De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58L20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v*******@c******** 03-12-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Topapparaat en mooi design. Makkelijke bediening dmv. 1 knop met 7 snelheden werkt verder prima.

F.Staals 18-11-2021

Quickscan

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Quickscan: snelle levering, veel accessoires, scherp geprijsd, licht in gewicht en elegant design. Geschikt voor pannenkoeken en pastadeeg! 1200W is hier niet automatisch geschikt voor bij duurdere modellen (andere topmerken). Aangeraden door de Consumentenbond. Evt. accessoires bijkopen wordt niet te prijzig. Het enige nadeel is dat de pasta onderdelen bij een ander model horen maar dan blijft je machine schoon op je separate pastamachine na ;)

Pluspunten

• Veel functies voor een scherpe prijs
  • Licht en strak design

Minpunten

• Pasta onderdelen passen bij een ander model
  • Blender opzet vereist ruimte in de hoogte

Anneke 03-12-2019

hele fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Het product voldoet precies aan mijn verwachtingen. Vooraf wat beelden via youtube bekeken, om te zien of het een machine is die ik graag wilde hebben en het voldoet perfect. Ik heb het een paar dagen in huis en nu wordt het al veel gebruikt!
Het is makkelijk in gebruik en onderhoud. Alles wat gesneden of geraspt moet worden, komt er netjes gesneden of geraspt uit.
Deeg en beslag worden prima verwerkt. Geluid wat het apparaat produceert als het in werking is, dat valt reuze mee.
Ik ben er in elk geval erg mee in mijn nopjes

Bosh 20-06-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Gokozen voor deze machine ivm de krachtige motor en veelzijdig gebruik. Ik gebruik hem dagelijks o.a.voor glutenvrij broodmeel mengen en groente snijden.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Stevige machine

Minpunten

• Sla snijden lukt moeilijk

Janneke 22-01-2019

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Wij hebben deze Mum aangeschaft omdat wij steeds meer groentes eten en anders veel moeten snijden. Vandaag heb ik hem voor het eerst gebruikt en hij beviel super. Het neemt even tijd in beslag om de feeling met het apparaat te krijgen om de onderdelen te verwisselen. Maar daar zal ik vast snel handigheid in krijgen. Ik heb bij andere revieuws gelezen dat de blender snel kapot gaat. Voor mijn gevoel is hij wel degelijk. Ik vind het trouwens een mooi formaat.

Pluspunten

• Met veel onderdelen uit te breiden
  • Maakt niet veel lawaai

Minpunten

• Nog niet ervaren

Ans 18-01-2019

Sterke assistent in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Dit product is met hoge wattage sterk genoeg en met vele accessoires erg uitgebreid in mogelijkheden.

Pluspunten

• Sterk
  • Veel accesoires

Erica 01-12-2018

Prachtige machine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Mooi vormgegeven apparaat. Ik had eerst een ander type besteld met veel extra's, maar toen ik deze tegenkwam heb ik toch voor deze gekozen. Hij heeft precies wat ik nodig heb en heeft een krachtige motor.
Ook leuk dat je er losse onderdelen bij kunt bestellen, zodat je precies kan nemen wat je nodig hebt.

Pluspunten

• mooi
  • sterk

Arjan 17-06-2018

Heerlijk veelzijdig!

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Wat een handig veelzijdig en compact apparaat! Makkelijk te bedienen zelfs onze kinderen hakken, snijden, en smoothie-en wat af!
Perfecte aankoop, iedereen blij in huis!

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig
  • mooie vormgeving
  • veilig in gebruik

Minpunten

• Snoer mag iets te kort

Mooie machine 31-12-2017

Mooie keuken machine vele extra hulpmiddelen

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Veel mogelijkheden met deze multi keuken machine, groente snijden, deeg kneden, Makkelijk ingrediënten toe te voegen

proosten 05-12-2017

goede snelheid en makkelijke onderhoud

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

wij hebben voor deze Bosch gekozen omdat hij in prijs kwaliteit zeer goed is het apparaat werkt zeer makkelijk en goed
alles is goed zuiver te houden daar de machine kan roteren
alles is van goede kwaliteit gemaakt daar wij bijna alle keuken apparaten van Bosch hebben
vaatwasser hebben we vorige maand gehaald

mvg een tevreden klant

Karin 21-05-2017

Makkelijk in gebruik!!!

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Ik heb dit apparaat nu een paar weken en ben er al heerlijk mee aan de slag geweest. Het heeft dan ook een vaste plaats op mijn aanrecht, want dat is het makkelijkste. Moet alleen nog een een makkelijke manier bedenken om alles op te bergen ipv van alle accesoires telkens weer in de doos op te bergen. Het tasje is super handig want die past in de mengkom, alleen de rest neem wat meer plek in. Maar dan heb je ook wat.
Van een vriendin de sapcentrifuge erbij gekregen dus maak elke dag een lekker sapje of dmv de blender een heerlijke smoothies zowel met vers als bevroren fruit.
Het kneden en mengen van deeg wijst zichzelf, je kan in het boekje altijd de standen even checken die je moet gebruiken.
Het raspen moet je even handigheid kwa dikte mee krijgen op welke snelheid of rasp je moet gebruiken maar dat komt van eigen door ervaring wel goed.
Het was even sparen, maar ben super blij met mijn apparaat. Het is een goede investering. Zou nog wel een tweede mengkom willen.

Pluspunten

• Makkelijk te hanteren
  • Makkelijk schoon te houden
  • Werkt snel
  • meerdere accessoires bij te kopen

Minpunten

• Opbergen is een beetje lastig ( grote doos )

Ben 06-05-2017

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Na vele recensies doorgenomen te hebben uit gekomen bij de Bosch MUM58L20 een goede machine die er nog goed uit ziet ook, brooddeeg ermee gemaakt en dit was oke, geluidsniveau zeer laag hierbij, niet teveel trillende delen bij deze zware inzet. Doet wat er omschreven staat, de meegeleverde extra's zoals blender en snijmolen maakt hem heel compleet voor een keukenmachine in die prijsklasse. Nog een voordeel zijn de attributen die men hierbij nog kan aanschaffen. Ik ben benieuwd naar zijn levensduur maar dit geldt voor elk ander merk ook.

Pluspunten

• sierlijk apperaat
  • Laag geluidsniveau
  • complete machine

Minpunten

• nog geen tot nu toe

Martijn 05-05-2017

Compacte alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Robuste uitstraling heeft deze keukenmachine. RVS kom met mixer en deeghaak. Maakt weinig lawaai en is erg makkelijk in de bediening. Naast het standaard werk ook te gebruiken om te raspen, snijden en blenden. Geen verder poespas en overbodige onderdelen die te snel stuk gaan. M.a.w. een prima koop.

Pluspunten

• Bediening
  • Uitstraling
  • Geluid

Minpunten

• Prijs (je neigt naar goedkopere modellen te gaan)

Nienke 03-05-2017

Erg fijn apparaat met krachtige motor in deze prijscategorie

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Deze keukenmachine bevalt mij erg goed. Hij is erg makkelijk in gebruik, heeft veel kracht en krijgt al een aantal hulpstukken meegeleverd waardoor je gelijk aan de slag kunt. Uiteraard nog genoeg uit te breiden, maar daar kijk ik later pas naar.

Ik heb nu een aantal taarten gemaakt en die worden goed luchtig. Het voordeel van deze kom is dat je die ook goed warm kunt maken voor bereiding.
Daarnaast heeft deze een soort draaiende kop waardoor hij goed de ingrediënten mee neemt. Uiteraard wel opletten met bereiding van koude boter, maar dat is met alle mixers zo, zelfs met de handmixer moet je dan erg opletten. Even pauze en dan een spateltje erdoor heen en hup weer verder met de bereiding.

Hulpstukken klikken er makkelijk op en zijn ook goed schoon te krijgen. Ik was ze wel met de hand af, maar volgens beschrijving zouden ze ook in de vaatwasser kunnen.

Het enigste minpunt wat ik tot nu toe kan vinden is dat de blender wat luidruchtig is volgens de kinderen

• Krachtig apparaat
  • Mixt alels goed mee
  • Staat goed door zuignappen

Minpunten

• Bij blenden wel wat veel lawaai

cobbe 05 01-05-2017

robuust

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

het is een stabiel en robuust apparaat, hij kneed en mix fijn.
ben heel blij met deze keuze.
hij staat stevig en de onderdelen zijn stevig

K 27-04-2017

Super gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Gebruiksvriendelijk apparaat echt een aanrader. Goed schoon te houden en duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ruime keus in mogelijkheden door verschillende bijbehorende onderdelen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

snk 25-04-2017

mix-bereik is super!

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Super fijne mixer! de zijkanten van de schaal worden goed mee-gemixt. Een stille machine.
Het apparaat kost wat maar dan heb je ook echt wat goeds!

Pluspunten

• stille machine

Mahn 06-01-2017

krachtige machine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Ik heb deze machine net gekocht en meteen in gebruik genomen. Erg intuïtief in gebruik. Krachtige machine en veel mogelijkheden tot uitbreiden.

Pluspunten

• krachtig
  • intuïtief in gebruik
  • veel opties ter uitbreiding

Sandra 31-12-2016

Perfect!

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Super handig. Je kunt zeer gemakkelijk met één machine het gehele regiment van keukenhandelingen uitvoeren. Het schoonmaken van de machine is zeer eenvoudig en het kan allemaal in de afwasmachine.
Een groots apparaat welke toch compact is op te bergen.
Wij vinden hem echter zo mooi dat het op het aanrecht blijft staan. Dan pak je hem gemakkelijk.
Een regelrechte aanrader dus!

Pluspunten

• COMPACT
  • STERK
  • EENVOUDIG TE REINIGEN

jastsali 30-12-2016

Perfecte hulp in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Het was even zoeken hoe het allemaal werkt, maar met behulp van de duidelijke gebruiksaanwijzing was dat snel geregeld. Ideaal apparaat in de keuken. Er lukken nu dingen die vroeger nooit lukten.

Pluspunten

• krachtig
  • gemakkelijk in gebruik
  • onderdelen eenvoudig in de vaatwasser

C. Postma 21-12-2016

Bosch keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Dit product voldoet meer dan aan de verwachtingen. Het is multifunctioneel. Een erg groot voordeel is dat bij het malen van groente, kaas e.d. er geen grote resten overblijven en er erg weinig ruimte zit tussen het mes en de rand waardoor er geen grote stukken tussendoor glippen. Kortom een prima keuze waar we ontzettend veel mee kunnen.

Peter 17-12-2016

keukenmachine MUM58L20/02

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Waren toe aan vervanging van onze 50jarige mixer en kwamen uit na vergelijkingen op de Bosch keukenmachine en de geld terug actie is mooi meegenomen. De machine bevalt zeer goed en voldoet aan de verwachting. Makkelijk in gebruik en simpel schoon te maken. De eerste pannenkoeken en appeltaart beslag zijn al uit de machine gekomen zonder problemen en alles in de vaatwasser en op naar de volgende beslag, kortom een geweldige machine een echte aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

Esther 11-12-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Een super apparaat, je kunt er alles mee en is simpel in gebruik. Je kunt er makkelijk alles mee maken.
Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Staat mooi in de keuken

Noortje 10-12-2016

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Het kneden van deeg gaat goed en is ideaal omdat je andere dingen tussendoor kunt doen. Grote hoeveelheden snijden gaat ook prima! na de zomer oogst word hij helemaal goed ingezet!

Pluspunten

• geen lamme armen
  • snel gesneden

Minpunten

• iets meer afwas
  • neemt ruimte in

Jolanda 03-12-2016

keukenmachine, supergemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM58L20

Ik heb het apparaat net in huis, diverse mogelijkheden uitgeprobeerd. Het is snel duidelijk hoe de hulpstukken op het apparaat gezet en gebruikt kunnen worden. Ik ga deze keukenmachine dagelijks gebruiken. Daarbij staat hij nog eens erg netjes op m'n aanrecht.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Royale beker voor blenden