Philips Avance Collection HR7950

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR7950 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mausch 08-04-2018

Multifunctioneel

Heel fijn apparaat, helaas zijn de stalem onderdelen (messen etc) niet geschikt voor de vaatwasser waardoor veel onderdelen zijn gaan roesten.
Ook is de garde niet heel stevig en snel gebroken.
Je kunt wel alle onderdelen los bestellen bij Philips.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Niet geheel vaatwasser-bestendig

Evi 10-04-2017

slechte kwaliteit garde

Apparaat 6 maanden geleden gekocht en recentelijk is de garde afgebroken tijdens normaal gebruik. Daarna Philips gebeld echter de garde valt niet onder garantie dus we moeten zelf een nieuwe garde kopen. Deze kost los tussen 20 en 30 euro, als we de garde iedere 6 maanden moeten vervangen dan wordt het een duur apparaat in gebruik. De service van Philips of het gebrek aan service en garantie is ronduit slecht. We raden dan ook aan dit apparaat niet te kopen. Je hebt geen garantie op de losse hupstukken zoals de garde welke van kunststof is en daardoor dus makkelijk afbreekt.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• geen garantie op accessoires
  • kwaliteit garde slecht