Bosch MUM58257 - Reviews

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

cor 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmachine MUM58257

Schitterend apparaat,mooi design met opberg box.De BOSCH MUM58257 is een sterke keukenmachine voor veelvuldig koken en bakken. Dankzij de krachtige motor met 1000 watt vermogen is hij in staat zelfs grote hoeveelheden (tot 1 kg bloem plus ingrediënten) bijzonder eenvoudig te verwerken. Het deeg wordt perfect gemengd in de grote roestvrijstalen mengkom (3,9 liter) met speciale innerlijke vorm en dankzij 3D PlanetaryMixing - tot 2,7 kg beslag / 1,9 kg deeg.

Gemakkelijk, snel, veelzijdig
Gemakkelijke en snelle opslag oplossing van de patisserie set in de mixkom met een praktische accessoires tas
Gemakkelijke bediening met EasyArmLift en eenvoudig vullen van de kom dankzij de automatische parkeerstand positie
Grote veelzijdigheid met de patisserie set, continue rasp en snijschijven, vleesmolen, blender mixbeker, chopper accessoire en praktische kunststof mengkom

Plus 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige keukenmachine

Geweldig apparaat, veel mogelijkheden en alles is eenvoudig te verwisselen. Ik gebruik de keukenmachine dagelijks.

Pluspunten

• Accessoires eenvoudig te verwisselen
  • Krachtige motor
  • Opbergtas voor losse onderdelen

Minpunten

• Hardkunststof blenderbeker is kwetsbaar
  • Kort snoer

foodiejohnny 09-01-2017

uitstekende, complete keukenmachine

Machine is zeer compleet, erg gebruiksvriendelijk en stijlvol vormgegeven. Alleen jammer dat de blender niet van glas is, maar van plastick.

fam. Abbekerk 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

MUM58257 keukenmachine

Na speurwerk op internet en het vergelijken van verschillende merken en typen keukenmachines, gekozen voor de Bosch MUM58257. Dit bleek een perfecte keuze. De machine bied alle mogelijkheden die wij nodig hebben. Een absolute aanrader in gebruik en reinigingsgemak.

Pluspunten

• Acessoires
  • Gebruik
  • Opbergtas voor onderdelen
  • Vormgeving

Minpunten

• tot nu toe geen

Marja B 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

keukenmachine

Dit mooie Bosch keukenmachien,
die mag iedereen bij mijn zien.
Het is een plaatje voor op mijn aanrecht,
je bent er meteen aan gehecht!!!
Zo handig en comfortabel
`t is echt geen fabel.
Hij mix en snijdt en kneed,
in een mum van tijd is het gereed
Hij hoort eigenlijk in elke keuken te staan…..
want het werk is in een mum van tijd gedaan!

J. van Schaik 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende, complete keukenmachine

Uitstekende, complete keukenmachine. Moderne vormgeving, duidelijke gebruiksaanwijzing. Alleen jammer dat de blender van kunststof is en niet van glas. Losse blenders zijn wel van glas te verkrijgen. Maar wat een prachtige machine! Er zit zelfs een vleesmolen bij, en er zijn nog diverse andere accessoires te verkrijgen. Een zeer complete machine voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Bijzonder compleet
  • Uiterst gebruiksvriendelijk/makkelijk te bedienen

Minpunten

• Blender van kunststof ipv glas

Simon 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel en gemakkelijk schoon te houden

Gekozen voor deze 1000 Watt versie met veel accessoires, om zeker te zijn dat alle keukenklussen ermee gedaan kunnen worden. Veelzijdige machine, gemakkelijk schoon te maken. Niet te groot en niet te zwaar.

Pluspunten

• all-in-one, veelzijdig
  • gemakkelijk schoon te maken
  • geen groot en zwaar object

Minpunten

• dure accessoires, om los bij te kopen

Marieke Arts van Raaphorst 04-01-2017 Product paar weken in bezit

keukenmachine

Ik vind het een fijn apparaat hij is makkelijk in en uit elkaar te halen.
Gemakkelijk te reinigen en fijn om mee te werken.
Er is ook aan de veiligheid gedacht de kom moet eerst vast geklikt zijn voordat hij aan gezet kan worden..
Maakt geen lawaai .
Ik heb tot nu toe alleen maar plus punten gezien en nog geen min punten

Hans 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Alles in 1 voor in de keuken

Alles zit erbij om het koken en bakken makkelijk te maken.
Zoals, mixen, kneden, persen, snijden, enz.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Alles in een

Gaby 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Alles kunner

Heel blij met nieuwe Bosch Foodprocessor. de MUM 58257 kan alles, hakken, mixen, snijden, raspen etc.. alleen de boodschappen moet je helaas nog zelf doen

Minpunten

• mis een kleinere mixkom

vr1952nd 28-12-2016

Geweldige keukenhulp

Nog nooit was het kloppen van beslag zo makkelijk. Een verademing in verhouding met het kloppen met de hand. De machine heeft zeer veel mogelijkheden. Een top-machine!! Degelijke uitvoering en een mooi design.

Hermien 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke keukenmachine

Mooie, lichte machine, veel verschillende functies in één apparaat, makkelijk schoon te maken en in elkaar te zetten!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • veel verschillende functies
  • krachtige motor
  • stil

Elly van Putten 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebuikersgemak

Ik moest even wennen aan de veelzijdigheid en het gebruikersgemak van deze keukenmachine. Een aparte foodprocessor overbodig. Dit apparaat kan alles en zo gecontroleerd! Mijn eerste ervaring was het maken van cakebeslag. Wat blijkt: gooi alles ineens in de kom en na 3 minuten heb je een prachtig beslag! Fantastisch!

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• plastic blender
  • dit pakket bevat geen citruspers

sonja schmeits 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi compleet apparaat

mooi vorm gegeven en functioneel apparaat.
werk super. Leuk om mee te werken en om onze hobby uit te oefenen. Prijs verhouding vind ik voor wat je krijgt, prima tot nu geen negatieve dingen tegen gekomen.

Pluspunten

• vormgeving en degelijkheid
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• nog niet tegengekomen

karlans 07-12-2016

Super en waanzinnig stil

In een woord een geweldige keukenmachine. Nog niet alles gebruikt, maar wel al verschillende taarten, cakes, chocolade letters er mee gemaakt. Doet absoluut niet onder voor dure machines als een Kitchenaid. Met deze Bosch MUM5 heb je aanzienlijk meer mogelijkheden.

Johan 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, misstaat zeker niet in de keuken

De 1ste ervaring is uitstekend. Handleidingen op mijn gemak doorgenomen en alle accessoires even geplaatst. Wijst zich eigenlijk vanzelf. Als proef even wat kaas geschaafd. Ideaal. Vervolgens onze 1ste (appel)taart gemaakt. Deeg mixen is een fluitje van cent geworden. Apparaat is ook behoorlijk stil als hij gebruikt wordt. Kortom prima apparaat waar ik heel veel plezier van zal hebben. Prijs? Ach, iets wat goed is mag iets kosten en mijn ervaring met Bosch producten zijn uitstekend. Ook de service is goed (1 x gebruik van gemaakt)

Pluspunten

• keurige uitstraling
  • redelijk stille motor
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Gruben 28-04-2016

Mooie sterke machine komt vertrouwd over.

Krachtige motor. Werkt fijn erg veel mogelijkheden een aanschaf en gelijk alles in huis. Ik hoop er vele jaren plezier van te hebben.
De machine krijgt vijf sterren als de onderdelen soepeler vastklikken, misschien is dat alleen in het begin een beetje lastig, want het gaat eerlijk gezegd al makkelijker.