Bourgini Classic Kitchen Chef Red

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bourgini Classic Kitchen Chef Red op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rhinoceros 17-04-2023

Veel plastic, snel stuk.

Na enkele jaren van minimaal gebruik is de draaiknop kapot. Het plastic draait door over het asje van de schakelaar. Een soort van plastic vermoeidheid en een zeer matige kwaliteit. Van dit euvel krijgen waarschijnlijk al deze apparaten last, als niet al eerder de motor is doorgebrand.

Pluspunten

• Niet duur

Minpunten

• Motor weinig kracht
  • Veel plastic
  • Veel geluid
  • Deeghaak niet in de vaatwasser, wordt zwart.
  • Snel stuk, geen service

M 14-02-2022

Mooie machine maar geen aanrader

In eerste instantie goede machine. Gebruikt alleen voor brooddeeg. Niet heel vaak gebruikt. Na precies 3 jaar (garantie dus verlopen) wil hij niet meer aan. Eerst wilden enkele standen niet meer, maar nu helemaal niets meer. Bij Bourgini gemeld per mail en vrijwel direct antwoord met uitleg over gebruik/aan en uitzetten/ kap niet omhoog bij schakelen. Maar dat was al bekend. Zij hebben geen reparatieservice en ik werd verwezen naar de winkel. Te laat voor garantie. Geen Bourgini meer voor mij.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Na 3 jaar en weinig gebruik al defect

Patje 05-08-2021

Bourgini achteraf teleurgesteld

Ik was in eerste instantie heel erg bij met deze keuken machine,heb een aantal caken gebakken. Maar na precies 2 jaar kortsluiting in het gemotoriseerde gedeelte. Ik dacht neeeee! Hoe is dit mogelijk! Heb toen een mail verstuurd naar bourgini ofdat zij iets voor mij konden betekenen voor reparatie of iets. Maar heb na 8 maanden nog steeds niets vernomen wat ik heel erg jammer vind. En dan te bedenken dat ik in dat zelfde periode dat ik hem kocht mijn moeder één kado hebt gedaan uit enthousiasme. Maar voor mij geen bourgini meer. Dan maar iets meer betalen voor een goed merkt die wel jaren mee gaat.

Pluspunten

• Roert je deeg echt heel goed
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Na 2 jaar kortsluiting 🤔
  • Geen reactie van bourgini na mail verkeer

Patje 17-04-2021

Kortsluiting na precies 2 jaar??

Helaas is precies na 2 jaar gebruik mijn rode keukenmachine kapot. Ik was cake aan het maken totdat de stoppen door sloegen en er rook uit het gemotoriseerde deel kwam. En zo intensief gebruikte ik hem niet eens. Had bourgini gemaild hierover maar helaas 0,0 respons. Voor mij geen bourgini meer( had vlak voor deze incident er nog één kado gedaan aan mijn moeder 😕) hopelijk gaat die langer mee!!!

Pluspunten

• Mixt echt goed
  • Stevig product

Minpunten

• Kortsluiting na precies 2 jaar

Dn 06-11-2020

Kapot

Na 2 jaar kapot. Draaiknop werkt niet meer en de garantie is net verlopen. Het apparaat ziet er erg mooi uit, maar is van waardeloze kwaliteit.

Pluspunten

Minpunten

• Snel stuk, mixt niet meer.
  • Er blijft ongemixt meel onderin de kom zitten.

Marjon 05-01-2020

Wat een miskoop

Twee jaar geleden gekocht omdat hij betaalbaar was en er mooi uitzag. Ook goede reviews, dus het proberen waard. Echter na 3 maanden gebruik (ongeveer 1 a 2 x per week) was de motor stuk. Bij blokker deden ze niet moeilijk en kreeg ik direct een nieuwe mee. Dit x voorzichter met het apparaat omgesprongen en alleen zachte en makkelijk te mengen producten gebruikt. Maar ook nu stopte het apparaat ermee. Ben er klaar mee en heb nu een ander(duurder) merk gekocht.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Maakt veel herrie
  • Gaat snel stuk
  • Kan geen zware ingrediënten mengen

Sandra 10-02-2019

Mis een deksel

Mooi uiterlijk, maar zitten wat haken en ogen aan. Zo mis ik een deksel, bij het mengen van droge producten vliegt alles in het rond en de haken komen niet helemaal goed bij de bodem.

• Grote kom

Minpunten

• Missende deksel
  • Mengvormen komen niet op de bodem

bakker 13-08-2018

Fijne machine voor een fijne prijs!

Heb hem nu een half jaar in gebruik en ben erg tevreden! Hij is relatief goedkoop vergeleken met andere keukenmachines, maar klopt, kneed en mixt alles prima. Bij zwaar deeg staat ie nog wel eens te schudden en laat ik hem uit voorzorg niet te lang achter elkaar doorgaan, maar het eindresultaat is prima. Hij maakt wel veel herrie, maar dan heb ik hem vooral vergeleken met een Kitschen-aid en dat is toch wel een hele andere prijscategorie! Wel jammer dat je er geen extra kom bij kunt bestellen, maar ook dat is voor deze prijs wel begrijpelijk.

Let op: de kneedhaken zijn niet vaatwasmachinebestendig!

Pluspunten

• Goede prijs
  • doet wat ie moet doen
  • blijft mooi, ook na een half jaar gebruik

Minpunten

• kneedhaak en mixer niet vaatwasbestendig

noud 05-01-2018

geweldig blij met mijn kitchen chef van bourgini

Ik heb het apparaat nu 2 maanden in gebruik. In eerste instantie gekocht om brooddeeg mee te kneden wat geweldig gaat. Apparaat staat wel te schudden bij een brooddeeg van 600 gram meel en 400 gram melk, maar dat mag de pret niet drukken. Hij kneedt het deeg fantastisch. Heb zelfs de gisthoeveelheid kunnen verminderen doordat het deeg door het hele goede kenden veel te veel rees in vergelijking met kneden met de hand. Als je zo'n apparaat nou toich hebt dan gebruik je ook de andere hulpstukken.... slagroom, eiwit allemaal geweldig maar wat ik de grootste eyeopener vond was de mengvleugel. Ik hebr er patévlees mee gemengd, Kerststol de krenten en de fijn gesneden vruchten en noten erdoor gemengd, Allerlei cakeachtige beslagen mee gemaakt... Oliebollen beslag noem maar op. Nee ik ben super tevreden. Over de rpisj hoeven we het dan al helemaal niet meer te hebben, die is ronduit gunstig zeker gezien de lol die ik van het apparaat heb.

Pluspunten

• prijs
  • brooddeeg is een makkie nu
  • goede zuignappen onderaan het apparaat

Minpunten

• bij brooddeeg kneden staat hij wel te schudden

Frouke 12-12-2017

prima machine

Ik heb de machine nu een maand en ben er erg tevreden mee. Cake, brood niks is een probleem. De prijs kwaliteit is boven verwachting. Er is 1 heel klein min puntje op de hoogste stand is het geluid wat hard, maar das dan ook alles.

Pluspunten

• doet wat ie moet doen

Minpunten

• in de hoogste stand ietwat hard geluid

Monique 23-04-2017

Geweldig apparaat

Al een tijdje was op zoek naar een goede keukenmachine voor een redelijke prijs. Deze gevonden bij de blokker. Hij ziet er prachtig uit en doet alles tot nu toe prima. Heb er tot nu toe deeg mee gekneed en 2 keer de mengstand gebruikt. De machine draait er zijn hand niet voor om. De machine en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en de onderdelen zijn bijna allemaal vaatwasbestendig. De mengkom is ook mooi groot. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veiligheid, o.a. automatische uitschakeling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel standen (6) dus veel mogelijkheden

Minpunten

• Geluid (maar dat is inherent aan zo'n apparaat)

Ans 13-05-2018

Ik heb de kneedhask ook in de vaatwasser gedaan, en nu is de glanslaag eraf en dof grijs geworden? Het ggaf ook zwart af (wel schoongemaakt) ik weet niet of ik hem nig kan gebruiken??

Monique 23-02-2017

Bourgini keukenmachine

Ik deze machine voor mijn verjaardag gehad. Wilde zo graag een keukenmachine maar die zijn idd niet goedkoop. Ik heb er een mooie taart mee gemaakt en ging uitstekend. Makkelijk in schoonmaak, laat zich makkelijk bedienen, vergrendeld goed, kan niet draaien als jij omhoog staat. Enigste nadeel is aan de mengonderdeken zit een groot zwart beschermkap die het bemoeilijkt om draaiend ingrediënten toe te voegen. Maar verder prima machine😍

Minpunten

• Beschermkap mengonderdelen

lies 28-12-2016

bourgini een hele goede koop

Was al enige tijd op zoek naar een keukenmachine, maar vind de meeste veel te duur. Deze machine was kin de aanbieding en ik vond hem ook er mooi uitzien. Uiteindelijk gekocht en ben er heel blij mee. Hij is zeer gemakkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken.

miranda 03-11-2016

Toppie

Ik heb deze paar week geleden aangeschaft en ben er super tevreden mee en al heerlijke luchtige beslagen/cake van kunnen maken. Op volle stad geeft hij een kleine piep maar als dat het enige is hoor je mij niet klagen. Kom is groot genoeg en kwaliteit is uitstekend en aan het eind makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kom
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Op hoogste stand beetje hard geluid