De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Keukenmachine New Masterchef Gourmet Zilver / donkergrijs QB505D grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

keukenyvonne 02-01-2018

complete alleskunner

Deze complete keukenmachine doet alles met gemak, nl. een zwaar deeg goed doorkneden, sapjes maken, groente in schijfjes snijden (de rasp heb ik nog niet gebruikt) slagroom luchtig kloppen, een goed beslag mixen en zelf gehakt maken (vleesmolen). Ik mocht deze machine testen en dat heb ik dan ook gedaan, alles wat ik hierboven heb vermeld, heb ik ook gedaan. Alles ging met gemak, allees het mesje van de vleesmolen was een beetje moeilijk erin te zetten, want ik kon niet goed op de tekening zien, welke kant het snijblad op moest, Ook het enige nadeel aan de vleesmolen is dat ik bang was om te veel kracht uitte oefenen om het vlees erdoor heen te krijgen (bang dat het af zou breken)

Pluspunten

• complete keukenmachine
  • heel veel mogelijkheden

Minpunten

• neemt erg veel ruimte in
  • weet niet precies wat er in de vaatwasser
  • een beetje prijzig

TCteB 02-01-2018

Ziet er goe uit

Review Tefal Masterchef gourmet Keukenmachine
De keuze van deze keukenmachine is medebepaald door de uitgebreide accessoire pakket in combinatie met de prijs en het uiterlijk.
Na ontvangst blijkt dat het apparaat plastic te zijn met een rvs kleur. Alle accessoires voelen wel degelijk aan en zijn makkelijk te monteren voor gebruik en goed schoon te maken. Vandaag gehakt gemaakt met het fijne mes. Gehakt draaien gaat opzicht prima maar de stukken vlees mogen zeker niet te groot zijn. Heb magere runderlappen gebruikt, pezen moeten wel goed verwijderd worden, de machine draait er niet doorheen. De Blender maakt wel een veel lawaai en de menger is niet los van de beker te maken, dit is wel lastig schoonmaken, alleen in de vaatwasser goed te doen.
Al met al een prima keukenmachine, zeker voor deze prijs en compleet accessoire pakket.

Pluspunten

• kompleet
  • prijs

Minpunten

• Blender niet te demonteren

earth11 01-01-2018

Tefal Keukenmachine New Masterchef QB505D

Ik vind het een zeer fijn apparaat, het heeft vele mogelijkheden. Maakt ook niet zoveel lawaai. De losse dingen erbij zijn zeer gemakkelijk erop te zetten en eraf te halen. De spatdeksel bij de mixer vind ik zeer fijn. Het vreemde vind ik wel als je de apparaten bovenop gebruikt, zoals de blender en sapcentrifuge, de mixer ook meedraait. Maar erg storend vind ik het niet. Daar ik niet zo lang een mixer in mijn handen kan houden, vind ik het zeer prettig dat ik nu geen mixer meer vast hoef te houden. Dit was een van de belangrijkste redenen dat ik het apparaat heb. Ik beveel de masterchef dan ook ten zeerste aan.

Pluspunten

• weinig lawaai

Rinze36 01-01-2018

Veel zijdige hulp

Het product is een veelzijdig apparaat. Met veel functies zoals kloppen,kneden,pureren, en zelfs met gehaktmolen een mooie aanwinst voor de hobbykok. Als je een handmixer bent gewend is dit een zeer aangename verandering. Minpuntje is het geluidsniveau dat bij volle stand rond 80 decibel ligt. Geen stille jongen dus. Voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• Veel zijdig
  • Doet wat t moet doen

Minpunten

• Geluidsniveau
  • 2e kom zou leuk geweest zijn

Sandra 01-01-2018

Mooie krachtige keukenmachine, wel lawaaierig

De Tefal keukenmachine is een erg mooi apparaat om te zien en misstaat niet op je aanrechtblad. Ik heb het apparaat niet gekocht, maar heb het wel een paar kunnen testen. In die periode heb ik vooral veel brood en cake/taartbeslag gemaakt en daar is de keukenmachine geweldig voor! Het deeg wordt erg goed gekneed in een korte periode. Wel maakt het apparaat veel lawaai (een hele nare fluittoon) en lijkt het soms of deze van je aanrecht afstuitert. Maar los van deze puntjes ben ik erg tevreden.

• Krachtig apparaat

Minpunten

• Geluid
  • Heel veel losse onderdelen