Bosch MUM58257 wit - Reviews

Inhoud mengbeker
3,9 liter
Functies
kloppen en mixen, blender, vleesmolen
Mixer functies
mixen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58257 wit op Kieskeurig.nl.

8,9

J. van Schaik 05-01-2017

Uitstekende, complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Uitstekende, complete keukenmachine. Moderne vormgeving, duidelijke gebruiksaanwijzing. Alleen jammer dat de blender van kunststof is en niet van glas. Losse blenders zijn wel van glas te verkrijgen. Maar wat een prachtige machine! Er zit zelfs een vleesmolen bij, en er zijn nog diverse andere accessoires te verkrijgen. Een zeer complete machine voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Bijzonder compleet
  • Uiterst gebruiksvriendelijk/makkelijk te bedienen

Minpunten

• Blender van kunststof ipv glas

tevreden 25-11-2017

goede kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Bij het uitpakken merk je al dat dit een degelijk apparaat is. Tijdens het gebruik wordt dit enkel bevestigd.

Pluspunten

• kwaliteit

Maria 10-07-2017

Krachtige alles kunner

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Geweldige machine. Perfect om brooddeeg te mixen. Met alle accesoires een alles kunner in de keuken. Staat met de zuignappen stabiel op het aanrecht. Echt een aanwinst in de keuken. En makkelijk in gebruik. Is een wat duurdere uitgaven maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Degelijk/ stabiel
  • Makkelijk in gebruik
  • Krachtig
  • Mooi uiterlijk
  • Uit te breiden met div accesoires

cor 26-11-2016

keukenmachine MUM58257

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Schitterend apparaat,mooi design met opberg box.De BOSCH MUM58257 is een sterke keukenmachine voor veelvuldig koken en bakken. Dankzij de krachtige motor met 1000 watt vermogen is hij in staat zelfs grote hoeveelheden (tot 1 kg bloem plus ingrediënten) bijzonder eenvoudig te verwerken. Het deeg wordt perfect gemengd in de grote roestvrijstalen mengkom (3,9 liter) met speciale innerlijke vorm en dankzij 3D PlanetaryMixing - tot 2,7 kg beslag / 1,9 kg deeg.

Gemakkelijk, snel, veelzijdig
Gemakkelijke en snelle opslag oplossing van de patisserie set in de mixkom met een praktische accessoires tas
Gemakkelijke bediening met EasyArmLift en eenvoudig vullen van de kom dankzij de automatische parkeerstand positie
Grote veelzijdigheid met de patisserie set, continue rasp en snijschijven, vleesmolen, blender mixbeker, chopper accessoire en praktische kunststof mengkom

Sylvia 27-01-2020

Wauw, wat een mooi design!

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Wat ziet deze keukenmachine er mooi uit zeg, een eye-catcher voor op je aanrecht. Daarnaast ook erg professioneel in gebruik. Je hebt 7 verschillende standen en een handmatige stand. Het apparaat heeft voldoende Watt om ook zware degen mee te mixen zonder dat de motor warm loopt. De mixer maakt mooie ronddraaiende bewegingen waardoor alle ingrediënten worden gemixt. Doormiddel van alle hulpstukken is het multifunctioneel en onmisbaar als je veel van koken en bakken houdt.

• Multifunctioneel
  • Professioneel
  • RVS schaal

Hans Kingma 02-01-2020

Compacte machine. Vlot design met vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Goed doordacht ergonomisch design. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Helder schema's voor het koppelen van de verschillende hulpstukken.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Groot aantal toepassingsmogelijkheden

Rico 31-12-2019

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Hele mooie gebruiksvriendelijke keukenmachine die van alle gemakken voorzien is van het snijden van groente tot het maken van worstenbroodjes alles is mogelijk met dit apparaat en heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Veelzijdigheid

Minpunten

• sommige accesoires moet je erbij kopen
  • prijs

Jeanet 25-12-2018

mooi en compacte machine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

ik heb voor deze machine gekozen omdat alles ineen is ik ook niet zoveel op of in de kasten heb staan niet te zwaar
en een mooie aanwinst in de keuken.

Dartveder 07-12-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Makkelijk in gebruik, goed schoon te houden en neemt niet te veel ruimte in beslag. Nu een paar weken in gebruik en kan (nog) geen minpunten benoemen

Rozalie 19-06-2018

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Ik kan nu eindelijk weer mooie taarten maken een supermachine ik wou dat ik deze eerder aangeschaft had hij is krachtig mooi van vorm en super handig in gebruik ik heb geen minpunten

Pluspunten

• Super krachtig

Minpunten

• Geen minpunten

Mw. Bakkers 16-06-2018

Keukenhulpje

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Vol verwachting pakte ik m'n nieuwe keukenmachine uit de verpakking. Eerste indruk prima.
Maar voor ik een review zou schrijven moest ik er toch minimaal enkele keren mee gewerkt hebben. Ik aan de slag om een pesto te maken. Fluitje van een cent, zou je denken! Maar ik moest het app. 2 keer uitzetten en zelf even mengen alvorens het app. alle ingrediënten kon malen.
Vandaag een appeltaart gebakken. Toen de taart in de oven stond en ik het app. ging schoonmaken na het snijden van de appels, bleek dat er nog zeker 1,5 appel in de behuizing met uitlaatopening te zijn achtergebleven!

Minpunten

• Onhandig in gebruik

Margreet 18-05-2018

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Hele fijne keukenmachine. Zelfs mijn brooddeeg wordt met het grootste gemak gekneed. Alles wat ik wil kan de machine. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Kokkie 27-12-2017

Keukenmachine bosch mum58257

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Dit product gekocht vanwege uitgebreide uitrusting, goede uitstraling en de vele mogelijkheden waar je het apparaat voor kunt gebruiken.
Zeer tevreden over de veiligheid en gebruiksvriendelijkheid in het begin even wennen met accessoires aan te sluiten vanwege de drie aansluitpunten maar deze zijn zodanig ontwikkeld dat de machine weinig ruimte neemt op het aanrecht tijdens gebruik.
Super tevreden

• Goed doordacht

Marcel M. 15-04-2017

Schitterend product

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Mijn dochter bakt graag mee en maakt graag smoothies maar zij vindt het werken met de handmixer en staafmixer nog erg zwaar. Daarom deze MUM58257 aangeschaft zodat ze wel mee kan helpen zonder dat het allemaal te zwaar wordt. Het uiterlijk wil ook wat, dus daarom hebben we voor dit model gekozen die heel mooi in de uitstraling onze nieuwe keuken past. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en zorgt ervoor dat ook het product makkelijk in gebruik is. Veel mogelijkheden. Voor onze verjaardagen willen we de set uitbreiden met een citruspers en wellicht de ijsmachine opzetstuk zodat we deze zomer al kunnen genieten van heerlijk zelfgemaakt ijs.

Pluspunten

• Modern design
  • Redelijk compleet

Minpunten

• Ruimte die alle accessoires innemen in je kast

Plus 27-01-2017

Veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Geweldig apparaat, veel mogelijkheden en alles is eenvoudig te verwisselen. Ik gebruik de keukenmachine dagelijks.

Pluspunten

• Accessoires eenvoudig te verwisselen
  • Krachtige motor
  • Opbergtas voor losse onderdelen

Minpunten

• Hardkunststof blenderbeker is kwetsbaar
  • Kort snoer

foodiejohnny 09-01-2017

uitstekende, complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Machine is zeer compleet, erg gebruiksvriendelijk en stijlvol vormgegeven. Alleen jammer dat de blender niet van glas is, maar van plastick.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

fam. Abbekerk 06-01-2017

MUM58257 keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Na speurwerk op internet en het vergelijken van verschillende merken en typen keukenmachines, gekozen voor de Bosch MUM58257. Dit bleek een perfecte keuze. De machine bied alle mogelijkheden die wij nodig hebben. Een absolute aanrader in gebruik en reinigingsgemak.

Pluspunten

• Acessoires
  • Gebruik
  • Opbergtas voor onderdelen
  • Vormgeving

Minpunten

• tot nu toe geen

Marja B 06-01-2017

keukenmachine

Dit mooie Bosch keukenmachien,
die mag iedereen bij mijn zien.
Het is een plaatje voor op mijn aanrecht,
je bent er meteen aan gehecht!!!
Zo handig en comfortabel
`t is echt geen fabel.
Hij mix en snijdt en kneed,
in een mum van tijd is het gereed
Hij hoort eigenlijk in elke keuken te staan…..
want het werk is in een mum van tijd gedaan!

Simon 05-01-2017

Multifunctioneel en gemakkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Gekozen voor deze 1000 Watt versie met veel accessoires, om zeker te zijn dat alle keukenklussen ermee gedaan kunnen worden. Veelzijdige machine, gemakkelijk schoon te maken. Niet te groot en niet te zwaar.

Pluspunten

• all-in-one, veelzijdig
  • gemakkelijk schoon te maken
  • geen groot en zwaar object

Minpunten

• dure accessoires, om los bij te kopen

Marieke Arts van Raaphorst 04-01-2017

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58257 wit

Ik vind het een fijn apparaat hij is makkelijk in en uit elkaar te halen.
Gemakkelijk te reinigen en fijn om mee te werken.
Er is ook aan de veiligheid gedacht de kom moet eerst vast geklikt zijn voordat hij aan gezet kan worden..
Maakt geen lawaai .
Ik heb tot nu toe alleen maar plus punten gezien en nog geen min punten