Bosch MUM52110 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 155 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM52110 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Muter 19-06-2016

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Goed apparaat, hij doet wat ie hoort te doen.

Erg gebruiksvriendelijk, alles spreekt voor zich zonder in de handleiding te hoeven kijken.

Blije meid 18-06-2016

Super machine

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Ik ben zo super blij met de keukenmachine, deze heb ik gekregen en meteen gebruikt. Het is een super gemakkelijk apparaat. en ben zeker tevreden mee. en heel gelukkig

John 17-06-2016

Tevreden met Bosch

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Zeker aan te bevelen aan familie en naaste vrienden ik ben erg tevreden over Bosch en hoop in de toekomst meer producten te kopen van Bosch.

Brenda 15-06-2016

Super apparaat!

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Mooie compacte machine met veel standaard accessoires. Ook zijn er nog veel accessoires los te bestellen. Erg tevreden met deze gebruiksvriendelijke keukenmachine, blijft goed op zijn plaats staan, de kop die je weg kan draaien is ook handig.

Funfun 11-06-2016

Keuken krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Wil je een handig alles in 1 apparaat voor in de keuken van vandaag de dag? Een keukenkrachtpatser die ook nog eens smaakvol is vormgegeven in basic kleuren en vooral niet te groot? Dan is de Bosch Mum 5 een apparaat voor jou! Mixen, persen, kneden, snijden, malen, roeren, raspen, pureren of hakken, deze machine is voorzien van alle gemakken! Of je nou een professionele kok bent of een gezellige keukenprinses, je krijgt werkelijk alles in een handomdraai gedaan! Nog maar een paar dagen in huis en nu al mijn nummer 1 tool in de keuken!

M Peters 10-06-2016

Prachtig apparaat!

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Door het mooie design is deze keukenmachine een sieraad op je aanrecht. Hij is heel eenvoudig te bedienen. Ik heb de variant met 4 standen; dat vind ik bij nader inzien wel wat jammer. Het verschil tussen stand 2 en 3 is nogal groot. Met 7 standen kun je makkelijker de juiste stand vinden: niet te hard en niet te zacht. Maar dat is het enige minpunt dat ik kan melden!

Rowill 07-06-2016

Blij met de Bosch MUM52110

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Gemakkelijk te bedienen en snel goed resultaat met bijvoorbeeld eigeel en eiwit en slagroom kloppen. Kneden heb ik nog niet gedaan, ik gebruik voorlopig ook geen recepten waarbij dit nodig is. Geluid is niet storend. Schoonmaken is makkie.

Mirjam 02-06-2016

Geweldige compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Staat stevig door zuignappen waardoor het apparaat niet verschuift tijdens het kneden van het brood. Erg snel met mixen. Biscuitdeeg gaat geweldig. Met de slagroom is het opletten, deze is sneller dan verwacht stevig. Al veel gebruikt in de week dat ik deze in bezit heb, alleen nog niets gesneden/geraspt.

john vissenberg 26-05-2016

superblij met onze aankoop

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Mijn vrouw en ik zijn fervente bak- en kookgekken. onze oude keukenmachine was kapot, en we hebben deze nieuwe Bosch Styline gekocht. Uitleg in de winkel (BCC Roosendaal) was heel duidelijk en klantvriendelijk. Na thuiskomst hebben we onze nieuwe aankoop meteen in gebruik genomen. Hij is erg gemakkelijk in gebruik en simpel schoon te maken, de uitvoering is netjes en compleet.Prijs-kwaliteitverhouding is super! Kortom, wat wil je nog meer?

Kisoor 21-05-2016

Veel voor weinig geld!!!

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Zeer mooie uitstraling met veel mogelijkheden om eventueel uit te breiden. Makkelijk te bedienen en te onderhouden. Handige afdekplaat meegeleverd. Helaas bij het mixen geeft het iets te veel geluid maar niet storend.

Ilse 19-05-2016

Geweldige machine! Een aanwinst voor iedere keuken..

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Fijne keukenmachine met tal van mogelijkheden door de aanvullende accessoires. Hij is makkelijk te gebruiken en staat door het mooie design erg fraai op het aanrecht! Ik ben er ontzettend blij mee!

Chantal 15-05-2016

Super tevreden met deze prachtige machine!

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Voorheen alles met de handmixer gedaan, maar wat ben ik blij met deze machine! Hij is zeer makkelijk in gebruik en heeft een hoog vermogen. Alle verwachtingen maakt hij waar. Ik ben een behoorlijke tijd op zoek geweest naar een keukenmachine. Aan keuze geen gebrek. De prijs is goed en het is een goede kwaliteit machine. Kijk goed naar het vermogen van een keukenmachine!

Matelo 11-05-2016

Eerste resultaat perfect

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen voor het bereiden van beslag voor de cake.
Apparaat ziet er strak uit en tas voor hulp elementen fijn voor opbergen

fred uit dronten 09-05-2016

MUM52110 keuken machine

mooi design
compact en gebruiksvriendelijk
stille motor
veelzijdig in de mogelijkheden,
Vandaag de eerste cake gebakken met een prima resultaat
Even wennen hoe je de ingrediënten kan toevoegen maar de cake was lekker.
Ook de motor maakt weinig geluid waardoor je in een open keuken geen extra lawaai produceert.

De volgende klus is het snijden van allerlei groentes ....

Ouafaa 08-05-2016

Rechterhand

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Prachtig apparaat, gelijk nadat ik het gekocht heb, brood en pannenkoek gemaak, wat een gemak, binnen korte tijd had zoveel klaar gemaakt zonder moeite. Wat ik ook fijn vind aan deze apparaat is dat je het ook kan uitbreiden, bv hulpstuk voor lasagne, spaghetti of vleesmolen etc.. Dat heb je met andere merken niet. Bosch is voor mij de favoriet.

WW 07-05-2016

Doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Voor het maken van beslag of deeg met de mogelijkheid om het snijden van groenten is deze machine oké. Hij is makkelijk schoon te maken. En eenvoudig te bedienen.

mevr hufkens 02-05-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

ik heb m net een paar dagen maar ik heb m"n eerste taart al gemaakt de machine heeft een zacht geluid als hij aanstaat,je kunt handig je ingredienten toevoegen via het open gat in de spatdeksel ik ben er erg blij mee, mijn moeder heeft overigens ook een bosch keukenmachine hij is al 30 jaar oud en doet het nog steeds fantastische, zij had 1 keer het punt dat haar mengkom ging schilveren en daar heeft zij toen gratis een nieuwe voor gekregen ook mijn moeder kan er niet zonder, het is gewoon een TOP PRODUCT

SW van der Wouden 29-04-2016

Erg degelijk apparatuur voor een zeer schappelijke prijs

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Apparaat nu enkele keren gebruikt.
Zeer tevreden.
Is erg degelijk, leuk design en voor een zeer schappelijk prijs.

H G Bijlsma 26-04-2016

super handig en functioneel

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

kort in gebruik geweldig blij er mee.
mooi om te zien. gemakkelijk in gebruik.doet wat hij moet doen. staat als sieraad in onze keuken.

Annemarie 23-04-2016

apparaat voldoet volkomen aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Ik was op zoek naar een eenvoudig apparaat met als voornaamste doel lekker gebak te kunnen maken. Dat hier nu ook nog extra accessoires bij zitten voor rauwkost is helemaal perfect. Wil ik meer mogelijkheden dan kan ik altijd accessoires bij bestellen. Door deze eenvoud zit ik niet met allerlei accessoires die ik nooit gebruik, maar wel mee betaal. De perfecte machine voor mij!

ML 07-02-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Een superfijn apparaat. Ik bak zeker 3 broden in de week ivm een glutenintolerantie van mijn kinderen. Dit apparaat neemt mij veel werk uit handen. Daarnaast gebruik ik hem ook voor ander soort deeg zoals cupcakes etc.

L 17-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

Super mooi design, door het tasje is het gemakkelijk de kleine spulletjes op te ruimen in de beslagkom. Ook handig dat de electro draad van de stekker in het apparaat geduwd kan worden. Verder erg eenvoudig in gebruik.

Vincent 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

In de winkel aantal apparaten vergeleken. De Bosch is zeer degelijk en stil. Voldoet aan al onze wensen qua mogelijkheden. Klopt, mixt en kneed prima.
Prima prijs kwaliteit en gebruiksmogelijkheden verhouding.

petra 14-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

ben er super blij mee,de groente snijd met gemak,kneeden van deeg doet met gemak,scheelt voor mij het hand werk in de keuken,ook erg makelijk schoon te maaken

Dhr MD 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52110 zwart, wit

De aankoop is gedaan na aanleiding van ervaringen van andere gebruikers hier op Kieskeurig.Hoewel het apparaat slechts enkele dagen in bezit is,zijn de meeste reviews terecht positief geschreven.

Het apparaat is stevig maar niet te zwaar, bedieningsknop voelt solide aan en het geluidsniveau word hier als acceptabel ervaren.De 700 Watt motor is voor ons voldoende (zoals bv pizzadeeg kleine portie),maar kan mij voorstellen dat het net te weinig is voor grote porties.

Vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de redelijk complete accessoires die erbij zitten,raad ik deze keukenmachine iedereen aan.Voor de grotere porties/het zwaardere werk zou ik persoonlijk voor 900/1000 Watt variant kiezen.