Bosch MUM9Y35S12 rvs - Reviews

5,5 liter
Aantal snelheden
Kleuren
rvs

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Philippe 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Optimum

Dat is nu mij derde Bosch keukenmachine, de eerste gekocht in 1987. Ik heb deze machine gekocht om er meer brooddeeg mee te kunnen maken, dat ik met het andere kon maken. Wij maken thuis ons eigen brood, en de Bosch kneed uitstekend brooddeeg en alle soort zwaar gistdeeg.
Mijn tweede machine is naar mijn zoon gegaan, dateert uit 2003, en nog als nieuw. Wij gebruiken de machine meerdere keer per week, en wij hebben nog nooit een probleem gehad.
Ook zeer eenvoudig in gebruik. Wij zouden deze machine niet kunnen missen.

Pluspunten

• Super goede kwaliteit, zit er prachtig uit.
  • Zeer sterke machine.
  • Super dergelijk.
  • Erg goed voor brooddeeg, gistdeeg.
  • Zeer eenvoudig in gebruik.

sher shah 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooi keukenmachine

mooie keukenmachine. is vooral geschikt voor deeg en brood te maken. het is 1500 watt. sinds dat wij het hebben hebben we lekkere brood gemaakt.

Pluspunten

• mooi desijn
  • 1500 watt

Hanneke 01-05-2017 Product paar weken in bezit

krachtige mixer

Ik heb deze machine uitgezocht om ook zwaar brooddeeg te kunnen kneden. Machine kneed moeiteloos het zware deeg en blijft door zijn gewicht en zuignapjes heel stil staan op je werkblad. Handleiding is niet altijd even duidelijk. Vooral het verwijderen van de deeghaak/klopper is niet duidelijk beschreven. Ik moet elke keer zoeken naar het juiste punt waarop ik de haak/klopper makkelijk kan verwijderen. De mixer heeft een krachtige motor. Er is ook een vak waar je het snoer in kunt opbergen, maar dan moet je het snoer er gewoon induwen. Als je veel bakt is het zeker de moeite waard om in deze mixer te investeren.

Pluspunten

• krachtige motor
  • staat heel stevig

Minpunten

• manier om het snoer op te bergen

Marieke 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

fijne krachtige motor en goede hulp klantenservice

Wij zijn erg blij met de keukenmachine. Omdat we op zoek waren naar een machine die ook pinda's tot pasta kan malen, hebben we gebeld met de klantenservice. Een vriendelijke medewerkster vertelde nadat ze het had uitgezocht welk type met welke accessoire het meest geschikt was, zodat we een goede keuze konden maken. Heel erg fijn en ook de pindakaas is dankzij de krachtige motor en handige opzet zo gemaakt!

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • krachtige motor
  • glazen en rvs ipv plastic bakjes

Minpunten

• relatief zwaar om op te tillen

M. de Vrede 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

Krachtige keukenmachine voor kneden en mixen.

Ik heb de keukenmachine sinds 28 november 2016.
Op tijd binnen voor de feestdagen. Ik heb hem inmiddels 2 maal gebruikt, voor het maken van beslag voor pannenkoeken en het kneden van deeg.
Voor het beslag gebruikte ik de klopgarde, die werkelijk alles in de mengkom (5,5 liter) bestrijkt, het resultaat was een glad beslag. Toevoegen van ingredienten, tijdens het mixen gaat zonder knoeien via de opening in het deksel.
Het kneden van meel, suiker, koude boter en een ei tezamen was een makkie. Door de sterke motor van 1500 Watt ging de kneedhaak er met gemak doorheen. Geen dansende keukenmachine over het aanrecht, snel gekneed en schone handen.
Je krijgt er ook een glazen blender bij. Deze heb ik nog niet gebruikt, maar wellicht binnenkort ga ik het uitproberen voor lekkere smoothies.

Pluspunten

• Grote RVS mengkom van 5,5 liter
  • Krachtige 1500 Watt motor.
  • Metalen bewegende delen.
  • Vaatwasbestendig.
  • 3,5 kg deeg te verwerken.

Minpunten

• Snoeropbergmogelijkheid niet gevonden
  • Minimale accessoires meegeleverd.