Princess 220125 Keukenmachine DeLuxe rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 220125 Keukenmachine DeLuxe rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

lauraotms 11-02-2016

Heb het apparaat nu enkele keren gebruikt. Doordat hij zo groot is, is het handig voor grote hoeveelheden deeg. Wanneer je er de ruimte voor hebt, loont het zich zeer om hem op het aanrecht te laten staan. Ik vind het apparaat niet meer geluid maken dan een gewone handmixer en de handvaten zijn erg fijn in gebruik. Ook is de RVS kom makkelijk schoon te krijgen. Voor kleinere beslagen of een taart waarin je 2 dingen moet mixen is het minder handig, omdat je dan eerst de hele kom schoon moet maken voordat je bijv de slagroom kan opkloppen die bij het eerste beslag moet.

Sumpi 28-01-2016

Ik heb deze keukenmachine zo'n 2/3 weken in mijn bezit en heb hem gebruikt voor diverse soorten deeg.

Een grote pluspunt vind ik de afsluitdeksel op de mengkom, hierdoor gaan lichte dingen niet stuiven. Ik heb een tijdje terug met een ander keukenapparaat gewerkt waar telkens een theedoek overheen moest, bij de Princess hoeft dat niet!

De machine is voorzien van 3 mengarmen die snel verwisselbaar zijn en bedekt zijn met Teflon, zodat ze makkelijk te reinigen zijn. De onderdelen kunnen helaas niet in de vaatwasser, dat vind ik wel jammer.

De grote kom is voorzien van handvatten, zodat je de inhoud makkelijk kunt vervoeren. Door deze handvatten vast te houden hoor je de kom ook 'makkelijk' vast te klikken. Dit gaat bij mij echter erg stroef.

De machine is groot en zwaar (zo'n 9kg). Hierdoor staat hij erg stevig op zijn plaats, maar het is net iets te groot voor in mijn keuken, dat ik er geen mooie plek voor kan vinden. De voetjes onderin zuigen zich vast aan het werkoppervlak, voor extra stevigheid.

Het grootste nadeel aan deze machine vind ik het geluid dat hij maakt. Ik vermoed dat dit komt door de zwarte motor (1200W) die er in zit. Hierdoor kan de machine ook niet lang achter elkaar aan staan, de machine moet afkoelen na intens gebruik. Gelukkig ben ik niet iemand die in 1 keer veel deeg nodig heeft, maar ik kan me voorstellen dat dit vervelend kan zijn.

Ramona Bruijgom 25-01-2016

Een handig apparaat waarin je de meest uitgebreide gerechten kan bereiden en die de keuken tóch schoonhoud door de afsluitbare deksel. Zeker een aanrader, hij is zijn prijs meer dan waard!

VeerleMT 06-01-2016

Makkelijk schoon te houden en eenvoudig te bedienen. Ik was eerst toch aan het twijfelen, want ik vind de keukenmachines wel duur. Nu toch wel erg blij met de machine! Vooral omdat ik nu snel en zonder vieze handen mn baksels op tafel kan krijgen. Vooral voor de muffins en het bananenbrood (favoriet hier thuis) vind ik het altijd lastig om het deeg klontvrij te krijgen. Nu is dat geen probleem meer! En ook de grote mengkom is ideaal als je grote hoeveelheden wil maken.

Lin 28-12-2015

Wat een fijne keukenmachine, ik vind het heerlijk om hier mee te werken, echt alles kan je er mee maken, en ideaal een hele grote mengkom, dus ook voor grote hoeveelheden in een keer te gebruiken.
Erg handig met de handgrepen aan de kom.
Ik vind hem echt een aanrader!
Vooral de doseringsdeksel is erg handig om tijdens het mengen nog ingrediënten toe te kunnen voegen zonder te knoeien!