Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 127 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit op Kieskeurig.nl.

Ruud 18-08-2020

Prima keukenmachine voor thuis

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben nog niet alle mogelijkheden gebruikt, maar tot nog toe bevalt de keukenmachine prima. Is krachtig genoeg, degelijk en daarnaast ook nog mooi. Misstaat niet in de keuken. Daardoor zullen we hem nog vaker gebruiken.

Mooi design 27-07-2020

Super mooi apparaat.

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

De machine is prachtig om te zien met veel hulpstukken, maar ik miste de voor mij belangrijkste en die heb ik apart moeten bestellen voor veel geld. Door vakantie heb ik de machine verder nog niet gebruikt

Haki 07-06-2020

Top keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie keukenmachine dat alles kan. Het vervangt een kast vol machines en het doet hetzelfde. Fijn in gebruik en een pronkstuk op het aanrecht. Wij hebben nog niet alle onderdelen kunnen testen, maar dat zal zeker gaan gebeuren.

Eliza 26-05-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vele onderdelen die erbij komen maken koken en bakken een feestje. Het apparaat is makkelijk in gebruik en ook naderhand makkelijk schoon te maken. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!

Daphne 12-12-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Super blij met dit mooie apparaat. Heb hem onlangs getest en hij doet het super! Met de garde word echt al het beslag geklopt; ook wat aan de randen zit wordt hierbij mee genomen. Het apparaat staat stevig en maakt ook niet veel geluid, wat erg prettig is. Het is een apparaat met alles erop en eraan, een echte aanrader!

Anoniem 24-11-2019

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne keukenmachine weinig geluid en een goed resultaat ook van zwaarder deeg

Lean99 04-01-2019

Fijne keukenmachine om mee te werken

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Eenvoudig in gebruik. Werkt heel fijn. Goede kwaliteit gebruikt materiaal waar de keukenmachine uit opgebouwd is.

Monique 19-01-2018

Veelzijdige en gebruiksvriendelijke keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Na een 30 jaar oude keukenmachine is het enorm genieten van de mogelijkheden van deze nieuwe. Het uiterlijk is al zo mooi en staat fijn in de keuken, en hij is goed beveiligd. Maar de kracht en hoeveelheid hulpstukken zijn de zaken waarvoor ik hem heb gekozen. De bediening is eenvoudig en zowel mijn dochter (die graag bakt en dus veel deegsoorten maakt) als ik (dol op sapjes en smoothies) zijn er gewoon enorm blij mee. Bovendien is de machine snel te reinigen en is het hoesje ideaal voor het opbergen van losse onderdelen. En we kunnen rustig nog een aantal extra hulpstukken gaan sparen, geen gebrek aan inspiratie voor verlanglijsten!

Marjolijn 03-12-2017

Mooie alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Nog niet alles gebruikt van de keukenmachine maar ben nu al blij met wat ik doe. De blender wordt dagelijks gebruikt voor mijn Ketokoffies. Het is weer heerlijk romig. Had hiervoor een glazen blender en ben nog wat twijfelachtig in het verdere gebruik. Heb de snijmachine voor groenten gebruikt en slagroom is heerlijk geklopt. Even wennen dat mijn handen vrij heb als de machine bezig is. Ik heb er nog snijschijven bij besteld voor azisch, patat en julienne. Wil wil er graag de ijsmachine en vleesmolen bij hebben. Het heeft even geduurd voordat ik een beslissing tot kopen heb gemaakt maar hij voldoet aan mijn verwachtingen. Staat mooi op de aanrecht en handig in gebruik. Een aanrader.

Joost uut Drenthe 03-12-2016

Sieraad voor de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Mooi vormgegeven keukenmachine die veel kan en lekker sterk is. Veel hulpstukken, die ook weer veel opbergruimte vergen. Stalen mengkom heeft een vrij scherpe rand, aandrijfarm komt via easy lift niet helemaal omhoog, heeft zetje nodig, is waarschijnlijk nieuwigheid. Verder erg tevreden. Heb inmiddels hulpstukken bijbesteld, zodat ik mijn eigen frietjes kan snijden en noten voor brooddeeg kan malen.