Bestron AKM100RE beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron AKM100RE beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,7

Fer 13-09-2018

Zeer slecht product van Media Markt gekocht

Geschreven voor: Bestron AKM100RE beige

Dit mixertje wordt goed aangeschreven door Media Markt, waardeloos product aangezien we van vakantie terugkwamen, 1 dag te laat volgens klantenservice, was Media Markt niet bereid om het apparaat om te wisselen voor iets anders. Gaat nu de vuilnisbak in, want je kan er echt niets mee.
Dus Bestron levert slecht product wat direct uit assortiment moet en Media Markt krijgt niet de groeten voor 46,99 euro

Masterchef 26-03-2017

waardeloos apparaat

Geschreven voor: Bestron AKM100RE beige

Ik heb deze onzorgvuldig uitgekozen; gewoonlijk vergelijk ik beter, Heb gewoonlijk goede ervaring met dit merk. Maardit is 'n speelgoed apparaat; kan niet mengen of mixen, hapert al bij een simpel pannenkoekenbeslag. Koekjes deeg maken werd en fiasco.

Nicole 13-02-2016
Geschreven voor: Bestron AKM100RE beige

Deze machine heef geen draaiende kom waardoor er maar op twee plekken wordt gemixt. Bij een normale losse mixer zonder kom, kun je zelf draaien om dit probleem te voorkomen.
Je kunt water of vloeistof mengen en het als retro in de keuken zetten. Verder is dit apparaat ongeschikt om te mixen terwijl dit de hoofdfunctie is. Ik koos deze als kerstpakket maar zelfs gratis is hij waardeloos. Ruim 40 euro marktprijs)is een miskoop. Ik durf hem niet eens naar de kringloop te brengen omdat dan iemand anders iets waardeloos koopt.

Fred 09-10-2016

Wat een prutsding. Helemaal eens met de vorige reviews. Geen draaiende kom, stand 1 is al veel te snel. Ik had het apparaat ook uit het kerstpakket. We hebben het 1x gebruikt en daarna in de vuilnisbak. Ik wil het ook niet naar de kringloop brengen om daarna de volgende met ergernis op te zadelen. Vanaf nu ben ik extra achterdochtig als er Bestron op een apparaat staat.

Ewald 30-04-2016

... en het laagste toerental ligt al meteen heel hoog. Rustig opstarten is er niet bij. Er is nauwelijks verschil tussen de 6 snelheden.

Arjan 28-03-2016

Ik wil nog even aanvullen dat deeg kloppen ook geen optie is. Dan gaat hij stuk namelijk...