Bosch MUM58234

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58234 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marten155 27-01-2019

Bosch MUM58234

Geschreven voor: Bosch MUM58234

We zochten een mooi strak en flexibel keuken apparaat die makkelijk in gebruik is, maar ook in schoonmaken. Dat is zeker gelukt.

Ben 11-01-2019

Prime, goed geregeld

Geschreven voor: Bosch MUM58234

Goed schoon te houden machine, doet het werk waar je anders lang mee bezig bent zonder kramp in je vingers te krijgen, makkelijk te bedienen, echte aanrader.
Vanavond besteld, morgen in huis!

Sébastian 09-01-2019

Duitse degelijkheid

Geschreven voor: Bosch MUM58234

Heb de machine nog niet veel gebruikt. Maar alles voelt wel degelijk aan. Goede prijs, want je krijgt er wel een apparaat voor die het allemaal gemakkelijk aan kan. Accessoires zijn prima. Het is geen 10: het snoer is niet op te bergen. Bij mij komt ie, wegens ruimtegebrek, toch in de kast. Het aandrijfmechanisme van de foodprocessor voelt wel wat fragiel aan. De snijbladen zitten er los in.

Pluspunten

• degelijk, ook voor het zware werk.
  • Uitgebreide accessoires.
  • Vervangt een hoop machines

Minpunten

• snoer niet op te bergen
  • nog even een plekje voor al
  • die accessoires vinden

Charlotte 09-01-2019

Geweldig mooie machine

Geschreven voor: Bosch MUM58234

Sinds ik de machine in huis heb heb ik al diverse lekkere dingen gemaakt. Hij is makkelijk in gebruik en ziet er gewoon ook erg mooi uit in de keuken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • erg compleet

yv 28-12-2018

doet zijn werk

Geschreven voor: Bosch MUM58234

Deeghaak kneed goed volkoren- en lux witdeeg (half of 1 kg meel). Onderstedeel van deeg wordt wel iets meer bekneed dan bovenste deel en lux witdeeg kruipt wat naar de haakaanzet. Maakt hard kreungeluid. apparraat "hobbelt" nogal maar alles blijft op zijn plek en doet zijn werk krachtig.
Witte deegkom is van "niet plak" materiaal en ivm temperatuur geschikter voor gistdeeg dan de metalen kom.
Klopper in stand 7 doet zijn werk snel met veel lawaai. Zodra inhoud stijver wordt, moet er 1 keer van de zijkant om geschept worden.
Snij-schijf doet zijn werk zeer goed voor rode-, spitskool, ui, komkommer. Prettig vullen, zeer fijn snijden, scherpe messen. Past veel in kom zodat je niet steeds je bak hoeft te legen. Wel ff wennen met het in elkaar zetten van onderdelen, maar wel makkelijk.
Apart Asia-schijf voor julienne reepjes gekocht. Wortel gesneden en de reepjes zijn wat te grof (vgl met een selleriesalade). Krijg lange reepjes en korte snippers. Snijfunctie in stand 5 geeft weinig geluid.
lichtgewicht, compact, makkelijk in en uit kast te tillen. zuignappen onder apparaat zijn fijn. goede prijs-kwaliteit verhouding. Handig tas voor haken en aparte vak voor snijschijven.

Pluspunten

• doet zijn werk goed
  • licht en compact
  • veelzijdig

Minpunten

• veel lawaai met kneden en kloppen in stand 7
  • Asia-schijf valt tegen