nu enkele malen gebruikt om een taart te maken. Bodem en mix maken gaat super makkelijk, zorg er wel voor dat de boter goed zacht is ander blijft het in de garde hangen. De motor gaat naad en bijna geluidloos van stand 1 tot stand 7. Zonder horten of stoten gaat het overall doorheen, zeker de deeghaak. Echt een top deeg van gekregen. Alles is makkelijk los te maken en te reinigen dus je staat ook geen uur dat ding te poetsen voor de volgende keer, top apparaat!

Pluspunten

• Heel Stevig
  • Goed schoon te maken

Daniquew1991 10-11-2017

Krachtige mixer mengt goed

Ik heb al een aantal verschillende recepten uitgeprobeerd met de Bosch OptiMUM. Tijdens het maken van cupcake deeg werden alle ingrediënten goed meegenomen zelfs bij een kleine hoeveelheid (voor 12 cakejes). Je hoeft niet nog extra met een spatel langs de randen.
Ook brooddeeg kan met de deeghaken makkelijk gemengd worden, dit is vaak met een handmixer lastig omdat deze te weinig power heeft.
Met de blender heb ik een smoothie gemaakt alleen maakt de blender in tegenstelling tot de mixer een enorm kabaal (klein minpuntje). De blender is van glas en ziet er kwalitatief goed uit. Fijne machine maar je moet wel vaak en veel bakken anders is het zonde om zo'n grote keukenmachine aan te schaffen. Hij neemt ook veel ruimte in.

Pluspunten

• Mengt ingrediënten goed
  • Veel power
  • Mixer maakt weinig kabaal

Minpunten

• Geen handgreep
  • Blender maakt veel lawaai