Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Kenwood KVL8470S grijs

Kenwood KVL8470S grijs Best Reviewed jul 2020

Bekijk alle Keukenmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KVL8470S grijs op Kieskeurig.nl.

Keukenprins 05-01-2021

Prachtige machine en blijft mooi

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Voelt stevig aan en ziet er degelijk uit. In de korte tijd dat wij de machine hebben al veel mooie producten meegemaakt.

Pluspunten

• Mooie accesoires
  • Makkelijk schoon te maken

Naomi 27-12-2020

ultieme keukenmachine met alles erop en eraan

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Getwijfeld tussen een kitchenaid en dit bakbeest van Kenwood. Helemaal blij met mijn keuze.

Tot nu toe erg tevreden over de keukenmachine. Veel toebehoren erbij en nog mogelijkheid om andere onderdelen te kopen.
Machine is fijn in gebruik, mixt zonder problemen dubbele hoeveelheden zwaar deeg, maar ook kleine hoeveelheden slagroom kloppen is geen probleem.

Mooi design waardoor deze in iedere keuken passend is.

Pluspunten

• Degelijk alles in 1 apparaat
  • zwaar deeg geen probleem voor deze machine

Pasquale 24-12-2020

Had ik veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Ik heb voor dit produkt gekozen vanwege de vele accessoires en de zware motor, maar liefst 1700 watt.
Het is een degelijk produkt, erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• zware motor
  • degelijkheid

Erwin 22-12-2020

Solide Alleskunner

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Een zeer complete keukenmachine met oneindige mogelijkheden. Mooie vormgeving en gemaakt van sterke materialen die jaren meegaan. Stekker in het stopcontact en gelijk beginnen!

Pluspunten

• Accesoires
  • Vermogen

Smosbeatch 21-12-2020

Multifunctioneel

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Handig apparaat en zeker zijn prijs waard. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet ging kopen omdat ik het niet nuttig vond maar sinds ik de machine heb, kook ik vaker en sneller. Vooral super handig voor deegwaren en pasta.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Mooi

Engel Kromhout van der Meer 19-12-2020

Fantastische Keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Ik had eerst een foodprocessor, echter ik miste als ex bakker de kwaliteit van een planeetmenger. Ik weet de beste is een H....t, maar dan praat je over een heel ander product. Dat is er een voor de professionele keuken of bakkerij.
Maar, nu ik de Keukenmachine Chef Titanium XL Megapack KVL8470S heb aangeschaft en vandaag eerst maar eens twee boerencake's gemaakt heb zie ik waarom dit een topmerk is zoals zo vaak gezegd en beschreven staat. Hij gaat gewoon zijn gang met zijn 1700 watt en klopt binnen enkele minuten een cake in elkaar met zijn vleugel. Ik stond echt versteld van de kwaliteit van mijn beslag, wat ik nooit eerder zo goed uit mijn foodprocessor kreeg. Daarna een brooddeeg gedraaid voor twee broden van 850 gram. Ook dit deed hij moeiteloos, met als resultaat dat ik een flinterdun huidje kon trekken. Immers het bewijs van een goed gedraaid brooddeeg.
Ik ga na deze twee producten nog heel veel plezier beleven aan dit kwalitatief hoogwaardige product. Ik denk niet dat er een keukenmachine is dit deze kwaliteit kan evenaren.

Pluspunten

• Hoogwaardige accessoires, enorm gebruiksgemak
  • Mooie grote kuip/bekken.

Stephan Hoes 15-12-2020

Krachtige motor ideaal voor zwaar deeg

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Ik was op zoek naar een all-in-one keukenmachine met een robuuste stijlvolle uitstraling, handige bediening en krachtige motor met veel add-ons die stevig aanvoelen. Deze chef-XL is ideaal voor als je een simpele machine zoekt zonder te veel toeters en bellen qua bediening maar graag grote volumes bereidt (deeg voor 2-3 broden tegelijk), zware zuurdesem of verse boter. De add-ons zijn robuust en goed schoon te maken. Vergeleken met de concurrent Kitchenaid is deze machine steviger, strakker en niet kakelbont op je aanrecht.

Pluspunten

• Komverlichting
  • Trekt goed door zwaar deeg

Minpunten

• ruimte rond en boven machine voor openen arm
  • nvt

Marianne 05-12-2020

Krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Krachtige keukenmachine met handige uitgebreide accessoires. Ik heb vijf oude apparaten uit mijn keukenkastjes kunnen opruimen omdat die functies allemaal in deze nieuwe keukenmachine zitten. Mooi, in het zicht op het aanrecht. Fijn met de ingebouwde verlichting.
Verschuift niet van zijn plaats.
Ik ben meer dan tevreden:)

Pluspunten

• Krachtige motor
  • handige accessoires
  • alles kan in de vaatwasser
  • alles in 1 dus ruimte in mijn kastjes

Sylvia 09-10-2020

Serieuze keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Een mooi en professioneel ogende keukenmachine, een echte krachtpatser. Vanwege het wattage en de bijgeleverde accessoires gekozen voor deze machine. Om meteen te proberen een cake en een brood gemaakt en wat een feest om te zien hoe goed deze machine het doet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bijna alles vaatwasbestendig
  • Zeer sterk
  • Verrassend licht in gewicht

Mikki 15-08-2020

Zwaargewicht maar superapparaat

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Sindskort heb ik deze Kenwood in huis. De prijs is niet mis en het gebruik is niet licht (de materialen wegen best wat), maar dat zorgt wel voor een apparaat dat nog jaren mee zal gaan waar je vrijwel alles mee zult kunnen. Een komkommer is binnen 10 seconden verwerkt in plakjes, zoete aardappelplakjes zijn gemaakt binnen luttele seconden en het maken van deeg wordt een eitje.

Pluspunten

• Vele opties en accessoires beschikbaar
  • Heavy-duty

Minpunten

• Het is veel geld..., maar niet duur!
  • De accessoires zijn wel redelijk zwaar

Henny de Pee 27-07-2020

Kenwood keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Goede kwaliteit. Gaat jarenlang mee. Is de vervanging van mijn oude kenwood van meer dan 25 jaar in gebruik. En die werkt nog steeds. Er is geen betere machine weet ik uit ervaring

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Gemakkelijke bediening

Mandy 18-07-2020
  • Product gekregen

Mooi en funtioneel

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

De chef xl titanium is een moderne machine die mooi staat in de keuken en multifunctioneel is. Ik heb de machine gekregen als cadeau en zal hem zeker aanraden.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • handige handleiding

nathalie 14-07-2020

degelijk product

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

een erg degelijk product, sterke materialen. voorheen ook een keukenmachine van kenwood gehad, maar deze gingen steeds kapot. nu toch maar besloten wat meer geld uit te geven en dat is het zeker waard. ik hoef nu niet meer bang te zijn dat deze weer kapot gaat.

Suzan 13-07-2020

Degelijk en mooi design

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Omdat ik graag kook en bak, had ik eerder al een eenvoudige Kenwood gekocht. Na 8 jaar heb ik deze voor mijn verjaardag gekregen. Wat een verschil, en wat een degelijkheid. En werkelijk alle accessoires bijgevoegd in het Megapack. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat ga ik zeker snel doen.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Complete accessoires

Verdurmen 07-07-2020

Grote kom, makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Het is een goed en degelijk apparaat. Het is een duur apparaat, maar gaat lang mee. Wat mij vooral aanspreekt is dat er meerdere opzetstukken mogelijk zijn, zoals foodprocessor, multihakker, blender enzovoort. Dat maakt het een veelzijdig product.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Gaat lang mee

Tiny 27-06-2020

Fantastisch apparaat met legio mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Al jaren super tevreden met apparatuur van Kenwood. Deze machine nu ook aangeschaft voor mijn dochter en schoondochter. Cadeau waar ze hun verdere leven plezier van hebben.

Pluspunten

• veelzijdig
  • krachtig

Minpunten

• soms lastig om beslag klontvrij te mixen.
  • vrij luiddruchtig

Stefan Ramaekers 23-06-2020

robuuste keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Dit is een van de weinige apparaten op de markt die zowel de eigenschappen van een goede keukenmachine heeft in combinatie met een goede foodprocessor.

Pluspunten

• zeer complete set
  • robuust uitgevoerd
  • mooi design

AdGo 08-06-2020

Super machine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

geweldig product, aan te bevelen. Ik heb veel met starters gewerkt en deze voldoet aan mijn verwachtingen en kan verder worden uitgebreid. iets geweldigs voor een geëngageerde en liefdevolle huisvrouw.

Pluspunten

• Groote kom
  • hooge kwaliteet
  • staal

Pauline 05-06-2020

Mooi apparaat. Grote ruime kom. Klinkt rustig

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

Jarenlang gewerkt met een Kenwood Chef. Ik vond de kom wat klein. Helaas zijn de "voetjes"verdwenen en ging hij een vreemd geluid maken. Tijd voor een nieuwe met grotere kom. Nog overwogen om een Cooking Chef te kopen gezien het enthousiasme van een kennis. Prijs en frequentie gebruik hielden me tegen. Gelijk aan de slag gegaan. Wat een verschil met mijn oudje.

Pluspunten

• grote kom
  • spatdeksel
  • geluid

merry 25-05-2020

keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL8470S grijs

keukenmachine heel uitgebreid en mogelijkheid om nog meer uit te breiden. je hebt alle keukenapparaten in een. ik heb hem nog niet heel lang maar wel alles uitgeprobeerd. werkt allemaal heel goed en is ook niet heel luidruchtig.

Pluspunten

• grote mengkom
  • alle apparaten in een