Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

André 05-09-2020

Tot nu toe prima

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] So far so good. Fijne machine . Stijl vol. En genoeg mogelijkheden

Lise 06-05-2020

Top

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele fijne stille keukenmachine die er ook nog eens stijlvol uitziet. Tot nu toe heb ik koekjes gemaakt en groenten geraspt. Dit ging heel eenvoudig. Het voordeel is ook dat alle losse onderdelen in de vaatwasser kunnen! Ideaal.

jacqueline 06-01-2020

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima apparaat, sommige onderdelen zijn iets onhandiger aan te brengen. goede, stevige hechting aan ondergrond (soms iets te heftig, er is kracht nodig om het apparaat te verplaatsen).

Maurice 21-12-2019

Mooi apparaat, blij mee!

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi rode kleur dat past alvast goed in ons interieur. Nu nog veel meer gaan gebruiken. Tekort in gebruik voor een uitgebreide review. Maar erg blij met dit keuken hulpmiddel.

cbdkl 06-11-2018

veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

Fijne machine die al veelzijdig is maar waar ik helaas toch nog een extra multimixer bij heb aangeschaft omdat ik een snijmolen miste. Werkt prima, is krachtig en staat ook mooi op het aanrecht.

Nicole Goes 15-05-2017

Mega gelukkig mee.

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

Snel, krachtig en erg makkelijk in gebruik. Zoveel apparaten ineen en ben zeker van plan om 'm uit te breiden. Wat een oneindige mogelijkheden.

Tineke51 06-05-2017

Ontzettend makkelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal

Erg handig in gebruik. Blender, kom, garde etc. zij makkelijk te bevestigen. Bovendien past de kleur prima in de keuken.